تعداد بازدید : 2189
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۹
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
کاربران آنلاین : 0
parisa6780
۱۳۹۷/۸/۹ ۱۵:۲۷:۲۵
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۱۲/۲ ۱۶:۳۹:۲۱

تم جشن تولد برای پسرم

(ویرایش)

سلام به همه خانوما مخصوصا اونایی که بچه های هم سن پسر من دارند. میخواستم ازتون بخوام که چند تا تم تولد خوشگل بهم پیشنهاد بدید. منظورم فقط تزیین و دکوراسیون نیست، همه چی دیگه. یه تم همه جانبه باشه که بشه اون رو توی کیک، بازی، خوراکیا و کلا همه چی پیاده کرد. خیلی خیلی ممنونم

۱۳۹۷/۸/۳۰ ۱۶:۱۹:۰۸
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۱۲/۲ ۱۶:۳۹:۲۱
(ویرایش)

خودم چند تا تم قشنگ که بعد از گشتو گذارهای فراوان تو وب پیدا کردم رو براتون میگذارم

 تم جشن تولد دزدان دریایی مخصوص کودکان 7 و 8 ساله

تم جشن تولد کودک -تم تولد دزد دریایی - تریین تولد دزدان دریایی

یک تم عالی و مورد پسند پسربچه‌ها. اما این تنها نکته در مورد محبوبیت تم دزدان دریایی نیست. جالب است که بدانید این تم، محبوب‌ترین و پرسفارش‌ترین تم بچه‌های 7 ساله در مراکز تزیین تولد در امریکاست. به همین خاطر می‌توانید با یک جستجو در گوگل ایده‌های زیادی از اجرای آن بگیرید. بچه‌ها در این جشن در جو خاصی قرار می‌گیرند. به خصوص بازی‌های این جشن و در راس آنها بازی کشف گنج، به شدت کودکان را برمی‌انگیزد. پس با تزیین مناسب این جشن، باعث شوید تا بچه‌ها بادبان‌ها را بکشند و حسابی در جو این تم قرار گیرند.!

با توجه به محبوبیت بالای این تم بیشتر به جزئیات آن خواهیم پرداخت.

 تزیین تم دزدان دریایی مخصوص کودکان 7 و 8 ساله

پیش از هر چیزی رنگ‌های مناسب این تم را انتخاب کنید. بهتر است که بیش از دو یا سه رنگ انتخاب نکنید. این رنگ‌ها می‌تواند از بین رنگ‌های آبی، طلایی، سفید، سبز، نارنجی و قرمز انتخاب شوند. برای مثال ترکیب سیاه و طلایی، یا سیاه، قرمز و سفید و یا سیاه، سبز و آبی)

معمولا در تمامی تم‌های اجرا شده دزدان دریایی، یک جزء ثابت و ضروری وجود دارد. صندوقچه جواهرات. بنابراین سعی کنید حتما از این عنصر در تزیینات تم استفاده نمایید. با توجه به اینکه چنین چیزی احتمالا در هر خانه‌ای وجود دارد و حتی اگر وجود نداشته باشد، ساخت آن در خانه نیز کار دشواری نیست، پس به همین راحتی از خیر استفاده از صندوقچه جواهرات برای تزیین تم دزدان دریایی نگذرید.

تورهای ماهیگیری را هم در جای جای خانه یا حیاط آویزان کنید. حتی می‌توانید تورها را روی میزها نیز پهن کنید. بد نیست که به این تورها، تعدادی ماهی، خرچنگ و نیز صدف پلاستیکی نیز بچسبانید. یک ایده دیگر استفاده از اسکلت‌های پلاستیکی و تزیین آنهاست. یک چشم‌بند دزدان دریایی را حول سر آنها ببندید. یک دستمال گردن نیز به گردن اسکلت ببندید و چند تا از دندان‌های اسکلت را طلایی رنگ کنید. می‌توانید انواع گردنبندهای بدلی را نیز بر گردن آنها بندازید. نمونه این گردنبندها در تصاویر دیده می‌شود.

می‌توانید کمی هم حس ماجراجویی در بچه‌ها و مهمانان ایجاد کنید. برای این کار در همان درب ورودی تابلویی نصب کنید با این مضمون که :«به منطقه خطر وارد شوید!». همچنین می‌توانید روی دیوارها نقشه‌های قدیمی بچسبانید تا حال و هوای جشن بیشتر و بیشتر تداعی کننده کشتی دزدان دریایی باشد. سه نمونه از این نقشه‌ها در تصاویر پایین آمده است. می‌توانید با کلیک روی هر یک، سایز واقعی آنها را مشاهده و تصاویر را روی گوشی یا کامپیوتر خود ذخیره کنید و بعدا پرینت بگیرید.

 

نکته: برای اینکه کاغذ نقشه‌ها، علامت‌ها تابلوهای خطر و غیره قدیمی به نظر برسند می‌توانید این کاغذها را در آب و چایی بشورید و اجازه دهید خشک شوند. بعد از خشک شدن کاغذهای آنها کاملا قدیمی به نظر خواهند رسید.

توصیه نهایی ما پخش یک موسیقی مناسب در این جشن تولد است. به خصوص در هنگام ورود مهمانان به خانه، پخش موسیقی مناسب آنها را بیشتر تحت تاثیر این تم قرار می‌دهد. بهتر است از موسیقی متن فیلم‌های دزدان دریایی مثل پتر پن و یا دزدان دریایی کارائیب استفاده کنید.

 

برخی فعالیت‌های تم تولد دزدان دریایی

ساخت تلسکوپ دزدان دریایی

این تلسکوپ‌ها به سادگی با رول دستمال کاغذی حوله‌ای و یا رول دستمال توالت ساخته می‌شود. بچه‌ها می‌توانند با استفاده از جواهرات و بدلی‌جات، پر، برچسب‌های مختلف و غیره این تلسکوپ‌ها را تزیین کنند. همچنین می‌توان دو طرف آن را با قرار دادن کاغذ سلفون و چسباندن آن، پوشاند. می‌توانید ملزومات این کاردستی ساده را آماده کنید تا هر کودک بعد از ورود به مهمانی برای خود یک تلسکوپ درست کند.

رنگ‌آمیزی صفحات دزدان دریایی

در سنین 7 و 8 سالگی بچه‌ها هنوز به رنگ‌آمیزی نقاشی‌ها علاقه دارند. به حدی که کم کم خودشان را در این زمینه کاربلد هم می‌دانند. تعدادی مدادرنگی، مداد شمعی یا ... آماده کنید. اجازه دهید بچه‌ها به سلیقه خودشان طرح‌ها را رنگ‌آمیزی کنند. چند تصویر قابل پرینت آماده کرده‌ایم که می‌توانید آنها را برای رنگ‌آمیزی کودکان به کار گیرید.

 

پرچم دزدان دریایی

به هر یک از بچه‌های یک تکه مربعی پارچه مخصوص تودوزی، پارچه نخی و یا کاغذ معمولی به عنوان پرچم دزدان دریایی بدهید. مداد پارچه، مداد شمعی و یا هر مداد مناسب برای نشانگذاری را در اختیارشان قرار دهید. اجازه دهید خودشان پرچمشان را رنگ‌آمیزی کنند. همچنین می‌توانید برچسب دزدان دریایی و یا هر چیز دیگری که بچه‌ها می‌توانند به پرچم‌هایشان بچسبانند را در اختیارشان قرار دهید تا آنها را به پرچم بچسبانند. بعدا می‌توانید این پرچم‌ها را به عنوان المان‌های تزیینی در این تم قرار دهید و یا بگذارید هر یک از بچه‌ها به عنوان هدیه و یادگاری این جشن تولد، آنها را با خود به همراه ببرند.

 

خوراکی‌های تم جشن تولد دزدان دریایی

در اینجا چند خوراکی مناسب برای جشن تولد کودکان 7-8 ساله که با این تم هم مطابقت دارد، ارائه می‌نماییم:

نکته: برای اینکه بچه‌ها بیشتر و بیشتر باور کنند که خوراکی‌ها هم خوراکی‌های دزدان دریایی است، بهتر است یک علامت دزد دریایی روی ظروف خوراکی‌ها بگذارید. به عنوان یک پیشنهاد با اجرای سخت‌تر می‌توانید پرچم‌های دزدان دریایی را در قطعات کوچک تهیه کنید و به خلال دندان متصل کنید. حالا این پرچم‌ها را روی هر ظرف غذا نصب کنید.

  • پای مرغ
  • پاستا با طعم گیاهان دریایی
  • سالاد گنج (دارای قره قروط خرد شده، کشمش زرد و گردو)
  • کشتی هات داگ: کافیست یک تکه کاغذ را به یک تکه چوب متصل کنید تا حالت بادبان پیدا کند. حالا چوب را درون هات‌داگ‌ها فرو کنید. مشابه آنچه در تصویر زیر می‌بینید.

تم تولد دزد دریایی - خوراکی های تولد دزدان دریایی - تزیین کشتی دزدان دریایی هات داگ

  • مارهای دریایی با خون کوسه!: کافیست کمی اسپاگتی طبخ کنید و روی آن سس گوجه بریزید.
  • گنج طلایی: ماکارانی را همراه با پنیر پیتزای زیاد دم کنید.
  • ناگت سرخ شده و طلایی به همراه سس
  • ذرت
  • دم‌نوش دزدان دریایی: شیر شکلات را گرم کنید یا به صورت سرد سرو نمایید.

 

پیشنهاد آخر ما هم انتخاب درست خوراکی اصلی جشن تولد، یعنی کیک تولد است. ایده‌های بسیار زیادی را در طراحی یک کیک تولد با تزیین دزدان دریایی می‌توان پیاده کرد. چهار نمونه از کیک‌های مناسب برای این تم را در گالری تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

منبع: تم تولد دزدان دریایی پسربچه ها

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۰۱:۳۵:۵۲
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۳:۰۲:۳۶
(ویرایش)

سلام دوستان!

ما در شرکت دیجی تیز  در تلاش هستیم که خدماتی را در عرصه ی طراحی سایت به شما ارائه دهیم.

همانطور که می دانید برای  طراحی سایت،  بسیاری از نکات را باید در نظر بگیرید. اگر بخواهید برا موتور های جستجو کننده گوگل بهینه شوید باید سئو سایت را انجام دهید و قطعا برای سئو سایت نیاز به بک لینک دارید.

از دیگر خدمات در عرصه طراحی سایت  می توانیم به طراحی لوگو ی سایت اشاره کنیم.  و اگر شما عزیزان می خواهید در کنار سایت در شبکه های اجتماعی دیده شوید نیاز به مدیر دیجیتال مارکتینگ دارید.

تمام خدمات بالا به اضافه آن که خدماتی همانند تولید مقاله و پشتیبانی سایت و غیره...  خدمات در این زمینه تیم ما انجام می دهد. برای معطل شدن از نکاتی درباره طراحی سایت دنبال آن ها می گردید به سایت ما مراجعه کنید.

بک لینک

سئو سایت

طراحی لوگو

دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت

 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران