خرافات جنسی : بشنوید و باور نکنید !

تعداد بازدید : 14893
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
3.50
اکثر مردم در کشور ما ،بدلیل عقاید فرهنگی و ..، در مباحث جنسی شرم حیای زیادی از خود نشان داده و اکثر روابط اول ، ناآگاهانه شروع می شود . بدلیل نبود منبع مناسب و قابل اطمینان برای جوانان ، منبع یادگیری امورات مربوط به سکس آنها اطرافیان و هم سن و سالان شان هستند . بنابراین زمینه ای کاملا مستعد برای ایجاد شایعات و باورهای نادرست ایجاد می شود.....

اکثر مردم در کشور ما ، بدلیل عقاید فرهنگی و ...، در مباحث جنسی شرم حیای زیادی از خود نشان داده و اکثر روابط اول، ناآگاهانه شروع می شود. بدلیل نبود منبع مناسب و قابل اطمینان برای جوانان ، منبع یادگیری امورات مربوط به سکس آنها اطرافیان و هم سن و سالان شان هستند . بنابراین زمینه ای کاملا مستعد برای ایجاد شایعات و باورهای نادرست ایجاد می شود. 

پس بشنوید و باور نکنید !

 


 مایع منی برای پوست خوبه ! anim2-wacsmiley

خب مشخصه که این شایعه رو چه کسانی و با چه هدفی ساخته اند! مایع منی حاوی اسپرم و مواد قندی و مقداری پروتیین است که فایده آن برای پوست ثابت نشده است. 

آیا مایع منی برای پوست مفید است؟


 خوردن مایع منی برای بدن مفید است !

خب این جمله رو هم میشه حدس زد چه کسانی و با چه هدفی نشر داده اند. ما فقط در این مقاله به اشتباه بودن این جملات از نظر علمی تاکید می کنیم. خوردن مایع منی هیچ فایده ای برای بدن نداشته و حتی ممکن است مضر هم باشد .


 شهوت زن ، بیشتر از مرد است  !

خب این مساله رو بر چه اساسی و با چه میزانی اندازه گرفته اند  ؟ میل جنسی و تحریک پذیری و رفتار جنسی فرد به فرد (بسته به سن ، بیماریها  ،شرایط زندگی و ...) متفاوت است .
البته شاید این شایعه از آنجایی نشات می گیرد که ما می دانیم از نظر علمی زنان قادر به ارگاسم های متعدد با فاصله زمانی کم هستند. 

میل جنسی و تحریک پذیری و رفتار جنسی فرد به فرد (بسته به سن ، بیماریها  ،شرایط زندگی و ...) متفاوت است
 

 رابطه از پشت ، باعث بزرگ شدن باسن می شود!

این گفته که رابطه از پشت (رابطه مقعدی) باعث بزرگ شدن باسن می شود به هیچ وجه صحیح نمی‌باشد، از نظر علمی رابطه جنسی مقعدی هیچ تأثیری در برجستگی باسن ندارد.

 درد کشیدن حین رابطه ، لذت زن را بیشتر میکند !

هیچ زن و مردی که از نظر روانی سالم باشند از درد کشیدن خود و دیگری حس لذت نمی‌کنند، اما اختلالات جنسی ای وجود دارند که فرد از آزاردادن یا آزار دیدن (جنسی ) لذت می برد. 


 خودارضایی باعث ضعیفی چشم ها و تغییر شکل و تیرگی دستگاه تناسلی می شود!

این ادعا نیز اشتباه است و خود ارضائی با بینایی و چشم و گودی زیر چشم هیچ ارتباطی ندارد. آسیب‌هایی که خود ارضائی در صورت اعتیاد فرد به آن به او می‌زند فقط منحصر به آسیبهای روحی می باشد . البته در برخی اختلالات خودارضایی به گونه ای بیمارگونه انجام می شود که می تواند به بدن آسیب بزند . منظور ما ، آنها نیستند. تغییر در رنگ و اندازه ی دستگاه تناسلی هم بدلیل بلوغ و افزایش سن است.


 بارداری با پرده بکارت رخ نمی دهد

بهتر است بدانید که بارداری و بکارت ارتباطی با هم نداشته و اسپرم قادر است از منافذ پرده بکارت عبور کرده و باعث لقاح شود. البته در صورتی که محل تخلیه منی داخل دهانه واژن باشد . 

شایعه هفتم: بارداری با پرده رخ نمی دهد
 

 رابطه جنسی مقعدی باعث بارداری خارج رحم می شود!

باور نکنید!
اصلا انسان ها از راه مقعد باردار نمی شوند...چه داخل رحم ..چه خارج رحم !

 

منبع :
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران