تعداد بازدید : 2362
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۱۰
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱۲/۱
کاربران آنلاین : 0
mahnaz161
۱۳۹۷/۵/۱۰ ۲۲:۱۹:۱۰
آخرین حضور: ۱۳۹۷/۵/۱۱ ۰۰:۲۸:۰۶

تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت

(ویرایش)

یکی از بزرگترین دغدغه های امروزه زندگی شهری وجود امنیت و حریم خصوصی و نحوه ایجاد یک محیط امن برای ارامش بیشتر می باشد که افراد برای برطرف کردن نگرانی های خود حاضر به استفاده از ابزارهای مختلف هستند.

درب ضدسرقت نیز یکی از مواردی است که به شدت در صنعت ساختمان سازی رونق داشته و روز به روز روند رو به رشدی را تجربه می کند، زیرا امنیت بالا و همچنین زیبایی ظاهری باعث شده تا به یک امر حیاتی تبدیل شود.

این نوع درب ها پس از مدتی استفاده و بنا به دلایل متعددی دچار مشکلاتی میشوند که نیاز به تعمیر درب ضد سرقت احساس میشود و چون درب های ضد سرقت دارای پیچیدگی های منحصر به فردی هستند،تعمیر و رگلاژ ان نیاز به تخصص داشته و افراد با تجربه با ابزار مخصوص این کار را انجام می دهند.

 

ایراداتی که ممکن است برای درب ضد سرقت ایجاد شود:

  • از کار افتادن قفل درب ضد سرقت
  • ایجاد ایراد در یراق الات درب ضد سرقت
  • خراب شدن و شکستن لولای درب
  • خراب شدن و از کار افتادن مغزی درب ضد سرقت
  • ایجاد گیر و خارج شدن از رگلاژ درب ضد سرقت و مشکل در بسته شدن ان
  • خرابی چشمی درب ضد سرقت که نیاز به تعویض دارد
  • پایین امدن کارایی دستگیره درب ضد سرقت و یا از کار افتادن ان

تیم کاری ما با  تولیدی های صاحب نام همکاری داشته و این تضمین را به شما می دهیم که کار تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت و ضمانت انجام  پذیرد.

لازم به ذکر است که تمامی درب های ضد سرقت در انواع مختلف توسط افراد متخصص ما تعمیر و رگلاژ می گردد.

 

  • تعویض و تعمیر قفل درب های ضد سرقت با بهترین قفل های موجود در بازار با قیمت مناسب
  • تعمیر و تعویض مغزی درب ضد سرقت
  • تعویض و تعمیر چشمی و دستگیره درب های ضد سرقت
  • رگلاژ درب ضد سرقت به گونه ای که تا مدت طولانی بدون هیچ ایرادی مورد استفاده قرار گیرد.
  • اضافه کردن لولا در صورت لزوم و همچنین تعویض لولای شکسته و یا نا کار امد.
  • تعویض و یا تعمیر یراق درب ضد سرقت
  • تعویض توپی درب ضد سرقت
  • رفع صدای درب ضد سرقت

درب هایی که تحت عنوان ضد سرقت در ایران ساخته و عرضه میشوند اگر با استاندارهای موجود و همچنین به کارگیری درست اجزای ان تولید شوند از لحاظ امنیتی در بالاترین سطح بوده و می توانید با خیال راحت ساختمان خود را ایمن نگه دارید.

نحوه تعمیر و تعویض قفل درب ضد سرقت

قفل هایی که در درب ضدسرقت به کار می روند دارای ساختار و مهندسی خاصی بوده اما این قفل ها در انواع مختلف موجود می باشند که این تفاوت ساختار در قیمت ان تاثیر گذار است و در زمان تعمیرات بنا به خواسته مشتری قفل درب ضد سرقت از تولیدی خریداری شده و برای تعویض به محل برده میشود.

در بحث تعویض قفل در ضد سرقت مهمترین بخش خارج کردن قفل خراب است که باید با احتیاط انجام شود تا اسیبی به بخش های مختلف وارد نشود و ایرادات بیشتر بعدی را به وجود نیاورد.

بعد از خارج کردن قفل درب با استفاده از پیچ بند نوبت به رگلاژ یراق می رسد و پس از ان قفل جدید جای گذاری شده و پیچ میشود.

یکی از مهمترین عواملی که سبب میشود تا تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت در اسرع وقت انجام شود بحث کارایی ان است زیرا این نوع درب ها به گونه ساختاردهی شده اند که در صورت از کار افتادن قفل و یا مغزی درب در بحث امنیتی دچار مشکل میشود.

قیمت تعمیر درب ضدسرقت بر اساس نوع درب و همچنین نوع قفلی که مشتری انتخاب می کند متغیر است ، زیرا قیمت قفل درب ضد سرقت ترک با قیمت درب ضد سرقت چینی متفاوت است.

تمامی درب های ضد سرقت توسط تیم کاری ما تعمیر و رگلاژ می گردنند از جمله:

  • تعمیر درب ضد سرقت ترک
  • تعمیر درب ضد سرقت ایرانی
  • تعمیر درب ضد سرقت چینی

تعمیرات پنجره upvc با تعمیرات پنجره الومینیومی کاملا متفاوت است و تعداد اندکی از تعمیرکاران با سازوکار هر دو اشنا هستند، دلیل این تفاوت در پارامترهای ساخت و مواد اولیه و یراق الاتی است که به کار رفته است، در بخش تفاوت پنجره upvc و الومینیوم این موارد را مورد بررسی قرار دادیم.

زمانی که افراد خود اقدام به تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره می کنند شروع به دستکاری تمامی قسمت های پنجره می کنند تا شاید ایراد را بر طرف کنند اما این کار فقط وضعیت را بدتر می کند زیرا اگه در یراق الات تغییراتی دهند به طور کاملا دستگیره و قفل از کار می افتد و اگر زهوار را خارج کرده تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره  و شیشه دوجداره را  جابه جا کنند و یا جای زیر شیشه ها را تغییر دهند دیگر لنگه در قاب محکم نمی شود و از رگلاژ خارج می شود و امکان شکستن شیشه تا حدود زیادی بالا می رود.

 

همان طور که در قسمت های مختلف توضیح دادیم پنجره دوجداره از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر یک برای انجام وظیفه ای  طراحی و ساخته شده است اما تمامی این قطعات باید موازی و به طور دقیق تنظیم شوند تا پنجره دوجداره به خوبی کار کند و استحکام کافی را داشته باشد.

مسئله ی دیگری که وجود دارد این است که اگر افراد خود اقدام به تعمیر پنجره دو جداره upvc و الومینیوم کنند ممکن است پروفیل پنجره دوجداره دچار مشکل شود و حتی در مواردی لولای لنگه شکسته و می افتد که هزینه های سنگینی را به وجود می اورد.

تعمیرات و رگلاژ پنجره های دوجداره یو پی وی سی و الومینیوم را جدی بگیرید و در اولین فرصت با تعمیرکار معتبر تماس بگیرید تا از ایرادات بعدی جلوگیری کنید.

خیلی جالب است که عده ای از مردم حتی در کلان شهرها در زمستان از نایلون و پتو برای عایق بندی پنجره های قدیمی و یا حتی دوجداره استفاده می کنند و به دلیل اگاهی کمی که از پنجره های دوجداره دارند دنبال راه حل های درست نمی گردند در حالی که اساس پنجره دوجداره عایق بندی و درزگیری و بهینه سازی حرارت و دمای منازل و ساختمان ها است و به راحتی و صرف هزینه اندک می توان تمامی ایرادات را برطرف کرده و علاوه بر کاهش هزینه های جاری ، جای اسایش و ارامش را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

۱۳۹۸/۶/۳ ۱۶:۱۵:۳۷
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۶/۳ ۱۶:۱۶:۳۶
(ویرایش)

همانطور که از نام آن مشخص است , این گونه درب ها با توجه به استحکام و ساختاری که دارند مانع از این میشوند که سارقان به سهولت از آن عبور کرده و وارد منزل شما گردند.
درب ضد سرقت از کلاف های فلزی مستحکم و صفحات فلزی ساخته شده و جهت مقابله با اهرم شدن , برش , فشار و تخریب احتمالی توسط سارقین ایمن گشته اند.
در طراحی این درب ها , قسمت لولا ها در داخل و سمت آپارتمان قرار گرفته اند و این امر مانع از این میشود که سارق بتواند از بیرون بتواند با وارد کردن نیرو و یا اهرم درب واحد ساختمان شما رو از جا در بیاورد و وارد آپارتمان شما شود.
قفل و یراقی که بر روی درب های ضد سرقت به کار گرفته میشوند اغلب از انواع مرغوب آن می باشند که سازندگان آن قفل ها انواع روش های امنیتی لازم جهت جلوگیری از دستکاری در آن و یا تخرب توسط دریل و مته را به کار برده اند. پس شما میتوانید از بابت ایمنی قفل ها آسوده باشید.
تمامی این مزایا در درب ضد سرقت ( البته از نوع مرغوب ) , باعث شده , استفاده کنندگان با خیال آسوده درب آپارتمان و یا واحد مسکونی خود را قفل کرده و از منزل خارج شوند.
شاید در نظر شما نرده ها فلزی از نوع آکاردونی و یا ثابت , دارای ایمنی بالایی باشند , اما چند نکته مهم در این رابطه وجود دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.
درب های معمولی , دارای درز ها و شکاف های بزرگتر نسبت به درب ضد سرقت می باشند و خود عاملی خواهند بود که سارق به راحتی با ابزار های مختلف اقدام به وارد نمودن آسیب و فشار به قفل های ورودی این گونه درب ها نموده و وارد ساختمان شما شوند.
نرده های فلزی از نوع آکاردونی  دارای قسمت های اتصال لولایی بین قطعات می باشند , که مهمترین نقاط ضعف آنها می باشند. سارقین معمولا با وارد نموند فشار توسط اهرم با میله بلند و یا حتی استفاده از جک های خودرویی اقدام به له کردن و شکستن این گونه نرده ها کرده و از آنها عبور میکنند.
نرده های ثابت نیز به دلیل لولاهای بیرونی توسط اهرم کردن و در از جا در آوردن لولا ها آسیب پذیر هستند.
در کنار تمام مزایای درب ضد سرقت از لحاظ ایمنی , از کنار مزیت های ظاهری و زیبایی آنها نیز نمی تواند گذشت.
معمولا درب های ضد سرقت از نظر ظاهری بسیار زیبا تر از درب ها معمولی ساخته میشوند و مواد به کار رفته در آنها مرغوب تر از انواع دیگر درب ها می باشند.
سهولت استفاده از درب ها خیلی بیشتر بوده و دیگر نیازی به باز و بسته کردن قفل ها و نرده های سنگین نیست.

زندگی زیباست ...
۱۳۹۹/۲/۱۸ ۲۳:۰۸:۱۲
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۲/۱۸ ۲۳:۴۸:۰۵
(ویرایش)

راهکارهای رفع صدای درب ضد سرقت

صدای جیرجیر درب ضد سرقت ممکن است ناشی از گردوغبار یا زنگ‌زدگی در قسمت لولا باشد. برای از بین بردن صداهای نامطلوب هنگام باز و بسته شدن درب ضد سرقت و نیز گیر كردن درب ضد سرقت هنگام باز و بسته كردن به صورت کلی دو راهکار وجود دارد:

  1. روغن‌کاری بدون درآوردن میخ لولای درب؛
  2. درآوردن میخ لولا و تمیز کردن آن.

در هنگام انجام این کارها مراقب باشید تا از آسیب رساندن به درب و یا صدمه دیدن به خودتان جلوگیری کنید.

روغن کاری درب ضد سرقت

اگر صدای جیرجیر در ضد سرقت شما را کلافه کرده است و در باز و بسته کردن درب هم دچار مشکل شده‌اید، اولین و ساده‌ترین راهکار، روغن کاری لولای درب ضد سرقت است. برای این کار می‌توانید میخ لولا را از آن خارج کنید. اما راهکار ساده‌تر این است که تلاش کنید بدون درآوردن میخ لولا، روغن را به داخل لولا بریزید. البته می‌توانید از اسپری‌های روان‌کننده هم استفاده کنید. این کار باعث طولانی شدن عمر مفید درب ضد سرقت نیز می‌شود.

روغن کاری درب ضد سرقتبرای این کار کافی است با مراجعه به ابزارفروشی‌ها، روغن مناسب برای نرم شدن لولای در تهیه کنید. این روغن در واقع همان روغن موتور ماشین یا موتور سیکلت است. همچنین می‌توانید از روغن چرخ خیاطی استفاده کنید.

بعد از این که روغن روان‌کننده را با وسیله‌ای مناسب داخل لولای ریختید یا اسپری کردید، لازم است درب را چندین بار باز و بسته کنید تا روغن به خوبی به داخل لولا برود.

مراقب باشید که روغنی که به لولا می زنید، چکه نکند. برای این کار می‌توانید از یک پارچه کمک بگیرید.

نکته مهم: اگر روغن مناسب پیدا نکردید، می‌توانید از روغن‌های نباتی یا روغن‌های سرخ‌کردنی آشپزی هم استفاده کنید. البته ممکن است به زودی دوباره صدای جیرجیر درب خانه بلند شود!

درآوردن میخ لولای درب ضد سرقت

اگر با روغن‌کاری بدون درآوردن میخ لولا، موفق به از بین بردن صدای جیر جیر درب نشدید، لازم است میخ لولای درب را دربیاورید. این کار را با احتیاط زیادی انجام دهید تا در از رگلاژ خارج نشود و به خودتان هم آسیب نزنید.

برای درآوردن میخ لولای درب، با یک انبردست بلند، آن را در جهت حرکت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا دربیاید. در این مرحله مراقب باشید که لولا لیز نخورد، چرا که ممکن است باعث آسیب به دستتان شود. همچنین می‌توانید با کمک یک چکش و میخ نیز تلاش کنید میخ لولا را دربیاورید.

درآوردن میخ لولای درب ضد سرقت

مهم: بعد از درآوردن میخ لولا، درب ضد سرقت دیگر به چهارچوب متصل نخواهد بود. بنابراین، علاوه بر این که مراقب باشید در روی خودتان نیفتد و هم صدمه نبیند، به آرامی آن را برداشته و به دیوار تکیه دهید.

بعد از درآوردن میخ لولا می‌توانید یکی از کارهای زیر را انجام دهید:

1. میخ لولا را گریس‌کاری و یا روغن‌کاری کنید. به عنوان جایگزین گریس و روغن هم می‌توانید از روغن‌های آشپزی استفاده کنید. سپس میخ را به سر جای خود برگردانده و با یک دستمال، اصافه گریس یا روغن را تمیز کنید. این کار اهمیت زیادی دارد؛ چرا که چکیدن روغن بر روی درب ممکن است منجر به خراب شدن رنگ درب ضد سرقت بشود.

2. میخ لولای درب ضد سرقت را با سیم ظرفشویی بشویید تا تمیز شود. خوردگی، زنگ‌زدگی و کثیفی‌های لولا با این روش از بین می‌رود؛ در صورتی که روغن‌کاری نمی‌تواند این مورد را رفع کند. برای رفع بهتر زنگ‌زدگی و کثیفی‌های لولای درب بهتر است از پودرهای شوینده نیز به همراه سیم ظرفشویی استفاده کنید.

تعمیر درب ضد سرقت

بعد از شستن لولای درب آن را خوب خشک کنید و سپس در جای خود قرار دهید و مطابق آن‌چه که در بالا گفته شد، روغن‌کاری کنید. این کار کمک می‌کند تا لولای درب بهتر عمل کند.

3. به جای شستن با سیم ظرفشویی، می‌توانید به لولا سمباده بزنید تا خوردگی و کثیفی‌ها از بین برود و تمیز شود.

4. یک راهکار دیگر برای رفع صدای درب ضد سرقت این است که بعد از این که میخ لولا را درآوردید؛ بر روی آن پارافین (شمع آب‌شده) بریزید. سپس آن را در جای خود قرار داده و درب را چند بار باز و بسته کنید تا نرم شود. هر نوع شمعی برای این کار مناسب است و نیازی نیست که شمع/پارافین به‌خصوصی تهیه کنید.

بعد از این که شمع را گرما دادید و پارافین مایع تهیه کردید، آن را به آرامی بر روی میخ لولای درب بریزید. سپس میخ لولا را در جای خود قرار داده و بین 5 تا 10 دقیقه، در را باز و بسته کنید.

5. به جای شمع می‌توانید از صابون جامد هم استفاده کنید. بدین صورت که پس از درآوردن میخ لولا، روی آن صابون بزنید؛ سپس میخ را در جای خود قرار دهید و در را چند بار باز و بسته کنید.

نکته: وقتی میخ لولا را درآوردید، بد نیست بررسی کنید که میخ کج نشده باشد. ممکن است دلیل سروصدای درب همین باشد. برای این کار کافی است میخ لولا را بر روی یک سطح صاف بغلتانید. در این صورت، اگر میخ کج باشد، قابل تشخیص خواهد بود.

اگر میخ لولا کج بود، آن را روی زمین سیمانی گذاشته و با چکش صاف کنید. البته ممکن است این روش مؤثر نباشد که در آن صورت لازم است نسبت به تعویض لولا اقدام کنید.

مهم: در صورتی که لولای درب ضد سرقت پنهان باشد، انجام کارهای فوق امکان‌پذیر است. در صورتی که لولاها هم از داخل و هم از خارج پنهان باشد، بهتر است برای انجام این کار از یک متخصص کمک بگیرید.

منبع: https://antitheftdoor.com/anti-theft-door-fix/

۱۳۹۹/۴/۱ ۱۱:۱۲:۱۹
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۴/۱ ۱۱:۱۷:۴۰
(ویرایش)

 فضای مورد نیاز نصب برای ساب فریم از عرض ۲ سانتی متر و ارتفاع ۱ سانتی متر بزرگتر ساخته شود . ساخت درب ضد سرقت با ابعاد سفارشی توسط سنا درب پذیرفته میشود و قابل تولید است.
به طور خلاصه، ابعاد استاندارد درهای پیش ساخته که در بازار ایران عرضه می شوند به سه دسته تقسیم بندی می شوند.
– ابعاد استاندارد درب ضدسرقت ساخت چین: ۲۱۰×۱۰۵ سانتیمتر
– ابعاد استاندارد درب ضدسرقت ساخت ترکیه : ۲۲۰×۱۱۵ سانتیمتر
– ابعاد استاندارد درب ضدسرقت ساخت ایران: ۲۱۰×۱۰۵ سانتیمتر

برای ساختمان هایی که نیاز به  تعویض درب ساختمانی با درب ضد سرقت دارند، معمولا ساخت درب ضد سرقت به صورت سایز سفارشی پس از بازدید سرپرست نصاب انجام می شود که مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت را در مقاله ای دیگر بطور مفصل توضیح دادیم.
ابعاد درب ضد سرقت دارای دو نوع تقسیم بندی می شود که سازندگان ساختمان باید قبل از ساخت فریم انتظار به آن توجه کنند. مسئله دیگر قطر لقار دیوار برای نصب درب ضد سرقت می باشد. عرض و طول ساب فریم مورد نیاز برای درب های استاندار:  111 در ۲۱۲ می باشد. فاصله ۱۱۱ داخل به داخل فریم انتظار بعد از نصب ساب فریم فلزی می باشد.

منبع:

https://sanadarb.com/

۱۳۹۹/۴/۱۴ ۱۵:۲۲:۵۰
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۴/۱۴ ۱۵:۲۳:۲۶
(ویرایش)

قیمت پارتیشن (دیوارکاذب) 

قیمت فروش و اجرای پارتیشن و دیوارکاذب با تمامی پروفیل های زیر سازی و سازه به همراه پانل پی وی سی از متری متفاوت می باشد که این تفاوت قیمت مربوط به طرح ها و رنگ بندی و کیفیت های متفاوت می باشد.

دیوار جدا کننده 

دیوار جدا کننده ی دیوار های غیر باربری هستند که برای تقسیم فضاهای داخلی ساختمان استفاده میشوند . ساختاردیوار کاذب شامل قابهای فولادی سبک پیش ساخته با مقاطع CوU بوده که پانلهای PVC یا MDF به روی آن نصب می شوند.فضای خالی داخل دیوارکاذب ، امکان استفاده از انواع عایق حرارتی و صوتی را فراهم نموده و همچنین عبور و دسترسی به تاسیسات الکتریکی و مکانیکی را به راحتی برای دیوارکاذب میسر می سازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن و دیدن نمونه کارها از سایت ما بازدید بفرمایید.

http://workwood.ir/

۱۳۹۹/۵/۸ ۱۷:۰۶:۳۰
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۱/۶ ۱۰:۳۸:۲۵
(ویرایش)

دیگر انواع درب ضد سرقت را در سایت سنا درب مشاهده کنید...

...
۱۳۹۹/۵/۲۵ ۱۱:۳۰:۱۵
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۷ ۱۷:۰۴:۲۷
(ویرایش)

ممنون از این مطلب جالب و خواندنی

https://elvinjuicer.ir

https://elvinjuicer.ir
https://irandoor1.com/
۱۳۹۹/۵/۲۸ ۰۹:۵۴:۰۷
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۱۱/۴ ۱۲:۴۸:۰۸
(ویرایش)

ممنون از اشتراک این مطلب مفید .

رگلاژ درب ضد سرقت

در واقع به این صورت است که با تنظیم ارتفاع و رفع مشکلات در قسمت لولاها و ایجاد یک تنش و توازن مستقیم در قطعات چندگانه درب ضد سرقت عملیات رگلاژ صورت می پذیرد.
یکی از بزرگترین دغدغه های امروزه زندگی شهری وجود امنیت و حریم خصوصی و نحوه ایجاد یک محیط امن برای ارامش بیشتر می باشد که افراد برای برطرف کردن نگرانی های خود حاضر به استفاده از ابزارهای مختلف هستند.
درب ضدسرقت نیز یکی از مواردی است که به شدت در صنعت ساختمان سازی رونق داشته و روز به روز روند رو به رشدی را تجربه می کند، زیرا امنیت بالا و همچنین زیبایی ظاهری باعث شده تا به یک امر حیاتی تبدیل شود.

۱۳۹۹/۶/۲۶ ۱۳:۳۴:۱۴
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۱۱/۴ ۱۲:۴۸:۰۸
۱۳۹۹/۹/۲۶ ۱۴:۵۸:۱۵
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۹/۲۶ ۱۴:۵۸:۲۰
(ویرایش)

پنجره upvc چیست

uPVC یا PVCu نوعی پلاستیک است و مخفف پلی وینیل کلراید پلاستیکی(unplasticised polyvinyl chloride) است البته بهتر  است بدانید به دلیل سخت بودن و انعطاف ناپذیری آن به PVC سخت نیز معروف است به دلیل مقاومتی که upvc دارد همچنین  برای درب و پنجره دوجداره نیز استفاده می شود

پنجره دوجداره

این همه هیاهو در مورد پنجره های uPVC و درهای uPVC چیست؟ چه چیزی آن را به ماده ای ایده آل برای ساخت پنجره کرده است؟

شما در ادامه در مورد مزیت هایی پنجره upvc بیشتر خواهید شنید اما به صورت خلاصه می تواند به مقاومت بالایی ، زیبایی منحصر به فرد ، عمر طولانی ، قابل شست و شو ، نصب سریع ، قابل تبدیل به شکل های مختلف اشاره کرد.

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۱۱:۲۰:۲۷
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۷ ۱۷:۰۴:۲۷
(ویرایش)

جک ارام بند در در مدل ها و با کیفیت های مختلفی ساخته می شود . مثلا برخی از ارام بند ها اصطلاحا فنر های مولنی دارند که وزن ۶۰ تا ۱۲۰ کیلو را پوشش میدهند. برخی از جک های ارام بند در اصطلاحا سه مرحله ای هستند که درب را در سه مرحله از لحاظ سرعت می بندند که مخصوص قفل برقی می باشند. چون قفل های برقی بر روی درهای ساختما دارای مقاومت بیشتری می باشند اگر بخواهیم ارام بند را در دو مرحله تنظیم کنیم که درب به طور قطع بسته شود احتیاج به باز کردن پیچ تنظیم به صورت غیر طبیعی هستیم و این عمل باعث کوبیده شدن درب می شود. ارام بند های مخصوص در های با قفل برقی این مشکل را حل کرده و تا نزدیک قفل برقی با سرعت آرامی در را می بندند و در چند سانتی درب به درب شتاب میدهند که قطعا در بسته شود. از جهت دیگر فنر های در و یا ارام بندها به دو دسته ی کلی ارام بند بازویی و ارام بند ریلی طبقه بندی می شوند که در دو نوع مشابه فنر های بازویی از قدرت بالاتری نسب به ارام بند های ریلی برخوردار هستند. قیمت برخی ارام بند ارزان و برخی گران است قیمت ارام بند بشتگی به انواع آن دارد.در یک ساختمان درب ضد سرقت ها از جنس های مختلفی ساخته شده اند و جهت کاربردی شدن نیاز به دستگیره درب دارند. عوامل بسیاری از جمله: قیمت، طراحی، جنس و سهولت نظافت مواردی هستند که در هنگام خرید دستگیره درب در انتخاب ما تأثیر گذار خواهند بود. با توجه به کاربرد و جنس درب می توان از گروه های موجود که شامل دستگیره های سنتی، لوکس، روزرت، دیجیتال و درب آهنین می شوند یکی را انتخاب کرد. این دستگیره ها محصول شرکت های مختلفی از جمله کلون، فوروارد و ریوارد هستند.

ساختار قفل سوئیچی معمولا از جنس فلز بوده است که از مقاومت بالایی برخوردار هستند . ممکن است جنس این قفل‌ها از برنج نیز باشد که می توان در برابر خوردگی و عوامل آسیب زای دیگری مثل رطوبت و آسیب های مکانیکی مقاومت خوبی از خود نشان دهد. این قفل ها دارای فنرهایی در ساختار خود هستند که باید در نظر داشت برای خرید قفل سوئیچی از کیفیت فنری که در قفل به کار گرفته شده اطمینان حاصل کرد، چرا که فنر های مرغوب باعث افزایش راندمان کاری این قفل ها شده و در باز و بسته کردن قفل به مشکلی بر نخواهد خورد. این قفل ها بر اساس شرکت تولید کننده آن و جنس خود، دارای وزن های متفاوتی می باشند و هنگام خرید قفل باید به آن ها توجه نمود.

https://elvinjuicer.ir
https://irandoor1.com/
۱۴۰۰/۳/۷ ۱۵:۲۵:۵۵
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۷ ۱۷:۰۴:۲۷
(ویرایش)

دستگاه پرس تخلیه بشکه، مخصوص مواد فوق العاده غلیظ مثل گریس،پارافین،چسب سیلیکون،رب و...که داخل بشکه هستن وبرای تزریق درظرف ها و بطری های کوچکتر با هرحجمی ازاین دستگاه استفاده می شود.این دستگاه در دو نوع اتومات و نیمه اتومات طراحی و تولید می شود.برای ثبت سفارش خرید این محصول و اطلاع از لیست قیمت محصولات با ما در کیان صنعت تماس بگیرید.

دستگاه پرکن شامپو برای استفاده و پرنمودن دیگر مایعات غلیظ بهداشتی نیز می باشد.این دستگاه ها ساخته شده از بهترین متریال است.به علت غلظت بالای شامپو دردسته مایعات باید برای پر نمودن قوطی ها و تیوپ های شامپو از دستگاه پرکن مایعات غلیظ استفاده نمایید.از تولیدات پرکن شامپو کیان صنعت می توان برای پرکردن انواع شامپو مانند پرکن شامپو هتلی استفاده نمود.

یکی دیگر از محصولات کیان صنعت دستگاه پرکن مایعات اتومات و نیمه اتومات می باشد.

https://elvinjuicer.ir
https://irandoor1.com/
۱۴۰۰/۳/۲۶ ۱۱:۳۸:۲۶
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۷ ۱۷:۰۴:۲۷
(ویرایش)

یکی از دیگر خدمات ما در زمینه باربری و حمل بار به ترکیه،ارسال و حمل بار و لوازم منزل به شهر آنتالیا ترکیه است.شرکت خدمات باربری امیرکبیر برای حمل و نقل بار و اثاثیه منزل و ادارات به صورت حمل زمینی به خارج از کشور ، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد.از جمله خدمات اتوبار امیرکبیر به موارد زیر می توان اشاره کرد:بسته بندی لوازم منزل برای ارسال به خارج از کشور،ماشین های مجهز، صدور بیمه نامه معتبر و انجام کارهای گمرک و....

 اتوبار تهران. باربری یوسف آباد تهران منصف ترین باربری در محدوده یوسف آباد که متخصص حمل هر گونه بار (اعم از کوچک و بزرگ ) و اسباب اثاثیه منزل , شرکت , سازمان های دولتی و خصوصی , اداره جات , کارخانجات و … در محدوده یوسف آباد می باشد. این باربری دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری کشور و دارای سابقه چندین ساله در امر باربری و بسته بندی وسایل در محدوده یوسف آباد و تمام نقاط تهران می باشد . باربری یوسف آباد با داشتن انواع ماشین حمل بار همچون کامیون , کامیونت , خاور , نیسان بار , وانت بار آماده ارائه خدمات شبانه روزی حتی در روز های تعطیل با قیمت مناسب می باشد . حمل بار به ترکیه

https://elvinjuicer.ir
https://irandoor1.com/
۱۴۰۰/۹/۱۹ ۱۰:۴۶:۲۵
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۷ ۱۷:۰۴:۲۷
(ویرایش)

درب لابی ضد سرقت به دربی گفته می شود که به طور معمول در ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیر بسزایی در نمای ساختمان دارد. درب وردی لابی ضد سرقت دارای جنس های مختلف و یکی از انواع درب ضد سرقت در ابعاد بزرگتر می باشد. امروزه استفاده از درب لابی نسبت به گذشته بسیار مرسوم تر شده است به طوری که استفاده از درب لابی به یکی از ارکان مهم در هر ساختمانی به شمار می رود .

درهای لابی توسط چوب های طبیعی در دمای خاص که متناسب با درب های تمام چوب لابی است خشک می شود که این امر باعث جلوگیری از تاب خوردگی و عمر بالای درب می شود.

درب لابی معمولا از سه لنگه تشکیل می شود که دو لنگه آن در کنار درب به صورت ثابت بوده و لنگه وسطی آن به عنوان درب باز و بسته میشود . شیشه های مورد استفاده در درب لابی معمولا سه جداره بوده و دارای برنزکاری هستند. درب های لابی یکی از انواع درب های ضد سرقت هستند. درب لابی مد نظر شما باید با طرح و نمای ساختمان تطابق داشته باشد.

https://elvinjuicer.ir
https://irandoor1.com/
۱۴۰۰/۹/۲۱ ۰۹:۱۴:۵۶
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۶/۷ ۱۷:۰۴:۲۷
(ویرایش)

درب ضد سرقت یکی از اولین و مهم ترین راه حل ها برای ایجاد امنیت برای ساکنین ساختمان ها می باشد. این درب ها به دلیل ساختار منحصر به فردی که دارند در مقابل ضربه و اهرم نمودن بسیار مقاوم بوده و سارقین به سختی می توان از سد این درب ها بگذرند. درب امن یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مراکز تولید و فروش درب های ساختمانی می باشد. برای خرید درب ضد سرقت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

https://elvinjuicer.ir
https://irandoor1.com/
۱۴۰۰/۹/۲۷ ۱۰:۴۳:۰۵
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۹/۲۷ ۱۰:۴۳:۱۲
(ویرایش)

بچه ها می دونید هارد باکس چیه 

 

هارد باکس (hard box) که در برخی از موارد آن را نیز جعبه سخت می نامند نوعی از جعبه می باشد که امروزه در بازار جعبه سازی بسیار پر طرفدار می باشد البته بهتر است بدانید که ساخت این گونه جعبه یا بهتر است بگوییم طراحی و مواد به کار رفته در این جعبه به گونه ای می باشد که می تواند برای برخی از محصولات مناسب باشد طراحی و ساخت جعبه هاردباکس نیازمند زمان بیشتری نسبت به سایر جعبه ها می باشد به همین خاطر است که قیمت جعبه هارد باکس تا حدودی نسبت به سایر انواع جعبه های دیگر بیشتر می باشد اگر نیازمند خرید جعبه هارد باکس می باشد پیشنهاد می شود تا انتهای این راهنمای خرید با ما همراه شوید ما در این راهنما قصد داریم به صورت کامل در مورد هاردباکس صحبت کنیم لازم به ذکر می باشد در صورتی که با خواندن این محتوا همچنان سوالاتی در ذهن شما باقی ماند که به آن پاسخ داده نشده بود می توانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید تا همکاران ما به صورت کامل شما را راهنمایی کنند

ساخت هارد باکس

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران