تعداد بازدید : 970
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۲/۲۵
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
کاربران آنلاین : 0
minaakbari
۱۳۹۸/۲/۲۵ ۱۲:۱۳:۳۰
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۲/۲۵ ۱۲:۲۲:۵۶

راهنمایی برای خرید فرش سه بعدی ماشینی با قیمت مناسب

(ویرایش)

سلام دوستان

من قصد خرید یه فرش سه بعدی برای آشپزخانم دارم و میخوام پهن کنم ممنون میشم راهنمایی کنید که این فرش های سه بعدی برای آشپزخانه مناسب هستش یا نه چون من از طرحاشون خیلی خوشم اومده و به نظرم آشپزخونه رو خیلی شیک و زیبا میکنه.

و یه سوال دیگ ، من قصد خرید اینترنتی فرش سه بعدی رو دارم و ممنون میشم یه سایت خوب بهم معرفی کنید که قیمتاش مناسب باشه و کیفیت اصل ارسال کنند. ( اگه فرش دیگه ای هم به نظرتون برای آشپزخانه مناسب هستش رو ممنون میشم که به من معرفیش کنید )

من از طرح ها و رنگهای شاد خیلی خوشم میاد و دوست دارم یه فرش سه بعدی تو این مایه ها خریداری کنم.

خیلی ممنون

۱۳۹۸/۲/۲۵ ۱۲:۲۸:۳۵
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۳/۱۲ ۱۸:۴۳:۰۵
(ویرایش)

سلام

در ابتدا باید بگم که فرش های سه بعدی خیلی طراحی شیک و زیبایی دارند و همونطور که خودتون دیدید حالت زنده دارند چون به صورت سه بعدی طراحی شدند ، ولی در صورتی که این فرش رو میخواهی برای آشپزخانه استفاده کنید بهترین کار اینه که فرش سه بعدی با رنگبندی تیره خریداری کنید چونکه داخل آشپزخانه فرش پهن میشه و زود به زود کثیف میشه که به همین دلیل در صورتی که از فرش با رنگ روش استفاده کنی مجبوری هر هفته این فرش رو بشوری که تقریبا غیر ممکنه . اگ بخوام پیشنهاد دیگه ای برات داشته باشم گلیم فرش هستش که پرز نداره ، خیلی راحت تمیز میشه و قیمتش هم ارزونتره ولی زیبایی فرش سه بعدی رو نداره اگه میخوای خرید فرش سه بعدی انجام بدی این فروشگاهی که قرار دادم خیلی خوب هستش و من ازش خرید داشتم ، قیمتاشم قیمت کارخونش یه نگام کردم فرش سه بعدی رنگ تیره که مناسب آشپزخانه هم هستش رو موجود داشتن.

امیدواریم مفید نظر داده باشم و خرید خوبی داشته باشید.

۱۳۹۹/۲/۳۰ ۱۷:۴۰:۵۳
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۳/۸ ۱۱:۲۷:۱۸
(ویرایش)

دکوراسیون منزل و لوازم خانگی سامسونگ...

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ ۱۱:۳۹:۰۳
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۳:۰۲:۳۶
(ویرایش)

سلام دوستان عزیز ، وقتتون بخیر

ما در سایت جی تک در زمینه ی خانه هوشمند فعالیت داریم که محصولاتی در این زمینه را برای شما به فروش برسانیم . از جمله این محصولات می توان به : 1- دوربین مدار بسته 2- کلید و پریز 3- آیفون تصویری 4- درب بازکن تصویری 5- تاچ پنل 6- کلید تاچ 7- اشنایدر صنعتی 8- بی ام اس اشاره نموند.برای اطلاعات بیشتر ما را در سایت جی تک همراهی کنید.

دوربین مدار بسته

خانه هوشمند

کلید و پریز

بی ام اس

طراح بی ام اس

آیفون تصویری

درب بازکن تصویری

تاچ پنل

کلید تاچ

اشنایدر صنعتی

 

 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران