انزال در زنان

تعداد بازدید : 11927
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱/۲۲
3.50
متاسفانه بارها و بارها این سوال از من پرسیده میشود که چرا من به انزال نمیرسم ،پس مشکل دارم.یا حتی خانمهایی که بعد از اولین تجربه انزال فکر میکنند که ادرار کرده اند و از این مسیله سرخورده و ناراحت هستند یا کسانیکه مدام حین رابطه استرس دارند که این اتفاق برایشان بیفتد و برای جلوگیری از آن ،خود را از لذت ارگاسم و انزال محروم میکنند.باید بدانید اگر انزال برایتان پیش آمده و آنرا تجربه کرده اید نه تنها نباید از آن ناراحت باشید بلکه بدانید رابطه جنسی پرشوری داشته اید و باید بدانید که این مسیله بر خلاف تصور اکثر خانمها نه تنها برای مردان آزار دهنده نخواهد بود بلکه انزال خانم ها از نظر بصری برای مرد تحریک کننده است و انجام آن احساس فوق العاده ای به هر دو طرف القا می کند.این امر باعث میشود که آقایان از اینکه توانسته اند شریک خود را به این مرحله از لذت برسانند احساس رضایت کرده و به خود افتخار کنند.

انزال در زنان

ارگاسم در زنان مرحله ای پیچیده است و باید بدانید که تمام زنان قادرند تا به این مرحله برسند و اوج لذت جنسی را درک کنند.ارگاسم زنان علایم متفاوتی دارد که این علایم هم جسمی بوده و هم روحی هستند. ممکن است در یک خانم تمام این علایم یا فقط تعدادی از آنها وجود داشته باشد سفت شدن نوک پستانهااحساساتی شدن که بعضی از مواقع به ارگاسم رسیدن زن چنان موجی از احساسات در او بوجود می آورد که شروع به گریه می کند٫ به خواب  رفتن ،نفس نفس زدن و ....همانطور که گفته شد ممکن است خانمی تمام این علایم را نداشته باشد چون حالات ارگاسم و چگونگی رسیدن به ارگاسم در افراد مختلف متفاوت است و اگر کسی یکی از این حالات را نداشت ،نباید خود را دچار ایراد و نقص بداند.حال باید بدانید که خانمها قادرند علاوه بر ارگاسم لذت متفاوت دیگری را نیز درک کنند.این لذت چیزی نیست جز انزال که خیلی از افراد فکر میکنند که این امر فقط مختص به آقایان است،اما باید بدانید که زنان هم این توانایی را دارند .انزال از ارگاسم جداست و حتی گاهی قبل از ارگاسم و برای چندین بار پیاپی میتواند رخ دهد.

متاسفانه بارها و بارها این سوال از من پرسیده میشود که چرا من به انزال نمیرسم ،پس مشکل دارم.یا حتی خانمهایی که بعد از اولین تجربه انزال فکر میکنند که ادرار کرده اند و از این مسیله سرخورده و ناراحت هستند یا کسانیکه مدام حین رابطه استرس دارند که این اتفاق برایشان بیفتد و برای جلوگیری از آن ،خود را از لذت ارگاسم و انزال محروم میکنند.باید بدانید اگر انزال برایتان پیش آمده و آنرا تجربه کرده اید نه تنها نباید از آن ناراحت باشید بلکه بدانید رابطه جنسی پرشوری داشته اید و باید بدانید که این مسیله بر خلاف تصور اکثر خانمها نه تنها برای مردان آزار دهنده نخواهد بود بلکه انزال خانم ها از نظر بصری برای مرد تحریک کننده است و انجام آن احساس فوق العاده ای به هر دو طرف القا می کند.این امر باعث میشود که آقایان از اینکه توانسته اند شریک خود را به این مرحله از لذت برسانند احساس رضایت کرده و به خود افتخار کنند.

حقایقی که باید در مورد انزال  زنان بدانید

۱.منشا مایع خارج شونده از زنان هنگام انزال غدد پارارترال می باشد ،پس مایع خارج شده ادرار نیست.البته ممکن است گاهی و در بعضی افراد مقدار کمی ادرار نیز تخلیه شود اما بدانید که مایع انزال زنان با ادرار کاملا متفاوت است.

2.تکنیک های ویژه ای وجود دارد که به خانم ها کمک میکند تا هر زمان که اراده می کنند به انزال برسند و یا آنرا متوقف نمایند.

3.خانم ها لازم نیست که فقط از طریق ارگاسم مهبلی به انزال برسند و حتی لازم نیست حتما به ارگاسم برسند تا انزال رخ دهد.

4. خانم ها قادر هستند که در مدت زمان بسیار کوتاه چندین مرتبه، پشت سر هم، انزال را تجربه کنند.البته همه زنان این توانایی را ندارند.

5.همان طور که گفته شد ماده ای که از بدن خانم ها خارج می شود، ادرار نیست.این مایع معمولاً چیزی شبیه به آب است، که تقریبا بی رنگ بوده وبوی خاصی هم نمی دهد و یا کمی دارای بوی شیرین است..البته،برخی زنان گزارش می‌دهند که این مایع در آن‌ها در بعضی مواقع شفاف و بی بو و در مواقعی دیگر غلیظ و همراه با بوی تند بوده است.

انزال خانم ها از چه نقطه ای سرچشمه می گیرد؟

انزال خانم ها شامل جریان روانی است که از مجاری ادراری خارج می شود (همان محلی که ادرار خارج می شود) با این تفاوت که از غدد پارالترال ترشح شده است. این غدد تنها در زمان تحریک جنسی از خود این ماده خاص را ترشح می کنند.

 

انزال خانم ها با ارگاسم معمولی چه تفاوتی دارد؟

ارضای جنسی در خانم ها به دو دوسته طبقه بندی می شود. یک نوع آن ارضای واژینال است که رواج بیشتری دارد و همراه است با خروج مایع روانی از واژن. این مایع میتواند حالت شیری مانند دارشته باشد و شلی و سفتی و بوی آن وابسته به رژیم غذایی خانم و سلامت کلی بدن او و چرخه عادت ماهانه اش می باشد.

نوع دوم، انزال از طریق مجرای ادراری  است و معمولا در خانم ها چندان رایج نیست. در زمان انزال معمولاً مایع با فشار و به حالت اسپری و یا فواره ای از داخل مجرای ادرار به بیرون می ریزد.

                                                 

مایع انزالی از چه چیز تشکیل شده است؟

برخلاف تصور عده ای از مردم ،این مایع ادرار نیست. پس از آزمایش کردن این مایع درآزمایشگاه ،مشخص شد که این مایع از مقداری گلوکز (شکر) و آنزیم دیگری به نام پروستات اسید فوسفات تشکیل شده است که تقریبا اجزای تشکیل دهنده منی را هم می سازند.نوع مواد تشکیل دهنده این مایع، تقریباً شبیه به ترشحات پروستات در مردان است، با این تفاوت که فاقد اسپرم میباشد. همچنین دو ماده دیگری که معمولا در ادارا نیز هست، (اوره و کراتنین) نیز در آن یافت می شود. این ماده کاملا منحصر به فرد می باشد و تنها در هنگام انزال از خانم ها خارج می شود.

 

حجم مایع انزالی که خارج میشود چه قدر است؟

حجم این مایع در شرایط مختلف متفاوت است و حتی در یک شخص خاص هم در هر تجربه نسبت به تجربه قبل فرق دارد و از چند قطره تا حدود 2 فنجان میتواند باشد.این موضوع به عواملی از قبیل اینکه بدن خانم چه میزان آب دارد و اینکه شدت تحریک جنسی تا چه حد بوده ارتباط دارد. همچنین باید توجه داشت که هر چند حجم مایع انزالی از یک زن به زن دیگر متفاوت است با این حال هیچ یک از آنها کنترلی در حجم ترشح آن ندارند.

 

چرا تعداد زیادی از زنان تا به حال انزال را تجربه نکرده اند؟

پاسخ این سوال برمیگردد به میزان اطلاعات یک خانم از عملکرد بدنش و پروسه سکس و ارضا شدن.متاسفانه کم نیستند زنانی که آگاهانه یا به صورت ناخوداگاه جلوی این اتفاق را میگیرند و خود و حتی همسرشان را از این لذت محروم میکنند.اولین و قوی ترین علت برای جلوگیری از انزال در زنان ،ترس از خروج ادرار همراه با مایع انزالی است که همان طور که گفته شد کاملا اشتباه است.اما از آنجا که قبل از انزال و به علت پر شدن مجرای ادرار با مایع انزالی، حس ادرار به زن دست می دهد،ممکن است از عمل نزدیکی خودداری کند. درحالیکه این حس ادرار در وقاقع نشانه ی این است که زن به ارضا شدن واقعی نزدیک شده است، پس عمل نزدیکی نباید متوقف شود بلکه باید با سرعت بیشتر ادامه یابد تا جاییکه ناخودآگاه مانند ارضا شدن در آقایان آب از داخل واژن به بیرون بریزد. اگر خانم ها یاد بگیرند که به جای نگه داشتن، خود را آزاد کنند، آنگاه متوجه می شوند که پس از تخلیه مجرای ادرار، احساس ادرار داشتن نیز به صورت ناخودآگاه از بین می رود.

متاسفانه هستند زنانیکه با وجود دانستن این موضوع که این مایع ادرار نیست باز هم جلوی انزال را میگیرند زیرا تصور میکنند که خارج شدن مایع آن هم در حجم بالا از مجرای ادرار ممکن است برای همسرشان زننده باشد و یا این که خودشان حس سرافکندگی و ناراحتی بعد از این اتفاق تجربه میکنند.درحالیکه این اتفاق حتی میتواند حس شهوت را در همسرشان تشدید کند و در ضمن یک مرد از این که توانسته همسرش را به این مرحله برساند راضی و خرسند خواهد شد.پس حتما ،همانطور که همیشه به زوجین توصیه میشود تا در مورد احساسات و تمایلات جنسی و علایقشان با هم گفتگوداشته باشند،بهتر است قبل از خودداری از انزال حس همسرتان را راجب به این قضیه جویا شوید.

 یکی دیگر از دلایل این است که چون زنان ارگاسم را تجربه می کنند، معمولاً به راحتی حاضر می شوند تا انزال را از دست بدهند و نسبت به آن بی توجهی کرده و تمایل کمی نشان دهند.

 

تاثیر نقطه جی در رسیدن به انزال در زنان

تحریک نقطه جی توسط شریک جنسی یکی از تکنیک‌های مهم در رسیدن به انزال در زنان است. البته این را هم اضافه کنم  که برخی از زن‌ها در جریان رابطه و تحریک جنسی قبل از ارگاسم و یا  بدون تحریک ناحیه G به حالتی مانند انزال می‌رسند.

                                               

 

در آخر، برای داشتن یک رابطه جنسی لذت‌بخش رعایت نکات زیر توصیه می‌گردد:

عشق بازی و نوازش را در حین رابطه جنسی و قبل از آن فراموش نکنید.

به هنگام شروع رابطه جنسی ریلکس باشید و بدنتان را در راحت‌ترین حالت ممکن قرار دهید.به یاد داشته باشید اگر خودتان را نگه دارید مثل زمانیکه میخواهید مانع خروج ادرار شوید،انزال را متوقف خواهید کرد.

نگران وضعیت بدن و نقص‌هایی که فکر می‌کنید دارد نباشید و تنها تمرکز خود را روی لذت بردن خودتان و همسرتان قرار دهید.

علاوه بر رابطه جنسی واژینال دیگر روش‌های رسیدن به ارگاسم مثل رابطه جنسی دهانی را تمرین کنید.(البته با رعایت نکات خاص این نوع رابطه)
فراموش نکنید که اگر موضوعی ذهن شما را مشغول کرده و یا حس شریک جنسی خود را راجب به آن نمیدانید،حتما قبل از شروع رابطه راجع به آن با هم صحبت کنید.نظرات و علایق جنسی در افراد مختلف متفاوت است واین قضیه در مورد عقیده افراد در مورد انزال زنان هم وجود دارد.

به یاد داشته باشید که رسیدن به انزال کامل کننده لذت جنسی و رابطه نیست و لزومی هم ندارد که همه آنرا تجربه کنند.از آنجا که بروز این حالت به خاطر بقایای پروستات جنینی در برخی زنان است ،ممکن است که برخی نتوانند این حالت را تجربه کنند.

رسیدن یا نرسیدن زنان به انزال معیاری برای سنجش میزان لذت جنسی زنان از رابطه نیست.

 

منبع :
ارسال کننده :
نظرات کاربران
میزان اهمیت
ایمیل
توضیحات
ارسال

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران