قرص ال دی برای دفع کیست تنشهای عصبیمو بیشتر میکنه اگه کیست داشته باشم غیر از مصرف ال دی راهکار دیگه ای هست ؟..

تعداد بازدید : 828
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۲۱

سوال شما

سلام و عرض خسته نباشید دارم بخاطر سایت جالبتون..
من 30سالمه. چند وقتیه هنگام پریود بشدت افسرده میشم. چند روز قبلش فقط لکه بینی دارم و فقط طی یک یا دو روز خونریزی و بعد مجددا لکه بینی سال گذشته سابقه کیست داشتم 4 سانت و با دارو رفع شد. آخرین بار بسختی و بعد از چند روز لکه بینی 1 روز خونریزی داشتم با درد فراوان طوری که حتی مقعدمم درد میکرد و نمیتونستم دسشویی کنم و بازم بعدش لکه بینی ....
استرس وتنش عصبی خیلی دارم میخواستم بدونم بخاطر تنشهاس یا مشکلی برام پیش اومده و چیکار کنم تا اینطور اذیت نشم
ضمنا قرص ال دی برای دفع کیست تنشهای عصبیمو بیشتر میکنه اگه کیست داشته باشم غیر از مصرف ال دی راهکار دیگه ای هست ؟
ورزش دراز نشست زیاد میکنم گاهی حتی 200تا..این ماه بخاطر مشکل مفصلی زانوهام برای کاهش وزنم داروی ملوکسیکام و لاغری (آدیوس)مصرف کردم فقط 3کیلو اضافه وزن داشتم الان متناسبم این داروها روی سیکل قاعده گی تاثیر داره یانه ؟درازنشست چطور؟

پاسخ

سلام عزیزم. ای کاش مشکلت رو دقیقا طبقه بندی میکردی و می پرسیدی . همه چی رو با هم نوشتی ! لکه بینی و کیست و عصبی شدن و ....

اما عزیزم بله ، ال دی میتونه این حالات رو ایجاد کنه در فرد . میتونی داروی دیگه ای رو امتحان کنی . مثلا دزوسپتیو . 

نه ، داروهایی که گفتی تاثیر ندارن روی نظم قائدگی . 

ارسال نظر
امکان پاسخ به سوالات درون کامنت وجود ندارد. در صورت داشتن سوال بر روی کلید پرسش سوال اورژانسی کلیک کنید.
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اسفند 1395
ی د س چ پ ج ش
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930