تعداد بازدید : 982
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۶/۲۷
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱۱/۸
کاربران آنلاین : 0
senator174
۱۳۹۶/۶/۲۷ ۱۶:۵۳:۳۹
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۷/۱۱ ۱۳:۴۲:۰۴

روش های مختلف دندانپزشکی زیبایی

(ویرایش)

دندانپزشکی زیبایی شامل تمامی روش های دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی مانند اصلاح طرح لبخند, سفید کردن دندان, ارتودنسی شفاف و نامرئی, ایمپلنت های دندانی و سایر روش ها می باشد.

 

یکی از ویژگی هایی که امروزه در افراد بسیار مشهور به چشم می خورد, لبخند زیبا و دندان های درخشان افراد می باشد. دندانپزشکی زیبایی روند بهبود ظاهر دندان ها و زیبایی لبخند افراد را به عهده دارد. اقدامات دندانپزشکی زیبایی با دندانپزشکی ترمیمی تداخلی ندارد بلکه گاها موجب رفع مشکلات دندانی نیز می شود.

بسیاری از دندانپزشکان ,دندانپزشکی ترمیمی را برای بیمارانی که دچار مشکلات دهانی و دندانی هستند , توصیه می کنند. این تکنیک به دندانپزشکی زیبایی مدرن هم پوشانی دارد و می توان از آن به عنوان ترمیم مدرن دندان یاد کرد. اگرچه دندانپزشکان می توانند روش های مختلف ترمیمی را انجام دهند, اما ممکن است تفاوتی اندک در کیفیت یک دندانپزشک زیبایی با دندانپزشک عمومی دندان وجود داشته باشد.

  • ارتودنسی شفاف و نامرئی

ارتودنسی یکی از کارآمدترین روش های پزشکی تلقی می شود که در راستای درمان بی نظمی دندان مورد استفاده قرار گرفته میشود. ارتودنسی شفاف متدی می باشد برای تراز کردن مناسب دندان ها متناسب با وضعیت فک و چهره افراد. ارتودنسی هم چنان در سایر روش های دندانپزشکی مانند ایمپلنت هم کمک می کند. و امروزه برای کاهش احساس ناراحتی از وجود سیم ها , از ارتودنسی نامرئی برای بیماران استفاده می شود.

روش های مختلف دندانپزشکی زیبایی

پیشرفت در تکنولوژی جدید دندان راه حل های بهتری برای مشکلات دهان و دندان نسبت به روش های سنتی ارائه می دهد. این پیشرفت بزرگ در علم پزشکی موجب فراهم آوردن جراحی های آرام تر, با دوام تر و کار آمد تر برای بیماران می باشد. نه تنها بیماران, بلکه دنداپزشکان نیز از این روش های غیر تهاجمی و قابل اعتماد تر بسیار استقبال کرده اند. در نتیجه می توان گفت انواع مختلفی از متدها در راستای زیبا سازی دندان های شما امروزه در دسترس می باشد.ما در ایران سئو سایت برای افزایش رتبه شما در گوگل برنامه های خاصی داریم .

منبع : جراحی زیبایی واژن

تا اخرین نفس مبارزه کن
۱۳۹۶/۱۰/۲ ۱۶:۴۵:۱۳
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۱۰/۲ ۱۶:۴۵:۴۹
(ویرایش)

دندانپزشکی زیبایی در تهران
دندانپزشکی زیبایی به مجموعه تغییرات و درمان هایی اطلاق میشود که سبب بهبود چهره و بهبود عملکرد می شود . همانطور که از اسم ابن شاخه برمی آید ، شاخه ای بسیار گسترده بوده و اعمال متنوعی را شامل میشود از جمله :
سفید کردن دندانهادر تهران (بلیچینگ)،ونیرها و لمینیت های کامپوزیتی و سرامیکی ،لیفت لثه بالیزر و هم تراز کردن خطوط لثه ای ، دپیگمنتیشن (رنگ زدایی) از لثه های تیره رنگ و دارای رنگ دانه های سیاه با لیزر ، اصلاح سایز و شکل دندان ها ، ترمیم دندان ها با مواد همرنگ دندان ، ساخت روکش و انواع پروتز ها، منظم کردن دندان ها با اورتودنسیثابت یا متحرک ، ایمپلنتو …
در کنار هدف اصلی که زیبایی است ، باید سلامت و کارایی صحیح دندانها و لثه را نیز کاملا در نطر داشت و نباید با انجام کار هایی غیر اصولی ، زیبایی را تامین کرده اما مشکلات دیگری برای فرد به وجود آورد .
در ادامه به اختصار به توضیح برخی از خدمات دندانپزشکی زیبایی در تهران می پردازیم :
سفید کردن دندان ها به دو روش صورت میگیرد : در مطب یا در خانه
بلیچینگ در مطب با مواد قوی تری صورت گرفته و حفاظت از بافت لثه تضمین شده است و سفید شدن دندان هاسریع تر اتفاق می افتد .
بلیچینگ در خانه طولانی مدت تر و ارزانتر است
بهترین روش استفاده ی تلفیقی از دو حالت بالاست ، به این گونه که ابتدا در مطب بلیچینگ صورت گرفته و سپس با استفادهاز قالب و موادی که دندانپزشک به شما میدهد ، در خانه ادامه پیدا کند.

لمینیت یا ونیر لایه ای بسیار نازک از جنس کامپوزیت یا سرامیک است که روی دندان قرار گرفته و عیوب دندانی (مانند لب پر شدگی ها، تغییر رنگ ها ، اندازه ی نامناسب دندانها و …) را برطرف میکند و شکل و رنگی زیبا به دندان ها میبخشد . امروزه لمینیت دندان  بدون تراش نیز به راحتی در دسترس هستند که موجب حداکثر مواظبت از دندن ها میشوند .

لیفت لثه در افرادی به کار میرود که لثه روی دندانها پیش روی کرده و هنگام لبخند میزان زیادی از لثه دیده میشود . امروزه میتوان این عمل را با لیزر انجام داد که از مزایای زیادیبرخوردار است . جراحی با لیزر خون ریزی نداشته و به ترمیم سریع بافت کمک میکند . با استفاده از لیزر نیازی به بخیه و پانسمان نیست و بلافاصله بعد از جراحی ، شما ظاهری زیبا پیدا میکنید و زخم و خون ریزی ای در کار نخواهد بود .

ترمیم دندان با مواد همرنگ : برداشتن پوسیدگی ها و پر کردن دندان با مواد همرنگ دندان سلامتی و ظاهری زیبا به فرد میبخشد .اما چیزی که ساید کمتر مورد توجه قرار گرفته است این است که پس از ترمیم دندان ها با مواد همرنگ ، بهداشت باید به خوبی رعایت شود . روزی دو بار وبه روش صحیح مسواک زده شود و نخ دندان نیز به صورت روزانه استفاده شود چرا که این ترمیم ها در معرض پوسیدگی های مجدد هستند.
ایمپلنت بهترین شیوه برای جبران دندان های از دست رفته است . با از دست رفتن دندان ها و نبودریشه در استخوان فک ، استخوان بهصورت غیر قابل بازگشت تحلیل میرود که درمان های بعدی را با پیچیدگی هایی همراه میکند و در چهره ی فرد نیز تاثیر دارد . با قرار دادن ایمپلنت در استخوان فمانع تحلیل استخوان میشویم و دندان با حسی طبیعی و زیبایی بالا ، جایگزین میشود . امروزه با استفاده از ایمپلنت دیجیتال جراحی ایمپلنت به ساده ترین ، ایمن ترین و تضمین شده ترین حالت خود در دسترس است . ایمپلنت دیجیتال بدون درد و خون ریزی بعد از عمل بوده و در همان روز ایمپلنت گذاری ، روکش موقت نیز روی آن قرار میگیرد و تا زمان تحویل روکش دائم ،زیبایی شما را تضمین میکند .

۱۴۰۰/۱۱/۸ ۲۱:۱۲:۲۱
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ ۲۰:۱۷:۱۱
(ویرایش)

برای کارهای دندانپزشکی زیبایی فقط باید پیش دکتر نصیری رفت واقعا کارشون عالیه. دوست من برای کامپوزیت رفتن کلینیکشون واقعا هم خود خانم دکتر نوشین نصیری هم پرسنلشون فوق العاده بودن اینم ادرس سایتشونه

https://dr-nassiriclinic.com/

خرید اینترنتی تجهیزات و مواد دندانپزشکی dentiwa
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران