چاپ این صفحه

موارد مهم شستن چادر های مشکی و مانتو های مشکی

تعداد بازدید : 1886
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۲

امروزه به دلیل طراحی چادرهایی در مدل های مختلف مانند چادرهای زیپ دار، شال دار، لبنانی و … استفاده از آن ها بسیار متداول شده و به خصوص بدلیل طراحی منحصر به فرد بعضی از این مدل ها و آستین دار بودنشان، استفاده به عنوان لباس فرم اداری زنانه در محل کار و یا برای مادرانی که کودک خردسال دارند بسیار همه گیر شده است و همین طور استفاده از مانتو های فرم اداری در ادارات و همین طور مانتو های  مجلسی در مجالس و مهمانی ها روز به روز در حال افزایش است. در ادامه چند مورد ساده در راستای افزایش عمر این گونه مانتوها و چادر ها و حفظ براقیت و لطافت پارچه در شستشوهای مکرر و روزمره آورده شده است:
این گونه لباس ها را به هیچ وجه با آب گرمی که درجه حرارتی بیش از ۶۰۰ درجه داشته باشد نشویید و بهترین روش این است که با آب سرد شسته شوند.
در صورت امکان آن ها را با دست بشویید و خیلی چنگ نزنید و یا نچلانید.
برای خشک کردن، چادر یا مانتو خود را را در آفتاب پهن نکنید و در سایه پهن کنید تا خشک شود.
برای افزایش عمر پارچه چادر و یا مانتوهای اداری و مجلسی، آن ها را با شامپو که مواد قلیایی کمتری دارد بشویید زیرا مواد اسیدی به پارچه این گونه لباس ها آسیب می زند و بهتر است که از مشکین شوی های داخل بازار استفاده نمایید.
استفاده از نرم کننده های لباس بعد از شستشو و برای کاهش الکتریسیته بسیار مناسب و ضروری می باشد.
چادر مشکی را همواره به صورت وارونه اتو برنید تا بر روی پارچه برق نیفتد و چروک ها را حتی الامکان با بخار اتوی بخار صاف نمایید.شستن لباس

چاپ این صفحه