تعداد بازدید : 5219
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۶/۱۴
کاربران آنلاین : 0
samirakh
۱۳۹۵/۱۰/۲۸ ۱۴:۳۵:۱۴
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۵/۴ ۱۶:۲۰:۵۸

دلیل زرد شدن لباس در اثر تعریق

(ویرایش)

بعضی از افراد در اثر فعالیت و کار دچار تعریق میشود و در پی این تعریق متوجه زرد شدن لباس هایمان میشویم این امر در لباس فرم اداری بیشتر دیده می شود چون افرادی که در محیط کار فعالیت می کنند و عرق میکنند که در پی آن لباس های فرمشان زرد می شود حال ما در این جا به بررسی علل زرد شدن لباسهایمان می پردازیم.
عرق انسان به خودی خود رنگی ندارد و زرد شدن لباس ها در اثر تعریق به خصوص در زیر بغل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از آن دلایل می تواند نوع مام و یا اسپری باشد که استفاده می کنیم.
بعضی از مام ها رنگ دارند و یا پس از استفاده در اثر ترکیب با عرق ممکن است چنین رنگی ایجاد نمایند و یا حتی خیلی از اسپری ها و یا خوشبو کننده ها که حالت روغنی دارند می توانند منجر به زرد شدن لباس شوند بنابراین همیشه زردی ناشی از خود عرق نمی باشد.
همچنین بر روی سطح پوست، میکروب هایی وجود دارد که این میکروب ها، عرق را تجزیه می کنند و ممکن است این زردی ناشی از این عمل باشد.
استفاده از صابون های آنتی باکتریال و استحمام روزانه می تواند تا حد بسیار زیادی این موضوع را بهبود بخشد. استفاده از مام های مرغوب و بی رنگ نیز بعد از استحمام می تواند بسیار مفید واقع شود به نحوی که مجاری غدد بسته شود و با کاهش تعریق و از بین رفتن میکروب ها، از زرد شدن و بو گرفتن لباس ها جلوگیری شود.

زرد شدن زیر بغل

۱۳۹۶/۹/۲۳ ۱۲:۳۷:۰۷
آخرین حضور: ۱۳۹۷/۲/۲۲ ۱۶:۴۱:۴۶
(ویرایش)

کشور ترکیه سالیانه بیش از چند میلیون گردشگر تور استانبول دارد که با توجه به حجم وارد شده مسافر در سال، این شهر بزرگ دارای دو فرودگاه بزرگ بین المللی به نام های فرودگاه آتاتورک و فرودگاه سابیها گوکچن برای رفاه حال گردشگران تور استانبول می باشند. فاصله بین این دو فرودگاه حدودا یک ساعت و نیم می باشد. 
بزرگ ترین فرودگاه استانبول و ترکیه فرودگاه آتاتورک می باشد که امروزه در مرکز شهر استانبول قرار دارد و دسترسی راحتی برای گردشگران تور استانبول دارد.

دانشجو
۱۳۹۷/۸/۲۳ ۱۰:۲۶:۵۱
آخرین حضور: ۱۳۹۷/۸/۲۳ ۱۰:۲۹:۳۲
(ویرایش)

سفر با تور تایلند یعنی سفر به بکرترین ، سرسبز ترین و رویایی ترین مکان های گردشگری جهان که شما را شیفته و مجذوب خود می کند و سالانه هزاران گردشگر را با خود به معروفترین جزیره های دنیا با آن آب و هوای نسبتا استوایی و عالی خود ، شهرهای ساحلی و توریستی و مهمتر با فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند آشنا می کند و وقتی تایلند را که با دیگر کشورهای آسیای جنوب شرقی مقایسه می کنیم به این نتیجه می رسیم که این کشور استوایی و گرم ولی در عین حال خوش آب و هوا ، یکی از بهترین و محبوب ترین کشورهای آسیایی از نظر گردشگری است چرا که همه به دنبال تعریفاتی که از معابد تایلند و غذاهای تایلندی شنیده اند هستند و گردشگران می توانند در سفر به آن همواره از جاذبه های گردشگری تایلند دیدن کنند .

۱۴۰۱/۲/۱۲ ۱۸:۱۷:۱۴
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۲/۱۲ ۱۹:۱۴:۱۰
(ویرایش)

با توجه به توافقی که بین دولت ایران و ترکیه وجود دارد مسافران ایرانی جهت ورود به کشور ترکیه و اقامت تا 90 روز نیاز به دریافت ویزا ندارند و چنانچه بیشتر از 90 روز نیاز به حضور در خاک ترکیه داشته باشید، می بایستی به مقامات این کشور مراجعه نمایید و درخواست دریافت ویزا بلند مدت کنید. ضمنا توجه داشته باشید هنگام ورود حتما مهر ورود در پاسپورت شما زده شود در غیر این صورت هنگام خروج از کشور با مشکلات جدی روبرو خواهید شد.

در خصوص مدارک لازم برای سفر با تور مارماریس باید بگوییم که مدارک خاصی لازم ندارید تنها موارد قابل توجه برای سفر همراه داشتن پاسپورت که حداقل باید از اعتبار پاسپورت شما شش ماه مانده باشد. همچنین همراه داشتن فیش پرداخت عوارض خروج از کشور و ارز خارجی که مناسب ترین ارزی که میتوانید با خود ببرید، ارز دلار یا لیر است.

 

۱۴۰۱/۶/۱۴ ۱۲:۵۰:۵۸
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۶/۱۴ ۱۵:۳۷:۵۴
(ویرایش)

برای شروع می بایست در یک ظرف مقداری جوش شیرین را با به همراه چند لیتر آب بریزید و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید. بعد از آن مانتو یا لباس فرم خود را داخل آن قرار دهید، البته میتوانید فقط همان قسمتی که لکه شده است را در آب خیس کنید. چند دقیقه بگذارید تا در آن آب بماند و بعد از آن با مواد شوینده اقدام به شستشوی مانتو  خود کنید.

زیاد جدی نکیرید
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اسفند 1402
س چ پ ج ش ی د
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران