با سلام من 35 سالمه و میخوام برای بار دوم باردار بشم ، من دیسک کمر دارم ، و نارسایی خفیف د ...

تعداد بازدید : 524
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۲۹

سوال شما

با سلام
من 35 سالمه و میخوام برای بار دوم باردار بشم ، من دیسک کمر دارم ، و نارسایی خفیف دریچه میترال قلب دارم ، برای قلب اصلا در حد مصرف دارو هم نیستم، برای بارداری اولم سزارین شدم به خاطر دیسک کمرم و بیهوشی کامل گرفتم (به میل خودم چون میترسیدم موضعی، و از دکتر خواهش کردم که بیهوشی کامل باشه و کمرم رو بهانه کردم).
و اینکه من چون از زمان دختری ، دوران پریود بسیار پر دردی داشتم ، انقدر از مسکن ها استفاده کردم ( هر جا رفتم گفتند این درد ارثیه و برام مسکن دادند )، الان که میرم مثلا دندون بکشم ، اگه برای هر کس یه آمپول یا دو تا میزنند برای بیحسی، من دقیقا سه تا چهار عدد باید بزنم تا بیحس بشه،
حالا برای بارداری دوم چون کسی پیشم نیست و کمکی کم دارم برای زمانی که در بیمارستانم ، میخوام بیحسی موضعی رو انتخاب کنم ، میخوام ببینم با این شرایط میتونم بیحسی موضعی بگیرم؟ امکان داره وسط عمل درد رو حس کنم؟
الان در شهر مجاور ما خانمی رو بی حسی موضعی دادند و اون با اولین تیغ چراحی از درد به خودش پیچید، و من از شنیدن این خبر دچار وحشت شدم، و به من گفته شده وقتی بیحسی موضعی داری و داری سزارین میشی ، وقتی بچه میخواد بیرون کشیده بشه درد بسیار وحشتناکی رو حس میکنی ، اینا آیا درسته؟
ممنونم از راهنماییتون ، من در شهری زندگی میکنم که حتی دکتر متخصص هم نداره . کمکم کنید

پاسخ

سلام گلم

آره میتونی بی حسی موضعی بشی.

نه هیچ دردی حس نمیشه دیگه.

میتونی برای زایمانت به یه شهر بزرگتر بری که امکاناتش بیشتر باشه.

 

 

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران