به هیچ وجه اسپرم با بدن نامزدم به غیر از دست راستش تماس پیدا نکرد. نگرانیم که نامزدم دچار بارداری شده باشه

تعداد بازدید : 3583
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۶/۱۳

سوال شما

سلام .یه اتفاقی افتاده که منو به شدت نگران کرده.
یه مدت پیش من و نامزدم باهم دیگه رفتیم حموم. تقریبا تو اخرای استحمام. نامزدم پیشنهاد داد که منو با دست ارضا کنه. هیچ کودوممون هم لباس زیر تنمون نبود و خیس بودیم. تقریبا بعد از چند دقیقه من ارضا شدم و دچار انزال شدم. اما به هیچ وجه اسپرم با بدن نامزدم به غیر از دست راستش تماس پیدا نکرد. بعدش نامزدم دستاشو با صابون کفی کرد و دستش را نشسته و دارای کف به لبه ی بیرونی الت تناسلیش زد و سریع آن را شست. دستانش را هم شست. حدودا یک هفته هم به شروع دوره قاعدگی نامزدم باقی مانده بود.
تقریبا یک روز بعد از این اتفاق نامزدم یک امتحان مهم داشت که طبق گفته خودش به شدت استرس داشته برای این امتحان. چند ساعت بعد از امتحان در لباس زیرش لکه های قهوه ای دیده. که حدس میزنم از شدت استرس باشه. اما خودش میگه غیر طبیعیه و این اتفاق براش تا به حال نیوفتاده.
فردای امتحان دل درد میگیره و و پریود میشه با خون به رنگ قرمز ولی حجم خون دفعیش از دفعه های قاعدگی قبلی کمتر بودش. تقریبا دو روز بصورت طبیعی پریود شدش. و صبح امروز پریودش قطع شدش.
تا به حال پریود نامنظم نداشته.
دوره شم 28 روزس.
هر دوره قاعدگیشم تقریبا هشت روز طول میکشه.
یک بار هم طبق گفته خودش قبلا دچار حالت استرسی شدش و همین اتفاق براش افتاده و وسط قاعدگیش قطع شد و دوباره دو روز بعد شروع شدش. البته اون لکه های قهوه ای روز قبل پریودش دیده شدن
حالا آقای دکتر نگرانیم که نامزدم دچار بارداری شده باشه. ما هم به هیچ وجه تو این سن بچه نمیخواهیم.اگر میشه جواب سوال مارو بدین ممنون میشم.

پاسخ

سلام. 

خب ایشون دچار یک بی نظمی شدن. 

علت این بی نظمی هر چی باشه ، بارداری ناشی از اون روز تو حموم نبوده (مگر اینکه قبلش رابطه داشته بودید )

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران