من نامزدم و تازه تقریباً رابطه به صورت نیمه دخول داشتیم. ولی از ترس انزال همسرم بعد از کمی رابطه بقیه تحریک رو با دست انجام میدم.

تعداد بازدید : 8515
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۶/۱۱

سوال شما

سلام ببخشید. این سوال اولم بود خانمی. آخه دفعه های قبلی گفتید تونستید پیدا کنید دیگه ایندفه نفرستادم.:
من نامزدم و تازه تقریباً رابطه به صورت نیمه دخول داشتیم. ولی از ترس انزال همسرم بعد از کمی رابطه بقیه تحریک رو با دست انجام میدم. ولی انزال همسرم خیلی سخت و دیر اتفاق میفته و من نگرانم که آیا این تاخیر انزال در رابطه دخولی هم انقد طول میکشه؟و حتی بعضی مواقع هم شده که اخرش نعوذ از بین رفته و انزالی نداشتن.با این حساب امکان باروری طبیعی هست؟
همسرم ازمایش اسپرمم دادن و همه چیشون نرمال بوده ،فقط تحرکشون مجموعاً48درصد بوده(سریع28%ومعمولی20%)
حالا سوال دومم این بود در ادامه این:
ممنون از پاسخ سریعتون.راجع به تحرک اسپرماش نگفتید مشکل داره یا نه؟و اینکه اخه با کاندوم هم همسرم نعوذش سریع از بین میره و نمتونه کاندوم رو نگه داره و هم اینکه من با کاندوم بیشتر اذیت میشم.و قرص هم نمیخوام مصرف کنم فعلاً.
کلاً همسرم حدوداً فاصله بین انزالهاش خیلی دیر به دیره،این غیرطبیعیه؟یا بخاطر سردبودنشه؟معمولا 10 یا 15 روز یکبار میشه.بقیه موارد با تحریک هست ولی بدون انزال نعوذ از بین میره.این حالت براش ضرر نداره؟و برای قدرت باروری؟
واقعاً بازم ممنون از صبر و حوصلتون.واقعا جواب دادن به اینهمه سوال خیلی سخته!!!

پاسخ

سلام. عزیزم حرکت اسپرمش بد نیست . 

راستش سوالات جنسی طوری هستد که حالت مشاوره ای دارند . خیلی مسایل اجتماعی و روحی روانی در اتمیال جنسی دخیل هستند و من نمیتونم از اینجا به اونا دسترسی داشته باشم تا سوال جواب تون رو بدم. مگر اینکه مشاوره حضوری انجام بشه . 

برچسب ها :

مسایل-جنسی

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران