با رعایت این نکات به سرعت وزن کم کنید!


با رعایت این نکات به سرعت وزن کم کنید!


1. برای یک هفته هر چه می‌خورید را بنویسید. از یک وعده غذایی کامل گرفته تا خوردن چند عدد بادام، همه و همه را در یک دفترچه یادداشت کنید.
بعد از یک هفته خواهید دید که خوردن چیزهای کوچک، وقتی هر روز ادامه داشته باشد، تا چه میزان کالری دریافتی شما را بالا برده و در نتیجه باعث دیرتر لاغر شدن می‌شود.
 
2. هر روز 10 درصد میزان کالری روزانه‌ای که محاسبه کرده‌اید را به آن اضافه کنید. عموما ما در محاسبه کالری مصرفی خود، تا حدی سهل‌انگاری کرده و بعضی چیزها را در نظر نمی‌گیریم. همین باعث می‌شود عددی که در ذهن داریم با عدد واقعی تفاوت داشته باشد. اما با اضافه کردن 10 درصد به آن، به میزان واقعی نزدیک‌تر خواهید بود. با دانستن میزان واقعی کالری مصرفی، خیلی راحت‌تر مسیر کاهش وزنتان را طی خواهید کرد.
 
لاغری
 
3. دسته جمعی رژیم بگیرید! انجام دادن هرکاری، اگر تنها باشید، برایتان دشوار بوده و احتمال زیادی دارد که آن را نیمه کاره رها کنید. با شخصی از اعضای خانواده و دوستانتان، رژیم را شروع کنید تا هربار که برای شکستن رژیم وسوسه شدید، او مانع کارتان شود. همینطور چک کردن هفتگی کاهش وزنتان به یکدیگر و اطلاع همدیگر از کالری مصرفی روزانه خود، انگیزه زیادی به شما می‌بخشد.
 
4. بعد از صبحانه تا زمان نهار، تا می‌توانید آب بنوشید. تشنگی در اکثر مواقع به جای اینکه ما را به سمت نوشیدن آب ببرد، انواع آبمیوه‌ها و نوشابه‌ها را برایمان جذاب‌تر نشان می‌دهد.
نوشیدن یک نوشابه کافیست تا کالری روزانه ما بسیار از حد مجاز بیشتر شود. پس همیشه آب دم دستتان باشد تا احساس تشنگی نکنید.
 
5. 1 ساعت پیاده روی را در برنامه روزانه خود قرار دهید. لازم نیست حتما به قصد پیاده روی از خانه خارج شوید. برای رفتن به سرکار، خرید و یا دیدن دوستانتان، یک مسیر کمتر تاکسی بگیرید. اگر در خانه نشسته‌اید و برنامه‌های تکراری تلویزیون را نگاه می‌کنید، لباس بپوشید و برای خرید یک بطری شیر، پیاده به سوپرمارکتی که یک خیابان دورتر از محل زندگیتان است بروید و برگردید.

منبع:زیبامون

میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اسفند 1402
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران