نکته هایی جالب درمورد کیف لوازم آرایش خانم ها

نکته هایی جالب درمورد کیف لوازم آرایش خانم ها


خیلی‌وقت‌ها در بین لوازم آرایشی و بهداشتی چند مورد انتخاب همیشگی است؛ همان‌هایی که عموما در گوشه‌ای از کیف جا خوش می‌کنند تا در زمان مورد نیاز دم دست باشند. در بین این لوازم عطر، محلول شوینده و تعدادی لوازم آرایش جایگاهی مهم دارند.


ملایم باشید!
سعی کنید عطری که همیشه همراه‌ دارید، ترجیحا رایحه‌ای ملایم داشته باشد تا باعث آزار اطرافیان نشود. چه بسا شنیده‌اید: «آراسته و تمیزبودن در قرارهای کاری مهم‌تر از خوش‌بوبودن و انتخاب یک عطر گران است».

مقابله با پوسته ‌شدن لب
در این فصل، نرم‌کننده لب یا رژ ملایم با پوشش‌دهی مناسب کمک‌تان می‌کند خشکی لب‌ها را بپوشانید.


ماندگاری بالا
لاک‌های جدیدی که به لاک‌های ژلی شناخته می‌شوند، ماندگاری بالایی دارند و دیر لب‌پر می‌شوند. البته فراموش نکنید پاک‌کردن آن‌ها پردردسر است!

فشرده‌های مرغوب
انتخاب پودرهای مناسب از پنکک گرفته تا سایه چشم و رژگونه، از آن مسائلی است که خانم‌ها کمتر به آن توجه می‌کنند. شاید برای خرید پنکک زمان بیشتری بگذارند اما به داشتن رژگونه‌ای با دانه‌های فشرده و استاندارد فکر نکرده و محصولات نامرغوب بخرند.

شوینده مناسب
همراه داشتن محلول یا صابون آرایشی مناسب پوست، برای هر خانمی ضروری است، به‌خصوص اگر شاغل باشد و برای انجام ماموریت به شهرهای مختلف سفر کند.

قابل تنظیم!
مزیت رژ لب‌های مایع با سری پدمانند این است که حجم خروج رژ مایع از سر آن قابل تنظیم است. این رژها عموما از سایر رژهای مایع غلیظ‌ترند.

کرم های شیربز
در تهیه محصولاتی که به‌صورت تخصصی برای بخش‌های حساس پوست مثل دور لب، زیر چشم و... استفاده می‌شود، بی‌توجه نباشید.  در دوران قدیم، بسیاری از کرم‌ها حاوی شیر بز بودند. این ماده ارزشمند هنوز هم در بعضی محصولات آرایشی استفاده می‌شود.

منبع: مجله ی زندگی ایده آل

میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران