تعداد بازدید : 1889
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۴/۱۲
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۵/۷
کاربران آنلاین : 0
اللّهم صل علی محمد و آل محمد
۱۳۹۸/۴/۱۲ ۲۰:۱۷:۳۲
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۸/۱۱ ۱۵:۱۰:۱۱

حرکت جنین زیر ناف در هفته 23

(ویرایش)

سلام من دارم 23 هفته رو پر میکنم بچه اولمم هست از اول بارداریم به خاطر هماتوم بعدشم به خاطر جفت پایینم استراحت مطلقم و اکثرا دراز میکشمو زیرپام بالش میذارم و زیاد نمیشینم ولی نمیدونم چرا جنین فقط پایین نافم تکون میخوره و بالاتر نمیاد حتی گاهی تو واژنم میزنه. این خطرناک نیست بنظرتون؟ از چند هفته میاد بالای ناف و پهلوها؟ وزنم51 قدمم 170و شکمم خیلی کوچیکه.تو آنومالی سرویکسم 33بود و جنین با پا بود

اللّهم صل علی محمد و آل محمد
۱۳۹۸/۴/۱۴ ۱۴:۴۶:۳۵
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۸/۱۱ ۱۵:۱۰:۱۱
(ویرایش)

هیشکی نمیدونست....😳

اللّهم صل علی محمد و آل محمد
۱۳۹۹/۵/۷ ۲۰:۳۵:۱۲
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۵/۱۳ ۱۴:۵۹:۳۶
(ویرایش)

فواصل زمانی حرکات جنین در بارداری چقدر است؟

در اوایل بارداری معمولا دفعات کمی در روز چرخش‌ها و لرزش‌های خفیفی را در ناحیه شکم احساس خواهید کرد. با گذشت زمان و افزایش سن بارداری و وزن جنین ( معمولا با پایان سه ماهه دوم ) تعداد دفعات و شدت حرکات جنین افزایش خواهد یافت. تحقیقات نشان داده است که حرکات جنین در سه ماهه سوم بارداری به طور متوسط به ۳۰ بار در هر ساعت می‌رسد.

جنین در درون رحم شما، ساعاتی را به خواب می‌گذراند. معمولا در زمان خواب جنین شما تحرکات او را احساس نمی‌کنید. سطح فعالیت جنین بین ساعت ۹ شب تا ۱ نیمه شب افزایش پیدا می‌کند. یعنی درست زمانی که شما تلاش می‌کنید تا به خواب بروید. به همین علت بسیاری از مادران اذعان می‌کنند که در ساعات اولیه خواب حرکت جنین در رحم به شدت افزایش می‌یابد و اجازه نمی‌دهد آن‌ها به درستی به خواب روند. علت این اتفاق افزایش سطح قند خون شما در این بازه زمانی است. 

جنین‌ها به صدا و لمس نیز حساس هستند. اگر در تخت خواب بسیار نزدیک به همسرتان بخوابید، برخورد دست و پاهای او با شکم شما موجب بیدار شدن و افزایش تحرکات جنین خواهد شد.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران