تعداد بازدید : 909
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۲
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۸/۷/۱۱
کاربران آنلاین : 0
پیرااامید
۱۳۹۵/۱۱/۲ ۱۱:۲۴:۵۳
آخرین حضور: ۱۳۹۵/۱۱/۲ ۱۱:۲۶:۱۰

دکوراسیون خونه مدرن با شومینه

(ویرایش)

در فصول سرد دیدن شعله های رقصان آتش با رنگ های آبی و قرمز و گرمای دلچسب آن خالی از لطف نیست. البته شاید گرمای آتش در زمستان بسیار لذت بخش تر باشد ولی در حال حاضر از شومینه ها فقط نور و رنگ باقی مانده است. در گذشته شومینه همان اجاق بوده که هم گرمای خانه را تامین می کرده و هم پخت و پز در آن انجام می گرفته است که با گذشت زمان و تولید گاز آشپزخانه در کنار سیستم های مدرن گرمایشی شومینه تبدیل به نمادی از آتش شده است که فقط می توان از شعله های آن لذت برد.

نسبت به گذشته در فضاهای مدرن معمولاً فضای کمتری به شومینه ها اختصاص داده می شود و جالب تر اینکه این شومینه ها معمولاً با شیشه محصور شده است تا به کسی آسیبی وارد نکند و تنها چیزی که از آن باقی مانده فقط نمای بسیار زیبایی از شعله های آتش است که بسیار جذاب و دلچسب می باشد. در حال حاضر اکثر معماران داخلی به خاطر فضای کوچک ساختمانها از شومینه استفاده نمی کنند ولی وجود آن به زیبایی خانه  مخصوصاً در مناطق سردسیر کمک بسیاری می نماید .

ایده های بسیار زیادی برای شومینه های مدرن وجود دارد و طراحان داخلی فضاهای گوناگونی را به این آیتم اختصاص داده اند که از آن جمله می توان به فضای زیر تلویزیون،داخل دیوار و یا در وسط سالن به شکل معلق و … اشاره نمود. تصاویر زیر طرح های بسیار زیبا و متفاوتی را از این نوع شومینه ها به نمایش می گذارد.برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فضای منزل مسکونی خود با مجموعه پیرامید طرح همراه شوید.

منبع: طراحی داخلی پیرامید- http://pyramidtarh.com

 

۱۳۹۶/۶/۳۱ ۲۰:۵۶:۳۸
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۷/۲۰ ۱۲:۲۱:۵۴
(ویرایش)

خیلی قشنگن ... ممنون

فروشگاه اینترنتی نت منزل
مرجع ظروف پذیرایی و آشپزخانه
جدیدترین مدل ها و برترین برندها
www.netmanzel.com
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران