بهترین تمرینات تناسب اندام در بارداری

تعداد بازدید : 7720
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۶
از یوگا و پیلاتس تا شنا و پیاده روی سریع، اینجا برخی از بهترین روش ها برای فعال بودن و داشتن تناسب در طول بارداری.

تناسب اندام در بارداری

در اینجا به برخی از بهترین روش ها برای داشتن تناسب اندام در بارداری و سالم ماندن در طول دوران بارداری اشاره کردیم:

  • اجازه دهید آب از ماهیچه ها و مفاصل شما توسط برخی از کلاس های شنا یا ایروبیک آبی حمایت کند.
  • یوگا بهترین روش برای کاهش استرس و بهبود انعطاف پذیری شما می باشد.
  • سعی کنید پیاده روی سریع، آهسته دویدن یا هر ورزش هوازی دیگری رو که احساس میکنید راحت هست رو انجام دهید.
  • پیلاتس میتونه مرکز ماهیچه های شما رو تقویت کنه و به تعادل کمک میکند.
  • تمرینات توپ زایمان بهترین نوع کشش است و برای درد زایمان هم استفاده میشه.
  • دنبال کلاس های ورزش بارداری باشید. این یک روش سرگرم کننده برای تناسب اندام در بارداری و آشنایی با دیگر زنان باردار است. ببینید اگر میتونید یک کلاس ایروبیک کم تاثیر که مناسب برای زنان باردار است پیدا کنید.
  • سبک های رقص مانند باله و زومبا سرگرم کننده هستند، اما شما احتیاج دارید به اینکه حرکاتتون رو بر اساس رشد شکمتان تغییر دهید.
  • دوچرخه سواری عالی هست اگر شما یه دوچرخه سوار با اعتماد به نفس هستید، اما دوچرخه ثابت ممکنه که امن تر باشه، خصوصا که اگر شما مشکل تعادل داشته باشید.
  • باغبانی  و کارهای خانه هم بهترین راه ها برای اینکه فعالیت داشته باشید هستند، فقط بلند کردن اجسام سنگین رو به دیگران واگذار کنید.
  • حتی رابطه جنسی در بارداری هم میتونه به شما برای سوزاندن مقداری کالری کمک کنه.
منبع :
ارسال کننده :
ارسال نظر
امکان پاسخ به سوالات درون کامنت وجود ندارد. در صورت داشتن سوال بر روی کلید پرسش سوال اورژانسی کلیک کنید.
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اسفند 1395
ی د س چ پ ج ش
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930