تعداد بازدید : 1000
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱/۲۴
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۶/۲/۱۹
کاربران آنلاین : 0
Ghng
۱۳۹۶/۱/۲۴ ۰۲:۲۳:۲۹
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۱/۲۴ ۱۱:۳۰:۰۹

امكان حاملگى با وجود پرده بكارت

(ویرایش)

سلام، چند سال قبل دكتر زنان به من گفت كه پرده بكارتم نوعى خست كه موقع ازدواج بايد به دكتر مراجعه كنم چون خيلى زخيم هست. دكتر ديگه اى نرفتمو خيلى مطمئن نيستم.

رابطه غير دخولى داشتم اما ترسم از پيش آب و اين هست كه آلت در حين رابطه نزديك و در واقع كمى وارد شده .. نميدونم ب پرده رسيده يا نه .. آيا با پيش آب امكان حاملگى هست؟

۱۳۹۶/۱/۲۴ ۰۹:۴۰:۴۸
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۷/۲۴ ۱۶:۰۴:۲۴
(ویرایش)

پیش آب بدون دخول امکان بارداری نداره 

اگر با هر سقوطی زندگیی معنی خود را از دست میداد هرگز دانه ای به لانه مورچه نمی رسید.
۱۳۹۶/۲/۱۹ ۱۴:۵۵:۳۵
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۲/۱۹ ۱۴:۵۷:۴۲
(ویرایش)

در هنگام آمیزش جنسی حدود سیصد و پنجاه میلیون اسپرم که در مایع منی مرد وجود دارد رها می‌شود. برای شروع فرآیند حاملگی این اسپرم‌ها می‌بایست به عمق دستگاه تناسلی زن برود. اسپرم‌ها از مسیر دهانه رحم به طرف رحم و از آنجا به طرف لوله‌های شیپوری می‌روند. در این حرکت بیشتر آنها از بین می‌روند و فقط 2000 تا 3000 عدد آنها پس از داخل شدن در رحم به لوله‌های شیپوری می‌رسند. از طرف دیگر در زن، از زمان بلوغ تا زمان یائسگی به هر ماه در حدود روز چهاردهم قاعدگی یک تخمک آزاد شده که آماده باروری است از مسیر لوله شیپوری به طرف رحم می‌رود. این عمل را که هر ماه یک بار انجام می‌گیرد تخم‌گذاری می‌نامند. اگر تخم‌گذاری در همان زمانی انجام گیرد که اسپرم‌ها در دستگاه تناسلی زن‌ رها شده است و تخمک در لوله شیپوری آماده باشد، اسپرم مرد با تخمک زن تماس پیدا می‌کند و بدین صورت است که سر اسپرم به تخمک نفوذ می‌کند و هسته با آن یکی می‌شود و دم اسپرم از سر آن جدا می‌گردد. اگر در آن زمان، تخمک وجود نداشته باشد، اسپرم‌ها ممکن است در حدود 72 ساعت به انتظار ورود تخمک زنده بمانند. از طرفی تخمک‌ها نیز تنها تا 36 ساعت می‌توانند در لوله‌ی رحمی برای ملاقات با اسپرم و عمل لقاح سالم بمانند. بعد از آن تخمک‌ها پیر و از کار افتاده شده و احتمال باروری وجود ندارد.

رفرکتومتر

مجله موفقیت

 

 

۱۳۹۶/۲/۱۹ ۲۰:۱۲:۰۹
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ۰۵:۲۸:۴۵
(ویرایش)

عزيزم يه مطلب ديگه راجع به پرده. پرده دقيقا توي ورودي واژنه . مال اونايي كه دوره ، نهايتا نيم سانت عقبه كه توي ١٠٠٠ نَفَر يك نَفَر اينجوريه. اگه داخل رفته يعني با پرده برخورد داشته.

بقيه رو هم خانوما توضيح دادن.

فقط با پيشاب زماني بارداري اتفاق ميوفته كه سري دوم إنزال مرد در كمتر از ٧٢ ساعت باشه ! مرد كه به إنزال ميرسه ، دوباره كه اقدام مَي كنه پيشاب حاوي اسپرم هست. فقط فاصله انزال اول با نعوذ دوم اگر كمتر از ٧٢ ساعت باشه ، پيشاب حاويه اسپرم هست! 

موفق باشيد. 

🙏🏻🙏🏻🙏🏻شكر خدا🙏🏻🙏🏻🙏🏻
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران