تعداد بازدید : 1509
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱/۶
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۶/۱۰/۳
کاربران آنلاین : 0
samirakh
۱۳۹۶/۱/۶ ۱۰:۲۳:۴۱
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۵/۴ ۱۶:۲۰:۵۸

انتخاب مانتو شلوار اداری

(ویرایش)

شما مدیران و کارمندان شرکتها ادارات و … اگر برای پوشیدن لباس فرم اداری مانتو و شلوار فرم اداری یا استفاده از یک لباس مکمل مانند شال ، دستمال گردن فرم و کراوات فرم یا … در شک و تردید هستید شک و تردید را کنار بگذارید. تمام طول روز را با شک و تردید گذراندن و به این فکر کردن که انتخابتان درست بوده یا نه، انرژی شما و تمرکز کاریتان را خواهد گرفت پس لباس فرمی را بپوشید که واقعا به آن مطمئن هستید و در آن احساس راحتی می کنید.
مانتو و شلوار فرم اداری علاوه بر زیبایی که نشان دهنده سلیقه انتخاب شما و شرکت و سازمان می باشد باید دارای اصالت ، راحتی و رعایت پوشش اسلامی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد. لذا همواره سعی نمایید در انتخاب مدل مانتو و شلوار فرم اداری ، انتخاب رنگ مانتو شلوار اداری و نوع لباس فرم جانبی یونیفرم اداری خود حداکثر انتخاب ، دقت و حسن سلیقه را بکار ببرید که بهترین انتخاب را داشته باشید زیرا هنگامی که مشتری وارد سازمان شرکت یا اداره شما می شود اولین برخورد لباس و مانتو فرم اداری پوشیده شده به چشم می اید.

انتخاب مانتو شلوار لباس فرم اداری

۱۳۹۶/۱۰/۳ ۱۴:۰۳:۴۶
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ ۱۲:۲۷:۵۶
(ویرایش)

پارچه باتیک یکی از محبوب ترین سوغات مالزی به شمار می رود که آمیزه ای از هنر ، چاپ ، طراحی و بافت پارچه است که قدمت و پیشینه ی آن به 2000 سال پیش باز می گردد.باتیک به معنای چاپ به روی پارچه که از طرح های گل و گیاه و درختان استفائه می کنند و زیبایی منحصر به فردی را به این پارچه می بخشند. این روز های از پارچه های مختلفی مانند کتان ، ابریشم ، لینن و پارچه های نازک استفاده می گردد در صورتی که در زمان های قدیم فقط از پارچه های ابریشم استفاده می کردند.معمولا پارچه هایی به اندازه 4 متر برای بانوان و پارچه های دو متری برای آقایون استفاده می شود.خرید این پارچه یکی از بهترین سوغات مالزی و هدیه دادن به عزیزانتان می باشد.

 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران