معرفی لباس هوشمند نوزاد

تعداد بازدید : 14863
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
3.50
لباس دماپا پوشاکی کاملاً نوآورانه و برنده جوایز متعدد، به والدین این امکان را میدهد که تب کودک خود را در نخستین دقایق بروز آن و از طریق تغییر رنگ لباس نوزاد متوجه شوند. راز این فناوری در الیاف حاوی رنگدانه های حساس به دمای عادی بدن است که با افزایش دمای بدن نوزاد از 36/5 درجه سانتیگراد، شروع به تغییر رنگ می کنند.

لباس هوشمند نوزاد یا دماپا پوشاکی کاملاً نوآورانه و برنده جوایز متعدد، به والدین این امکان را میدهد که تب کودک خود را در نخستین دقایق بروز آن و از طریق تغییر رنگ لباس نوزاد متوجه شوند. راز این فناوری در الیاف حاوی رنگدانه های حساس به دمای عادی بدن است که با افزایش دمای بدن نوزاد از 36/5 درجه سانتیگراد، شروع به تغییر رنگ می کنند. همانگونه که میدانیم بالا رفتن دمای بدن نوزادان مساله ای بسیار جدی بوده و والدین تا زمانیکه بدن نوزاد کاملاً و بطور یکنواخت داغ نشود، متوجه افزایش دمای بدن نوزاد نخواهندشد. از طرفی در هنگام بیماری، دمای بدن عامل بسیار مهمی میباشد که هرچه سریعتر والدین از آن آگاهی پیدا کنند درمان راحت تر بوده و عوارض بیماری کمتر خواهدبود. به همین جهت بیبی گلو لباسهای دماپا را که نشانگر پاسخ اولیه بدن نوزاد به بیماری است و زنگ خطری قابل مشاهده برای والدین میباشد را روانه بازار نموده است.

لباس هوشمند نوزاد بیبی گلو

نیاز به babyglow:

نوزادان تا سن کمتر از 24 ماه قادر به تنظیم دمای بدن خود نیستند و برای این کار نیاز به والدین خود دارند. دمای بالای بدن در نوزادان معمولاً به دلیل عفونتهای ویروسی بوده و در موارد حادتر به صورت تب بروز می‌کند. تشخیص سریع این امر می‌تواند به جلوگیری از بروز تشنج و در نتیجه سلامت کودک کمک به سزایی کند.

هنگامیکه بدن انسان دارای عفونت ناشناخته باشد، دمای بدن به صورت اتوماتیک به بالاتر از 37 درجه سانتیگراد افزایش پیدا می‌کند تا آن عفونت را از بین ببرد. همانطور که میدانیم، تشخیص تب از طریق دماسنج یا تماس بدن با بدن زمانی امکانذیر میباشد که تمام بدن بطور یکدست به دمای تب رسیده باشد. محصولات بِیبی گِلو بعنوان یک پیش هشدار عمل میکنند و بمحض آغاز فعالیت عفونت و بروز تب در هر نقطه ای از بدن(مانند اطراف ناف، کلیه ها، ریه ها و ...) و رسیدن دمای آن موضع به 37 درجه سانتیگراد، با تغییر رنگ وقوع این مکانیزم در بدن کودکان را نشان میدهند و والدین و پرستاران قادر خواهند بود پیش از سرایت عفونت و تب به تمام بدن، اقدامات لازم را انجام دهند.

نحوه عملکرد :

ما هرگز نمی‌دانیم که تب چه زمانی اتفاق می‌افتد و تا چه حد جدی است؟
هنگامیکه دمای بدن نوزاد بالا می‌رود، رنگ این لباسها تغییر کرده و سفید می‌شود و زمانیکه دمای بدن به حالت اولیه برمی‌گردد رنگ لباس نیز به حالت اول خود برمی‌گردد.
لباسهای دماپای بِیبی گِلو مانند یک دماسنج عمل می‌کنند با این تفاوت که دامنه عملکرد آنها 3 درجه سانتیگراد است.
در صورتیکه دمای خارجی بدن حدود 5/36 درجه سانتیگراد باشد، رنگ لباسهای بِیبی گِلو به صورت نرمال خواهد بود.

مدل های لباس های دما پا دخترانه و پسرانه

لباس هوشمند نوزاد بیبگی گلولباس هوشمند نوزاد بیبگی گلو

مزایای لباس هوشمند نوزاد

  • 100درصد ایمن و بدون خطر برای نوزادان
  • ارگانیک و دوستدار محیط زیست
  • 100درصد کتان
  • راحت و با قابلیت حفظ تنفس پوست از زیر لباس
  • قابل شستشو با ماشین لباسشویی
  • قابل اتو کردن (با حرارت پایین)
  • پیش از آنکه استفاده از دماسنج حتی به ذهن شما خطور کند، به شما اخطار می‌دهد.
  • رنگ لباسهای دماپای بِیبی گِلو زمانی که دمای بدن کودک شروع به بالا رفتن می‌کند، عوض می‌شود. رنگ این لباسها زمانی که دمای بدن کودک از 37 درجه سانتیگراد شروع به بالاتر رفتن می‌کند، شروع به سفید شدن می‌کند و زمانیکه که دمای بدن نوزاد به بالاتر از 38 درجه سانتیگراد، که دمای خطرناکی برای نوزاد است، برسد کاملاً سفید می‌شود.
  • پس از مصرف دارو و رفع خطر، تغییر رنگ لباس به حالت اولیه به والدین نشان می‌دهد که شرایط کودک به حالت طبیعی برگشته است.
  • بِیبی گِلو اولین محصول در دنیاست که با آن و بدون نیاز به باتری یا انرژی الکتریکی می‌توان پایش گرمازدگی نوزادان را انجام داد. این محصول به دقت تست شده و توسط استانداردهای معتبر جهانی تأیید شده است.

تشک جاذب حرارت اضافی بدن

تشک جاذب حرارت اضافی بدن نوزاد

کمپانی بیبی گلو انگلستان، پس از سالها تحقیق و بررسی تخصصی در زمینه شناسایی عوامل بروز تب و گرمازدگی و آثار مخرب آن در کودکان و نوزادان، به این محصول که با فرمولاسیون کاملاً علمی و تهیه شده از مواد معدنی است ، دست یافته است.

ویژگی ها:

تشک جاذب حرارت اضافی بدنِ بیبی گلو قادر است با مواد معدنی ژلاتینی موجود در خود، حرارت بیش از حد بدن کودک را جذب نماید.

کاربردها:

این تشکها درزمان تب بدون نیاز به روشهای متداول قدیمی از قبیل پاشویه ، حوله مرطوب، آب سرد و... حرارت بدن کودک را کاهش داده و از بروز خطرات مرگبار و جبران ناپذیر آن جلوگیری می نماید. این محصول نه تنها در زمان بیماری، بلکه برای کودکانی که در حالت طبیعی دچار تعرق زیاد می شوند، قابل استفاده می باشد؛ چرا که یکی از بزرگترین عوارض ناشی از تعریق زیاد ایجاد یبوست در کودکان است. این تشکها  بخاطر نوع برش آنها، قابل استفاده در خارج از منزل، درون صندلی خودرو کودک، کریر، کالسکه و ... می باشند، که از گرمازدگی و عرق سوز شدن کودک جلوگیری می نمایند.

دستورالعمل:

این تشکها بسته به سن و وزن نوزاد بین 4 تا 8 ساعت و بدون نیاز به بازیابی انرژی قادر به جذب حرارت اضافی بدن کودک می باشند. پس از این مدت زمان و بسته به دمای محیط (حداکثر30 درجه سانتی گراد)، میبایست جهت بازیابی حرارتی بمدت 2 تا 4 ساعت بدون استفاده در محیط قرار داده شود(هرچه دمای محیط بالاتر باشد، مدت زمان بازیابی حرارتی بیشتر خواهد بود). در صورت نیاز به کاهش مدت زمان بازیابی انرژی میتوان تشک را بمدت یکساعت در یخچال و یا 20 دقیقه در فریزر قرار داد.
لازم به ذکر است این تشک مادامیکه دمای پوست بدن کودک بالاتر از 30 درجه سانتی گراد می باشد جذب حرارت از بدن کودک را انجام میدهد و به محض خنک شدن بدن کودک و رسیدن دمای سطح پوست به حدود 30 درجه سانتی گراد، جذب حرارت و عملیات خنک سازی بدن کودک متوقف میگردد.

منبع :
ارسال کننده :
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران