هفت اشتباه دختران

تعداد بازدید : 31679
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۲۹
3.00
سلام میکنم به همه دختر خانمهای جوان که به هر حال همیشه با پیشرفت فناوری اطلاعات در این سایت و اون سایت دنبال واقعیات علمی راجع به مسایل بهداشتی شون هستند. در مدت کوتاهی افتخار داشتم به 20 هزار سوال پاسخ دهم و برخی سوالات به طرز عجیبی تکرار شونده بودند. مطالب زیر ، از بطن سوالات شما جمع آوری شده و امیدوارم بسیاری از ابهامات در ذهن شما عزیزان را رفع کند.

هفت اشتباه دختران در مورد پرده بکارت

سلام میکنم به همه دختر خانمهای جوان که به هر حال همیشه با پیشرفت فناوری اطلاعات در این سایت و اون سایت دنبال واقعیات علمی راجع به مسایل بهداشتی شون هستند. در مدت کوتاهی افتخار داشتم به 20 هزار سوال پاسخ دهم و برخی سوالات به طرز عجیبی تکرار شونده بودند. مطالب زیر ، از بطن سوالات شما جمع آوری شده و امیدوارم بسیاری از ابهامات در ذهن شما عزیزان را رفع کند. 

دختران جوان ، باید بدانید : 

1. پرده  بکارت انتهای واژن قرار نگرفته  

پرده ی بکارت همه ی دختران در ابتدای واژن قرار دارد. در حالتی که پاها نسبتا بسته باشد می توان گفت پرده بکارت در فاصله ی نیم تا نهایتا 2 سانتی متری ورودی واژن قراردارد. اما در حالتی که پاها از هم باز است ، لبهای کوچک کنار رفته ، ورودی واژن باز شده و پرده بکارت کاملا جلوی ورودی واژن قراردارد . پس اگر کسی جهت رسیدن به امیال خود، به شما گفت که پرده بکارت عقب تره، یا ته واژنه و ...بشنوید و باور نکنید !! anim2-smiliess8


محل پرده بکارت در نیم تا نهایتا دو سانتی واژن قرار دارد

 

2. پرده بکارت که مثل تار عنکبوت نیست!

برخی دختران فکر می کنند پرده ی بکارت یک لایه پوست است که کل ورودی واژن را پوشانده و اگر معاینه کننده آن را ببیند میگوید سالم، و اگر نبیند می گوید ناسالم ! گاهی حین معاینه سوال میکنند : چند درصدش رفته !! anim2-wacsmiley

اصلا در معاینه پرده به کمیت و مقدار آن توجه نمی شه. بلکه به "حالت " ، وجود یا عدم وجود پارگی یا ساییدگی و از همه مهمتر ، مدخوله بودن یا نبودن واژن توجه می شود. پس چیزی به نام :" چند درصدش رفته " نداریم .

3.  پرده ی ارتجاعی که پاره نمیشه ! پس رابطه داشته باش ! anim2-ot0837h0nn8zfqu8ult

عزیزان ، اولا هیچ احدالناسی حین معاینه نمی تواند قسم بخورد که پرده بکارت شما خونریزی خواهد داشت یا نه. من در مواجهه با پرده های بکارت ارتجاعی با سوراخ باز ، فقط ذکر میکنم : " ممکنه در اولین نزدیکی خونریزی رخ نده . نگران نباشید " . بله ....فقط " ممکنه " . 

متاسفانه بسیاری از دختران جوان ما ، با این باور غلط ، رابطه را شروع میکنند. بسیاری شان دچار پارگی ها یا ساییدگی هایی در پرده بکارت می شوند. 

صحبت اصلی من این است: حتی اگر پرده بکارت دچار پارگی و ساییدگی نشود (شدیدا ارتجاعی و باز باشد ) ، در معاینه ، "مدخوله " بودن واژن را چکار میکنی پس؟ واژنی که دخول داشته کاملا با واژنی که دیواره هایش روی هم و چین های منظم دارد ، تفاوت دارد . پس معاینه ی پرده بکارت ، فقط شامل چین پوستی بکارت نمی شود . بلکه فورشت و دیواره های واژن به خوبی چک می شوند .

معاینه پرده بکارت

4. اگر پس از مدتی نزدیکی نکنیم ، پرده بکارت خودبخود ترمیم می شود ! anim2-25r30wi

واقعا اینطور فکر میکنید؟  یعنی هر زن میتونه چند بار برگرده به باکرگی؟ 

در این مورد هم سخت در اشتباه هستید. پرده  بکارت بافتی با خونرسانی و قابلیت ترمیمی بسیار ضعیف دارد و هیچ وقت پارگی مثل اول ترمیم نمی شود. اصلا حتی ترمیم هم شود ، "واژن مدخوله " خودش رو نشون میده . 

5. پرده ی بکارتم را خودم با آینه معاینه میکنم ! anim2-wacsmiley

خب عزیزم اشتباه میکنی . به هیچ عنوان خودت رو با عکسها و تصاویر و نقاشی ها مقایسه نکن. گوناگونی های بسیاری در انواع پرده بکارت وجود دارد . بهترین معایه ، معاینه توسط فرد متبحر است . پس در خودتان حساسیت بی مورد ایجاد نکنید و این کار را به معاینه کننده بسپارید . 

6. کسی متوجه رابطه مقعدی در معاینه نمی شود. anim2-smiliess

اگر چه معاینه مقعدی جزو معاینات پرده بکارت نیست، ولی اگر هم چین مساله ای خواسته بشه، وجود رابطه مقعدی در بسیاری موارد کاملا قابل تشخیص است . 

در معاینه رابطه مقعدی هم مشخص می شود

7.عفونتهای تناسلی فقط از راه واژن منتقل می شوند ! anim2-sad

خیر ...بسیاری بیماریها، بطور شایع زگیل تناسلی از همین روابط سطحی و یا مقعدی منتقل شده اند (همون طور که در خلال سوالات سایت می بینید که دختران جوانی در دام این روابط دچار انواع بیماریها شده اند) . 

مواظب ایدز و هپاتیت باشید ... انتقال این بیماریها از راه مقعد بسیار آسان است . 

بطور شایع زگیل تناسلی از همین روابط سطحی و یا مقعدی منتقل شده اند

 

 

منبع :
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران