1 خرداد پریود شده بودم و 25 خرداد قرص استفاده کردم ولی از همون روز لکه بینی پیدا کردم ...

تعداد بازدید : 973
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۴/۶

سوال شما

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما خانم خیابانی. با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما.
من مجردم و 26 سالمه.
برای اینکه ماه رمضون روزه هام رو کامل بگیرم از قرص ld استفاده کردم. من پریودهام منظم نیست و به دلیل کیست تخمدان 2 سال قبل جراحی انجام دادم و تخمدان راستم برداشته شد
1 خرداد پریود شده بودم و 25 خرداد قرص استفاده کردم ولی از همون روز لکه بینی پیدا کردم عذر خواهی میکنم ترشحاتم خونی اند. باید چیکار کنم ؟ راهنماییم میکنید
خیلی ممنونم از شما

پاسخ

سلام عزیزم. 

نمیدونم واقعا این چه  کاریه که میکنید. عزیزم شما 7 روز پریود رو مجای روزه نگیری و بعدا بگیری . حالا بخاطر اون 7 روز که بعدا بگیری ، الان داری قرص میخوری و سیستم بدنت رو بهم میزنی . 

خب ماه اول قرص خوردن ، خیلی ها ممکنه لک ببینن . مفنامیک اسید میتونی بخوری تحت نظر پزشک تا لک هات قطع بشه . 

ارسال نظر
امکان پاسخ به سوالات درون کامنت وجود ندارد. در صورت داشتن سوال بر روی کلید پرسش سوال اورژانسی کلیک کنید.
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1396
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031