تعداد بازدید : 1194
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۹/۱۵
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
کاربران آنلاین : 0
samirakh
۱۳۹۵/۹/۱۵ ۱۲:۱۷:۱۷
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۵/۴ ۱۶:۲۰:۵۸

مانتو چی بپوشم

(ویرایش)

همه ما همواره سعی بر این داریم که در پوشیدن مانتو قانونی را رعایت کنیم که متناسب با سلیقه خودمان و معیار جامعه باشد. از طرفی همه ما یک میل ذاتی به به روز بودن و شیک پوش بودن داریم این به روز بودن باعث می شود تا به دنبال مدل ها و رنگ های روز مانتو باشیم. خانمها همواره این سوال را از خود می پرسند که مانتو چی بپوشم ؟ ما در این مقاله  نکاتی را به شما برای پوشیدن مانتو پیشنهاد می دهیم.
در ابتدا باید بگوییم قبل رعایت تمام این مواردی که ما به شما پیشنهاد می دهیم به این موضوع دقت کنید که چه مانتویی را دوست دارید بپوشید و سپس به این نکات توجه کنید. در اولین قدم باید به وزن و قدتان توجه ویژه ای داشته باشید وزن وقد در نوع پوشش مانتو تاثیر بسیار زیادی دارد ما پیشنهاد می کنیم افرادی که دارای قد کوتاهی هستند مانتو هایی با قد بلندتری را بپوشند چون همواره مانتوهای با قد بلند میزان کوتاهی قد را کمتر نشان میدهد. اگر هم قدتان بلند است سعی کنید مانتو هایی را بپوشید تا قدش تا زانو باشد. اما وزنتان ، اگر دارای اضافه وزن هستید سعی کنید از مانتوهای رنگ تیره تر بیشتر استفاده کنید و اگر به پارچه های مانتویی طرح دار علاقه بیشتری دارید از پارچه هایی با طرحهای عمودی استفاده کنید تا وزنتان را کمتر نشان دهد.
مورد بعدی که باید مورد توجه قرار دهید رنگ پوستتان است اگر دارای پوستی با رنگ تیره یا سبزه هستید از رنگهای روشن استفاده کنید تا خاصتر نشان داده شوید و بالعکس اگر رنگ پوستتان روشن است با پوشیدن مانتوهای رنگ روشن می توانید خاصتر شوید.

۱۳۹۶/۳/۲۸ ۱۰:۳۲:۴۰
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۳/۲۸ ۱۰:۵۱:۱۷
(ویرایش)

زیاد جالب نبود

زندگی زیباست ای زیبا پسند
زنده اندیشان به زیبایی رسند
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۱۰:۳۷:۴۹
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۱۱:۳۳:۳۳
(ویرایش)

 

انتخاب مانتو مجلسی شیک در مزون به عوامل مختلفی مانند نوع مجلس، فرم اندام، رنگ پوست و سلیقه شما بستگی دارد.

1. مانتو ماکسی

2. مانتو گیپور

3. مانتو مزونی

4. مانتو ساده و شیک

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران