سلام خانم دکتر. وقت بخیر من دو روز قبل براتون ایمیل فرستادم ولی هنوز جوابی نگرفتم. 31 ساله هستم و سه ماهه که عروسی کردم اولین سکس ما خیلی برام دردناک بود و تا دو سه روز شبیه پریود خونریزی داشتم بعد هم تا مدتها بعد هر سکس که دردم داشتم و اصلا لذتی نمیبردم خون می امد دوبار هم پیش متخصص زنان رفتم معاینه کردند گفتند پرده کاملا از بین رفته و چند تا ژل روان کننده دادند با ژلها دردم کمتره ولی وسط سکس احساس خشکی واژن و سوزش میکنم و بعد از دوش گرفتن بعد سکس از پماد ویتامین AD که دکتر داده استفاده میکنم چون بعد سکس بیرون واژنم میسوزه احساس بریدگی دارم و گهگهای هم خونابه میبینم. نمیدونم علتش چیه با اینکه عاشق همسرم هستم ولی اصلا از سکس بخاطر این مسایل لذتی نمیبرم مقاله واژینیسموس شما رو هم خوندم ولی بنظرم من شامل این دسته نمیشم چون با معاینه دکتر مشکلی ندارم و حتی تنهایی رفتم و اپیلاسیون هم میرم ولی نمیدنم مشکلم از کجاس در ضمن شغل شوهرم اقماریه و فقط دو هفته در ماه با هم هستیم و برای هر دومون این موضوع خیلی سخته لطفا راهنماییم کنید یه سوال دیگه اینکه آیا در سکس عادی و بودن این مشکلات خانم از اول تا آخر رابطه لذت میبره یا فقط در لحظات ارگاسم؟ در ضمن پریود من در دو هفته ای هست که شوهرم پیشمه و خیلی دوست داره که پریودم بیافته تو دورانی که اون نیست آیا میتونم کاری کنم که تاریخ پریودم تغییر کنه در ضمن دوذره های من از 24 تا 28 روز متغیره.

تعداد بازدید : 10627
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۲

سوال شما

سلام خانم دکتر.
وقت بخیر
من دو روز قبل براتون ایمیل فرستادم ولی هنوز جوابی نگرفتم.
31 ساله هستم و سه ماهه که عروسی کردم اولین سکس ما خیلی برام دردناک بود و تا دو سه روز شبیه پریود خونریزی داشتم بعد هم تا مدتها بعد هر سکس که دردم داشتم و اصلا لذتی نمیبردم خون می امد دوبار هم پیش متخصص زنان رفتم معاینه کردند گفتند پرده کاملا از بین رفته و چند تا ژل روان کننده دادند با ژلها دردم کمتره ولی وسط سکس احساس خشکی واژن و سوزش میکنم و بعد از دوش گرفتن بعد سکس از پماد ویتامین AD که دکتر داده استفاده میکنم چون بعد سکس بیرون واژنم میسوزه احساس بریدگی دارم و گهگهای هم خونابه میبینم. نمیدونم علتش چیه با اینکه عاشق همسرم هستم ولی اصلا از سکس بخاطر این مسایل لذتی نمیبرم مقاله واژینیسموس شما رو هم خوندم ولی بنظرم من شامل این دسته نمیشم چون با معاینه دکتر مشکلی ندارم و حتی تنهایی رفتم و اپیلاسیون هم میرم ولی نمیدنم مشکلم از کجاس در ضمن شغل شوهرم اقماریه و فقط دو هفته در ماه با هم هستیم و برای هر دومون این موضوع خیلی سخته لطفا راهنماییم کنید
یه سوال دیگه اینکه آیا در سکس عادی و بودن این مشکلات خانم از اول تا آخر رابطه لذت میبره یا فقط در لحظات ارگاسم؟
در ضمن پریود من در دو هفته ای هست که شوهرم پیشمه و خیلی دوست داره که پریودم بیافته تو دورانی که اون نیست آیا میتونم کاری کنم که تاریخ پریودم تغییر کنه در ضمن دوذره های من از 24 تا 28 روز متغیره.

پاسخ

سلام عزیزم. بخش پرسش و پاسخ اینجاست . وقتی از طریق ایمیل سوال می پرسید منتظر جواب نباشید . من بخش پرسش و پاسخ رو درست کردم که همه سوالات رو اینجا جواب بدم و وقتم برای ایمیل گرفته نشه.
شما مشکل خاصی نداری . واژینیسموس هم نداری . خیلی از خانمها شروع سکس براشون دردناک و بدون لذته . این مساله اصلا عجیب نیست . کم کم که زخم پرده ت خوب شد ، شما هم یاد میگیری سکس واژینال رو .
مساله ای که مهمه اینه که حتما قبل ش پیشنوازی کافی داشته باشید و از ژل استفاده کنید .
برچسب ها :

واژینیسموس

نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران