سن:19 وضعیت تاهل:متاهل(نامزد) تعداد فرزند:۰ پرسش: سلام خانم دکتر . ممنون از این که وقت میز ...

تعداد بازدید : 452
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۴

سوال شما

سن:19
وضعیت تاهل:متاهل(نامزد)
تعداد فرزند:۰
پرسش:
سلام خانم دکتر . ممنون از این که وقت میزارین ‌ قبلا تو سایت پرسشی رو با نام کاربری دیگه ای مطرح کرده بودم که جواب دادین و این پرسشم یه جورایی در ادامه همون پرسش هست اگه سابقه رو خواستین میتونین نگاه کنین از اونجا .ایمیلی که ثبت کردم این بوده :
alidownload.com@gmail.com
من و نامزدم دو شهر دور از همیم . مدتی هست که نشونه هایی رو در خودم میبینم که نگرانم کرده. ویکمم میترسم و مطمنم اگه الان درمان نکنم و الان پیگیر این مسایل ساده تباشم بعدا بدتر خواهد شد. منو نامزدم در برج 10سال 95نزدیکی بهم داشتیم و بعد از اون ایشون رفتن و تا امروز سکس نداشتیم . بعد از اون نزدیکی مجبور شدم برای اولین بار قرص اورژانسی استفاده کنم . مدتی همش منتظر بودم که پریود شم نگران بودم که حامله نشده باشم بعد از قرص ها یک هفته بعد چار روز خونریزی داشتم و یک ماه بعد پریود شدم . اسفند و فروردین هم مطابق انتظار پریود شدم. بعد از دو هفته از اتمام پریود فروردین ماه یک روز خونریزی داشتم که خیلی نگرانم کرد اخه انگار در حد فاصل زمان بین دو پریودی من یک روز خونریزی داشتم و فقط همون یک روز بود و مقدارش کم بود ولی از اون روز خیلی نگرانم باتوجه به استرسی که بخاطر درس واینام دارم . سوال اولم اینه که این خونریزی چرا رخ داده و مشکلی هست یا نه ؟
سوال دومم اینه که احتمال حاملگی هست با وجود اینکه سه ماه خونریزی داشتم که تقریبا هر خونریزی حداقل ۴ روز بوده .
سوال سومم اینه دردوران پریودیم چکار کنم که بعدا برام مشکل ساز نباشه ?!در طول پریود هام جدیدا خیلی درد هم دارم و وحشتناک سر درد و شکم درد میشم .

پاسخ

سلام گلم

اصلا و ابدا به بارداری فکر نکن .

احتمال داره برای استرس باشه بازم برای اطمینان بهتره سونو و آزمایش بدی .

برای دردت میتونی کپسول مفنامیک اسید 250 بخوری .

 

 

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران