تعداد بازدید : 985
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۲۰
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
کاربران آنلاین : 0
bboomm6
۱۳۹۷/۸/۲۰ ۱۰:۳۷:۰۸
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۷ ۱۴:۴۴:۳۰

استفاده از آینه های دکوراتیو در دکوراسیون داخلی منزل

(ویرایش)


در سال های اخیر موضوع دکوراسیون داخلی در صنعت معماری اهمیت ویژه ای یافته است و معماران داخلی و طراحان دکوراسیون، پیوسته در تلاش برای ایجاد طرح های جدید دکوری در ساختمان های جدید هستند. یکی از ایده های خلاقانه و جذاب در طراحی دکوراسیون داخلی منازل، استفاده از آینه کاری است. آینه های دکوری از گذشته تا امروز در منازل سنتی و مدرن مورد استفاده قرار گرفته اند و در انواع طرح های متفاوت قابل اجرا و نصب هستند.
آینه های دکوراتیو در زیباسازی فضای منزل نقش بسیار مهمی ایفا می کنند و باعث جذاب شدن و شیک شدن دکوراسیون منزل می شوند. از ویژگی های منحصر به فرد آینه می توان به انعکاس نور اشاره کرد. بازتاب نور، فضای منزل را روشن تر نشان می دهد و نمایی دکوراتیو به جلوه منزل می بخشد. 
استفاده از آینه در فضای کوچک باعث بزرگتر نشان دادن آن فضا می شود. اگر آینه در مکان مناسبی از منزل نصب شود و زاویه انعکاس نور برای آن فراهم باشد، حس روشنایی بیشتری در فضا ایجاد می شود. با اضافه نمودن یک یا چند آینه دکوری با طرح های متفاوت به فضای اتاق، می توان میزان بازتاب نور را چندین برابر کرد. آینه های دکوراتیو ارزش معماری منزل را بالا می برند و همه چیز را زیباتر جلوه می دهند. با رعایت اصول آینه کاری در طراحی داخلی منزل می توان فضا را چند برابر بزرگتر جلوه داد.
آینه دکوری در انواع متفاوت در دکوراسیون داخلی منزل مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به سلیقه افراد و نوع دکوراسیون مورد نظر در فضا نصب می شود. 

نمونه هایی از جدیدترین و مدرن ترین آینه های دکوراتیو، که می توانید از آن ها در دکوراسیون داخلی منزل تان استفاده کنید، را در این قسمت مشاهده کنید. برای سفارش انواع مدل های آینه های دکوراتیو مورد استفاده در دکوراسیون منزل با اردلان گلس تماس بگیرید.

 

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ ۰۹:۲۰:۲۸
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ۱۴:۰۰:۵۹
(ویرایش)

سلام مرسی مطالب مفید بود واقعا تشکر

۱۳۹۸/۱۲/۲۳ ۱۵:۰۶:۵۰
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ ۱۵:۱۵:۱۰
۱۳۹۹/۲/۳۰ ۱۷:۵۸:۵۰
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۳/۸ ۱۱:۲۷:۱۸
۱۳۹۹/۵/۲۵ ۰۴:۰۱:۴۱
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۵/۲۵ ۰۴:۰۱:۵۲
(ویرایش)

آینه دکوراتیو یکی بهترین اجزای دکوراسیون داخلی برای منزل هست و میتوانید یکی از چیز هایی که در دکوراسیون خانه استفاده کرد آینه دکوراتیو هست. برای آشنایی با این خدمات میتوانید به سایت گرجی گلس بروید.

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۱۴:۴۲:۳۳
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۳:۰۲:۳۶
(ویرایش)

سلام دوستان!

ما در شرکت دیجی تیز  در تلاش هستیم که خدماتی را در عرصه ی طراحی سایت به شما ارائه دهیم.

همانطور که می دانید برای  طراحی سایت،  بسیاری از نکات را باید در نظر بگیرید. اگر بخواهید برا موتور های جستجو کننده گوگل بهینه شوید باید سئو سایت را انجام دهید و قطعا برای سئو سایت نیاز به بک لینک دارید.

از دیگر خدمات در عرصه طراحی سایت  می توانیم به طراحی لوگو ی سایت اشاره کنیم.  و اگر شما عزیزان می خواهید در کنار سایت در شبکه های اجتماعی دیده شوید نیاز به مدیر دیجیتال مارکتینگ دارید.

تمام خدمات بالا به اضافه آن که خدماتی همانند تولید مقاله و پشتیبانی سایت و غیره...  خدمات در این زمینه تیم ما انجام می دهد. برای معطل شدن از نکاتی درباره طراحی سایت دنبال آن ها می گردید به سایت ما مراجعه کنید.

بک لینک

سئو سایت

طراحی لوگو

دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت

 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران