تعداد بازدید : 7058
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۷
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۶/۹/۲۸
کاربران آنلاین : 0
samirakh
۱۳۹۶/۲/۷ ۰۸:۰۱:۳۹
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۵/۴ ۱۶:۲۰:۵۸

ست کردن لباس با رنگ چشم

(ویرایش)

تعداد زیادی از خانم‌ها علاقه دارند که از لنزهای رنگی برای تغییر رنگ چشم خودشان استفاده کنند و یا از این طریق کاری کنند که رنگ چشم‌ هایشان مشخص‌ تر باشد. اما آیا می‌دانستید که استفاده از یک لباس مناسب می‌تواند این کار را برای شما ساده کند؟ چگونه با لباس خود را با رنگ چشم خود ست کنیم؟
انتخاب لباس برای شما در طول روز
۱- آیا رنگ چشم‌تان آبی است ؟ بهتر است لباس‌هایی بپوشید که رنگ آن‌ها خنثی است مثل رنگ‌های سرمه‌ای، زیتونی، کرم و خاکستری سفید و مشکی رنگ‌های خنثی هستند.
۲- رنگ‌ های خنثی معمولا با همه‌ لباس ها ست می‌شوند حتی لباس فرم یا مانتو فرم اداری . اگر نمی‌خواهید ظاهر بی روحی داشته باشید، می‌توانید از رنگ‌های خنثی در کنار لباس‌های رنگی استفاده کنید تا زیبایی چشم‌ هایتان را بیشتر نشان دهید. برای مثال اگر قصد پوشیدن یک بلوز صورتی را دارید در کنار آن از یک شلوار زیتونی استفاده کنید.
۳- اگر چشم‌های سبز دارید از رنگ ارغوانی استفاده کنید. رنگ ارغوانی با رنگ سبز کنتراستی زیبا برقرار کرده و باعث می‌شود در طول روز چشم‌های شما بهتر دیده شوند. برای برجسته کردن چشم‌های سبز به دنبال رنگ ارغوانی باشید. برای مثال پیراهن، کت و یا شلوار ارغوانی رنگ بپوشید.
۴-اگر چشم‌های فندقی دارید از رنگ‌های بنفش کم‌رنگ ( رنگ گل‌های لاوندر) استفاده کنید. با وجود اینکه رنگ فندقی در کنار رنگ‌های تیره بهتر دیده می‌شود، برای ساعات روز باید به سراغ رنگ‌های روشن‌تر بروید. رنگ بنفش کم‌رنگ باعث می‌شود در طول روز چشم‌های شما بهتر دیده شود.

۵-اگر بنفش به نظر شما خیلی زنانه است و مناسب نیست، می‌توانید قسمت کوچکی از ست خود را به این رنگ اختصاص دهید. برای مثال پیراهن زیر کت خود را بنفش کم‌رنگ انتخاب کنید.
۶- اگر چشم‌های قهوه‌ای دارید از رنگ آبی تیره استفاده کنید. آبی تیره چشمان شما را از اختفا بیرون می‌آورد. اگر به مهمانی در روز دعوت شدید، بهتر است، لباس آبی تیره خود را بپوشید.
برای موقعیت‌های دوستانه‌تر شلوار جین آبی هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد.
برای موقعیت‌های رسمی‌تر به دنبال بلوز دکمه‌دار، کت، ژاکت و یا پیراهن باشید.
برای موقعیت های اداری به دنبال یک مانتو شلوار اداری یا لباس فرم اداری ساده و رسمی تر باشید.
۷-اگر چشم‌های فندقی دارید از رنگ زغالی استفاده کنید. برای شما بهتر است که در شب از رنگ‌های تیره استفاده کنید. به دنبال یک ست زغالی باشید. برای مثال می‌توانید یک کت زغالی و یا یک پیراهن زغالی بپوشید.
۸-اگر چشم‌های سبز دارید لباس‌های با رنگ سبز خزه‌ای بپوشید. چشمان سبز در شب بسیار عالی دیده می‌شوند، اگر از رنگ سبز خزه‌ای استفاده کنید این رنگ به خوبی با رنگ طبیعی چشم‌های شما هماهنگ می‌شود.
رنگ سبز خزه‌ای یک رنگ معمول برای ژاکت و کت است. سعی کنید از آنها استفاده کنید.
۹-اگر چشم‌های قهوه‌ای دارید لباس‌هایی با رنگ صورتی ملایم بپوشید. رنگ صورتی ملایم چشم‌های شما را بهتر نشان می‌دهد. یک ست صورتی انتخاب کنید و یا از ستی که در آن از صورتی استفاده شده باشد کمک بگیرید. برای مثال می‌توانید یک پیراهن بندی بپوشید و یا اینکه بلوز زیر کت‌تان را صورتی انتخاب کنید.دقت کنید که به سراغ ملایم‌ترین و مات‌ترین رنگ صورتی بروید. صورتی پررنگ چشم‌های شما را خوب نشان نمی‌دهد.
۱۰-اگر چشم‌های آبی دارید لباس‌های با رنگ صورتی روشن و یا سرخابی بپوشید. این رنگ چشم‌های آبی شما را در شب بسیار زیبا جلوه می‌دهد. اکثر مردم این رنگ را به تنهایی جذاب می‌دانند. شما می‌توانید ترکیبی از این رنگ را در ست‌تان استفاده کنید.
برای مثال می‌توانید پیراهنی با خال‌خال‌های سرخابی بپوشید و یا یک بلوز سرخابی زیر کت بپوشید.
از اکسسوری ها غافل نشوید
از زیورآلاتی استفاده کنید که با رنگ چشم‌تان هماهنگی داشته باشد. اگر رنگی که به چشم‌های شما می‌آید را دوست ندارید، از زیورآلاتی که چشم شما را بهتر نشان می‌دهد استفاده کنید. استفاده از چنین زیوآلاتی توجه را به سمت چشم‌های شما جلب می‌کند. از زیورآلاتی استفاده کنید که به رنگ چشم‌هایتان هستند.
نیازی نیست که به خود سخت بگیرید، برای مثال استفاده از یک گردنبد، کمک بزرگی به شما می‌کند.
اگر اهل استفاده از زیور آلات نیستید از دیگر اکسسوری‌ها مثل ساعت مچی به رنگ چشم‌هایتان استفاده کنید.
کروات خود را با رنگ چشم‌تان هماهنگ کنید. این کار یکی از راه های عالی برای جلب توجه کردن چشم‌های شماست. برای مثال اگر چشم‌های قهوه‌ای دارید به سراغ کروات قهوه‌ای بروید. استفاده از کروات هم‌رنگ چشم یکی از زیرکانه‌ترین راه‌ها برای نشان دادن چشم، بدون اینکه از رنگی بیش از حد در ست‌تان استفاده کنید است.
این کار ایده‌ی خوبی است، به‌ ویژه اگر استفاده از رنگ‌های خنثی مثل خاکستری و مشکی را ترجیح می‌دهید، اما می‌خواهید که دیگران به چشم‌های شما توجه کنند. به جای پوشیدن یک پیراهن مردانه که چشم‌های سبز شما را نشان دهد می‌توانید از یک کروات سبز استفاده کنید.
برای چشم‌های فندقی و قهوه‌ای می‌توانید از خط چشم برای جلب توجه کردن آنها استفاده کنید. چشم‌های قهوه‌ای مزیتی که دارند این است که به راحتی می‌توان با انتخاب خط چشم مناسب آنها را جذاب کرد.
برای چشم‌های فندقی از خط‌ چشم بنفش تیره و برای چشم‌های قهوه‌ای از آبی لاجوردی استفاده کنید.
چشم‌های سبز و آبی را با استفاده از خط‌ چشم روشن‌تر نشان دهید. چشم‌های آبی و سبز معمولا وقتی که روشن‌تر می‌شوند بهتر به چشم می‌آیند. خط‌ چشم سفید و خاکستری معمولا انتخاب خوبی برای بزرگ‌تر و برجسته‌تر کردن چشم‌های شماست.

ست کردن لباس با رنگ چشم

۱۳۹۶/۳/۲۸ ۰۹:۲۹:۴۷
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۳/۲۸ ۱۰:۵۱:۱۷
(ویرایش)

جالب بود.

http://www.jourgraph.com

زندگی زیباست ای زیبا پسند
زنده اندیشان به زیبایی رسند
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران