سن:25 وضعیت تاهل:نامزد تعداد فرزند: پرسش:سلام من سوالم رو به صورت اورژانسی دارم میپرسم و ب ...

تعداد بازدید : 438
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۳

سوال شما

سن:25
وضعیت تاهل:نامزد
تعداد فرزند:
پرسش:سلام من سوالم رو به صورت اورژانسی دارم میپرسم و با جزییات، خواهش میکنم با حوصله و با جزییات جوابم رو بدین خواهش میکنم.
من 22 فروردین پریود شدم و روز 27 فروردین نزدیکی با نامزدم داشتم.همیشه شش روزه پاک میشم از پریود ولی بعضی وقتها لکه های تا یکی دو روز بعد هم دارم. ولی این بار بعد از نزدیکی یعنی دخول کامل، تا همین امروز که پنج روز گذشته دارم لکه های خون میبینم. بیشتر بعد از ادرار میدیدم که یکی دو قطره میاد ولی امروز انگار بیشتر شده و یه جورایی شبیه پریود شده شایدم چیز دیگه ایه و من نمیدونم، چون تا بحال تجربش رو نداشتم. این رو هم بگم که این بار که نزدیکی داشتیم تقریبا بعد از یک ماه و نیم یا دو ماه بود که هیچ رابطه ای نداشتیم و انگار واژنم خیلی تنگ شده بود.نامزدم منی رو هم داخل نریختن و بیرون اوردن بعد انزال اتفاق افتاد.میخوام بدونم این خونریزی به خاطر اینه که بلافاصله بعد از پریود نزدیکی داشتم؟ یا به خاطر تنگی واژن؟یا بخاطر حاملگی؟ توی اینترنت سرچ کردم و خیلی ترسیدم چون چیزای خطرناکی بود دلایل لکه بینی بعد از نزدیکی. وقت دکتر تا یکی دو هفته دیگه نمیتونم بگیرم برای معاینه. خواهش میکنم کمکم کنین که از نگرانی و استرس دارم میمیرم. ببخشید که انقد طولانی شد.منتظرم

پاسخ

سلام عزیزم.

چیزی به نام تنگی واژن (در اثر فاصله دار شدن نزدیکی) نداریم.

اما خشکی واژن داریم. اولین سوالم اینه که آیا شما راه جلوگیری دارید ؟ آیا قرص اورژانسی خورده بودی ؟ هیچ داروی هورمونی نخورده بودی ؟

نه عزیزم امکان بارداری با اون یک بار نزدیکی نیست .

در نهایت اگر هیچ دارویی نخوردی ، باید معاینه داخلی بشی .

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران