تعداد بازدید : 833
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۵
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۷/۸/۷
کاربران آنلاین : 0
mina021
۱۳۹۷/۸/۵ ۱۷:۰۴:۴۶
آخرین حضور: ۱۳۹۷/۸/۷ ۱۶:۱۲:۲۲

لوله های کارواسپیرال

(ویرایش)

 




بصورت کلی به لوله هایی که از نظر ظاهری شبیه لوله های کاروگیت بوده و لایه ی خارجی آن دارای برآمدگی پیوسته بوده به طوری که پروفیل آن تا انتهای لوله به صورت یکنواخت پیچ خورده باشد لوله های کارواسپیرال نامیده می شود.این لوله ها از نظر فیزیکی و خصیصه شباهت زیادی به لوله های کاروگیت داشته تنها تفاوت های اصلی درنحوه ی اتصال و تولید آنها می باشد. ازجمله ازخصیصه ی این نوع لوله ها نسبت به لوله کاروگیت تنوع درتولید این محصول در قطر و مقاومت آن می باشد. باتوجه به نحوه ی تولید به راحتی امکان تغییر در ارتفاع, شکل و فواصل پروفیل وجود داشته که باعث می گردد لوله ی مشخص بامقاومت های مختلف تولیدگردد.باتوجه به این که شرایط دفنی برای پروژه های مختلف تغییر می یابد تولید این محصول باتوجه به محاسبات استاتیکی برای خریدار محاسن زیر را دارست: ۱-مقرون به صرفه بودن محصول باتوجه به محاسبات انجام شده, محصولی تولیدخواهد شد که از طرفی برای شرایط تعریف شده ایده آل بوده و تمامی استانداردهای لازم رعایت شده باشد وازطرفی دیگر لوله کاروگیت باکمترین مواد مصرفی درنتیجه کمترین قیمت تولید می گردد. لازم به ذکراست این لوله باید طوری طراحی شده باشد که نه تنها توانایی تحمل بارهای ترافیکی (دینامیکی) و استاتیکی محل پروژه راتحمل کند. بلکه ضرایب اطمینان نیز در آنها لحاظ شده باشد.این ضرایب به طور وضوح دراستانداردهای مربوطه ذکر و در نحوه ی محاسبه ی لوله اعمال می گردد. ۲-سرعت بالا دراجرا باتوجه به اینکه برای اکثر لوله های پلی اتیلن نصب به طور عمده توسط نیروی انسانی انجام می پذیرد.کاهش درمواد مصرفی درنتیجه وزن کمتر لوله ها باعث می گردد این نصب به راحتی و سرعتی بالاتر صورت پذیرد. لذا ازطرف دیگر هزینه ی نصب نیز کاهش می یابد به طورکلی کاهش سرعت نصب باعث کاهش زمان اجرای پروژه شده و هزینه های کلی کارگاه نیز ازطرف دیگر کاهش می یابد. نحوه اتصال لوله های کارواسپیرال به شرح زیر می باشد:


ساکت و اسپیگوت


دراین روش اسپیگوت لوله ذوم وارد قسمت ساکت لوله اول شده و واشربین این دو که درقسمت مخصوص از ساکت قرار گرفته باعث آب بندی می گردد. این نوع روش در لوله های تاسایز mm1000 امکان پذیر می باشد. این طریقه اتصال سرعت بالایی دارد.


جوش اگسترودری


دراین روش دولبه ی لوله اول و دوم به صورت (v) و دربعضی شرایط (double-v) درآمده و این دو لوله به صورت جوش اگسترودری به یکدیگرمتصل می گردند. جوش ارتباطی بین این دولوله ها, ازنوع پلی اتیلن بوده بطوری که مقاوت کششی و فشاری دراین نقطه هیچ فرقی بانواحی دیگرندارد. ۳- جوش الکتروفیوژن دراین نوع اتصال ابتدا و انتهای لوله به صورت ساکت و اسپیگوت تولیدشده و سیم حرارتی داخل ساکت و یا خارج اسپیگوت تعبیه شده است. ابتدا اسپیگوت لوله ی دوم را داخل ساکت لوله ی اول نموده و سپس با ایجاد فشردگی در قسمت ساکت همزمان با جریان الکتریکی نواحی دورسیم حرارتی به صورت مذاب گردیده و پس ازخنک شدن به همدیگر متصل می گردند.منبع:لوله کاروگیت

فقط خدا
۱۳۹۷/۸/۷ ۱۶:۰۶:۰۴
آخرین حضور: ۱۳۹۷/۸/۷ ۱۶:۱۲:۲۲
(ویرایش)

دراین روش اسپیگوت لوله ذوم وارد قسمت ساکت لوله اول شده و واشربین این دو که درقسمت مخصوص از ساکت قرار گرفته باعث آب بندی می گردد.

لوله کاروگیت،قیمت لوله کاروگیت،سپتیک تانک،سپتیک پلی اتیلن،مخزن سپتیک،لوله فاضلابی،لوله کاروگیت فاضلابی

فقط خدا
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران