سلام خدمت شما خانم خیابانی عزیز. من یکی دو ساله خواننده ثابت سایت و اینیستاگرام شما هستم. ...

تعداد بازدید : 492
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۳/۱

سوال شما

سلام خدمت شما خانم خیابانی عزیز.
من یکی دو ساله خواننده ثابت سایت و اینیستاگرام شما هستم. بار اوله پیامی میذارم. تازه هم عضو سایتتون شدم. از لطف و وقتی که میذارید خیلی ازتون ممنونم.
من چهار ساله ازدواج کردم. از اوایل سال دوم ازدواجم متوجه شدم که به علت چاقی (15 کیلو در سه ماه) و همچنین موی زاید در اطراف سینه و دور ناف و دردناک شدن سینه ها و ترشح شیر کم کاری تیرویید دارم. حدود دو سال و نیم قرص مصرف کردم. للوتیروکسین روزی نصفی پنجشنبه و جمعه کامل. قرص داستینکس هم به صورت منقطع بعد از جواب آزمایشاتم به تجویز پزشک متخصص غدد خوردم.
از خرداد پارسال قصد بارداری داشتم. رفتم دکتر خواستم تخمک گذاریمو بیشتر کنم که بچم دو قلو شه. از روز سوم پری تا روز هفتم روزی دو تا لتروزول خوردم روز دهم و دوازدهم آمپول اچ ام جی و روز یزده آمپول اچ سی جی زدم. با وجودیکه به گفته پزشکم سه تا فولیکول خوب سایت 18 20 و 21 داشتم باردار نشدم. تا سه ماه این روند رو ادامه دادم هر ماه به همین صورت بود فولیکول خوب اما عدم بارداری. یه مدت ول کردم جلوگیری کردم دوباره از آذر ماه شروع کردم تا بهمن ماه به همین شکل با یه دکتر دیگه اما همین تجویز و همین نتایج اما باردار نشدم. دوباره جلوگیری کردم تا الان. از اسفند پارسال با خودم لج کردم قرصای تیروییدمو خودسر قطع کردم. و دیگه دکتر نرفتم.
الان درد سینه ندارم اما چاق شدم دوباره. خب این شرح حالم. حالا سوالاتم:
1- من دو سال و نیم قرص لووتیروکسین خوردم. الان که قطع کردم اثر اون دو سال و نیم کاملا رفته و بیماری من برگشته یا ممکنه خوب شده باشم؟
2- دلیل باردار نشدن من چی میتونه باشه؟ با توجه به اینکه شوهرمم آزمایش داده و دو تا پزشکش گفتن نتایج عالیه دکتر خودمم که هر وقت سونو میگیره ماشالله ماشالله میکنه میگه رحمت خیلی تمیزه و خوبه و زود هم نتیجه میده
3- این ماه وسط رابطه جنسی پریود شدم و یهو درد زیادی کشیدم. بماند که پریودیم بر خلاف همیشه با درد همراه بود. اما از روز 10 ام سیکلم محدوده زیر دل سمت چپ (مامانم میگه جای تخمدانته) درد دارم تا امروز که روز 17 سیکلمه. بعضی وقتا تیر میکشه و درد داره. علتش چی میتونه باشه؟ این ماه دکتر نرفتم اما جلوگیری هم نکردم.

از لطفتون ممنونم

پاسخ

سلام گلم

بله لازمه قرص ت رو ادامه بدی . 

عکس رنگی رحم گرفتی ؟ همسرت آزمایش اسپرم داده  ؟ 

خب لازمه سونو بدی . بهم خوردن پریودت ممکنه به خاطر تیروئیدت باشه .

 

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران