سحر با یکی از دوستان صمیمی ام ارتباط دارد وحالا همه دنیا برایم تیره وتار شده است

 

ماجرای دختری با دوست نابابش

 

پدر ومادرم وقتی متوجه شدند من وسحر از طریق اینترنت با هم آشنا شده ایم وهمچنین خانواده سحر از لحاظ فرهنگی با ما تفاوت دارند با ازدواج ما مخالفت کردند.....

26 سال دارد ومشکل خود را این گونه مطرح می کند: یک سال است که ازدواج کرده ام وهمیشه برای ازدواج دنبال فردی می گشتم که افکار وعقایدش مثل خودم مذهبی باشد تا اینکه از طریق اینترنت با دختری آشنا شدم ،وقتی با یکدیگر چت می کردیم تمام حرف های من را درمورد دین ومذهب تائید می کرد وحتی عکس هایی را که برایم می فرستاد بسیار محجبه بود ،به خودم گفتم میلاد این همان دختریست که تو می خواستی وبا تمام معیارهایت برای ازدواج همخوانی دارد.
پدر ومادرم وقتی متوجه شدند من وسحر از طریق اینترنت با هم آشنا شده ایم وهمچنین خانواده سحر از لحاظ فرهنگی با ما تفاوت دارند با ازدواج ما مخالفت کردند ولی من به این ازدواج اصرار داشتم ومی گفتم سحر با خانواده اش فرق دارد ، خلاصه بعد از کلی جرو بحث خانواده ام را راضی کردم وازدواج ما سر گرفت.
اوایل ازدواج رابطه خوبی با هم داشتیم ومن سعی می کردم از لحاظ مادی ومعنوی چیزی برای همسرم کم نگذارم و بسیار خوشحال بودم که به آن چیزی که در زندگی می خواستم رسیده ام.
به مرورسحر رفتارش عوض شد به طوری که مدام در حال چت کردن با دوستانش بود وحتی زمانی که من در کنارش بودم حاضر نبود یک لحظه از فضای مجازی غافل شود، کم کم در نحوه پوشش و افکار سحر نیز تغیراتی ایجاد شد وپوشش چادر را نیز کنار گذاشت این رفتارهای سحر برایم غیر قابل تحمل شده بود تا اینکه متوجه یک سری رفتارهای مشکوک در همسرم شدم .
بعد از تحقیق وبررسی مشخص شد که سحر با یکی از دوستان صمیمی ام ارتباط دارد همه دنیا برایم تیره وتار شد آخر من سحر را برای همین حجاب ونجابتش انتخاب کرده بودم .
حجاب سحر برای فریب من بوده ومن بدون تحقیق به او اعتماد کردم وآسیب های فضای مجازی را جدی نگرفتم حالا هم به این مرکز آمده ام تا به من کمک کنید هرچه زودتر از این بند رها شوم
کارشناس مرکز مشاوره آرامش پلیس اصفهان چنین می گوید:
وقتی دونفر قصد ازدواج با یکدیگررا دارند می بایستی تمام معیارها واصول زندگی مشترک را مورد بررسی قرار داده ومواردی مانند نحوه زندگی؛ تربیت خانوادگی، عقاید مذهبی و.... را در زندگی مشترک مد نظر قرار دهند .واین مسئله نیاز به تحقیق کامل داشته وافراد نباید تحت تاثیر احساسات قرار گیرند .
همانطور که می دانید در فضای مجازی هویت ها به راحتی جعل شده وافراد خود را همانگونه که هستند نشان نمی دهند از همین روی افراد برای تصمیم گیری دچار اشتباه شده وتحت تاثیر محیط دروغین وپر از رنگ وتنوع فضای مجازی قرار گرفته ومانند مورد بالا فرد زمانی به این نتیجه می رسد که راهش را اشتباه رفته وتبعات تصمیم نادرستش تمام زندگی اش را فرا گرفته ودیگر نمی تواند آن را جبران کند .
بنا براین توصیه می شود افراد از طریق راه منطقی وبه دور از فضای مجازی ودوستی های غیر متعارف به دنبال شریک زندگی خود باشند تا بتوانند زندگی سالم وبدون دغدغه ای داشته باشند.

 

میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران