دلیل تناسب وزن مدل‌های معروف در بارداری


دلیل تناسب وزن مدل‌های معروف در بارداری


ممکن است شما از تناسب اندامتان راضی باشید ولی هرموقع هم عکس‌های مدل‌های معروف را مشاهده می‌کنید این سوال‌ها به‌وجود بیایند که:
چه اتفاقی می‌افتاد اگر من هم همانند آن‌ها ژنتیک عالی داشتم؟ یا چگونه می‌توان بدون نقص با کفش‌های پاشنه بلند راه رفت؟ آن‌ها چه غذایی می‌خورند؟ آیا نوشیدنی زیاد مصرف می‌کنند؟ چه ورزش‌هایی را به‌طور معمول انجام می‌دهند؟
و وقتی‌ که یکی از آن‌ها حامله می‌شود، این سوال برایم به‌وجود می‌آید که با وجود بارداری، چطور همچنان زیبا و خوش اندام به نظر می‌رسند؟ استایل آن‌ها بعد از بارداری چگونه زیبا و مناسب است؟
 
بارداری
 
 اینجا مطالبی را درج کردیم که با خواندن آن می‌توانید به پاسخ سوالتان در مورد چگونگی خوش ‌اندام ماندن مدل‌های معروف در زمان بارداری پی ببرید.
 
به مدل‌ها توصیه می‌شود که قبل از حاملگی به وزن مورد نظرشان برسند.
اگر فکر می‌کنید که مدل‌ها به وزنشان قبل از حامله شدن توجه و دقتی ندارند در اشتباه هستید...
در واقع به آن‌ها توصیه می‌شود که خیلی قبل‌تر از به دنیا آمدن نوزاد در مورد کاهش وزنشان دقت داشته باشند.
 
وقتی خانم‌ها تصمیم به حاملگی دارند، با شروع تمرین‌ها، رژیم‌های مناسب و برنامه‌ی غذایی سالم و بهینه می‌توانند اصلاحاتی را در عادات خود بوجود آورند.
با شروع بارداری در وزن دلخواه (و حتی کمتر) و رعایت رژیم غذایی مناسب در طول دوره‌ی حاملگی، می‌توانند بعد از وضع حمل خیلی راحت‌تر به حالت قبل از بارداری بازگردند.
 
در مورد ورزش کردن، افکار و سوالات بسیاری وجود دارد.
مدل‌های معروف ورزش‌های خیلی سنگین از قبیل ماراتون یا وزنه برداری را انجام نمی‌دهند، ولی این اصلا به این معنی نیست که از ورزش کردن دست می‌کشند.
چهار تا شش هفته‌ی اول بارداری فقط تمرینات هوازی شامل رقص، شنا و تمرینات چربی‌سوزی می‌باشد. بعد از شش هفته تمرینات هوازی، تمرینات فیتنس باید به تمرینات اینتروال (که شامل تمرین با تناوب سخت و آسان است ) تبدیل شود،
که این نیز شامل: بیست دقیقه تمرین هوازی، و به دنبال آن شانزده تا بیست مرتبه بالا بردن وزنه‌های سبک می‌باشد، و این روتین در حین تمرین تکرار می‌شود.
 
 
تمام این ورزش‌ها و روتین‌های مختلفی که در توضیحاتشان می‌باشد برای گرفتن جواب سریع هستند.
در حالی که شکم شروع به بزرگتر شدن می‌کند (حدود سه ماهه‌ی دوم بارداری)، روی زمین ورزش کردن سخت‌تر می‌شود. بهترین راه، انجام حرکات ورزشی در آب می‌باشد که هم برای سلامت مادر و هم برای سلامت نوزاد بسیار عالی است.
 
این مسئله خیلی عجیب نیست! سبزیجات مهم‌ترین عامل هستند.
تمام نصیحت من به او این بود که حتما وعده‌ی غذایی کوچک، سالم و هوشمندانه‌ای را انتخاب کند.
به طور مثال وعده‌ای باشد که تمام سبزیجات (از همه رنگ)، پروتئین سفید (شامل ماهی، مرغ، سفیده تخم مرغ و بوقلمون) و مقدار کنترل شده ای از کربوهیدرات‌ها (مانند برنج قهوه‌ای و نان کامل) را داشته باشد.
همچنین پیشنهاد کردم که از لیموترش و چای زنجبیل هم استفاده کند (به دلیل خاصیت سم زدایی که در بدن دارند).
اصلا پیشنهاد نمی‌کردم که میزان کالری را محدود کند، چون این مساله تاثیر مستقیمی بر روی میزان و کیفیت شیر داشته و برای سلامت نوزاد بسیار حیاتی است.

منبع:زیبامون

میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران