تعداد بازدید : 4266
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۷/۶
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
کاربران آنلاین : 0
mohammadi
۱۳۹۵/۷/۶ ۱۳:۱۷:۱۹
آخرین حضور: ۱۳۹۵/۷/۶ ۱۳:۱۷:۲۴

خرید لباس نوزاد

(ویرایش)

سایز بندی ها را بدانید. البته این سایز بندی ها کلی بوده و از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت هستند و همچنین ممکن است مسزان رشد نوزاد شما با نوزادی دیگر متفاوت باشد.

سن سایز
نوزاد تازه متولد شده 0-3 ماه
3 ماهه 3-6 ماه
6 ماهه 6-9 ماه
9 ماهه 9-12 ماه
1 ساله 12-24 ماه
2 ساله 25-36 ماه
3 ساله 36-48 ماه


برخی نکات کلی که هنگام خرید لباس نوزاد باید به آن ها توجه نمایید:
در خرید زیاده روی نکنید. چرا که نوزاد به سرعت رشد میکند و تغییر سایز میدهد. پس به اندازه نیاز برای نوزاد لباس بخرید.
از آنجایی که نوزاد پوست حساسی دارد، سعی کنید لباس های نرم و لطیف خریداری نمایید. مانند لباس های تمام نخ یا لباس با الیاف طبیعی.
لباس ها را کمی بزرگتر بخرید ! زیرا نوزاد به سرعت رشد میکند و به این ترتیب لباس ها مدت زمان بیشتری قابل استفاده خواهند بود.
لباسی بخرید که بتوانید پوشک نوزاد را به راحتی تعویض نمایید. اکثر لباس های نوزادی دکمه هایی در پایین یا بالای لباس دارند که به راحتی میتوانید با استفاده از آن ها پوشک نوزاد را تعویض نمایید. پس از خریدن لباس های و مدل های پیچیده و غیرمعمول خودداری نمایید.

۱۳۹۵/۱۲/۴ ۱۵:۳۲:۴۵
آخرین حضور: ۱۳۹۵/۱۲/۴ ۱۵:۳۵:۵۵
(ویرایش)

پوشاک نوزادی کیانا

http://babykaraj.blogfa.com

Telegram.me/kianastore

Instagram.com/kianakidstore

 

(((ارسال به کل کشور)))

بزرگترین بورس البسه خانگی با بیش یکصد طرح لباس کودک

آشور(برگ سبز)- تاپ لاين-شابن -به آوران-نیلی

pariz-baby sun-tico baby

همه در يك مكان

زيبايي كودكان دلبندتان را دو چندان كنيد 

وعده ديدار ما : كرج- خ شهيد بهشتي - پاساژ آزادي-ط دوم-پلاك40- پوشاك نوزادي كيانا

براي سنين صفر تا 4 سال

۱۳۹۶/۱۱/۹ ۱۲:۰۰:۴۰
آخرین حضور: ۱۳۹۶/۱۱/۹ ۱۲:۰۰:۴۱
(ویرایش)

سلام و ممنون از مطلب خوبتون، فکر می کنم خرید لباس از فروشگاه های اینترنتی و مشارکت دادن کودک در انتخاب طرح مورد علاقه اش روش خوبی برای جلب رضایت و خوشحال کردن کودک باشه، علاوه بر این که خرید هم در محیط خونه و با آرامش بیشتری هم برای والدین و هم خود کودک صورت می گیره. به عنوان مثال می خواستم فروشگاه اینترنتی نی نی مارک رو بهتون معرفی کنم که لباس بچه های خوبی از برندهای معتبر مثل کارترز یا کیفیت بالا و قیمت مناسب داره. همچنین جدول بندی سایز و راهنمایی مشاورین خرید تجربه لذت بخشی رو فراهم میاره. در ادامه عکس دو نمونه ازست سه تیکه بادی و شلوار پسرانه و ست سه تیکه بادی زیردکمه دار و شلوار دخترانه رو براتون می ذارم. پیشنهاد می کنم حتما ازش دیدن کنین. https://www.ninimark.com



www.ninimark.com
۱۳۹۸/۶/۲۶ ۱۴:۴۸:۴۶
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۳/۲۹ ۱۷:۱۲:۳۱
(ویرایش)

با تشکر از مطالب خوب شما میتونید برای خرید اینترنتی لباس بچه از وبسایت کیدیا اقدام به خرید کنید ، تیشرت پسرانه و لباس دخترانه متنوع .

مقاله کودک - لباس بچه
http://kidya.ir
۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۱۲:۱۳:۳۷
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ ۱۲:۱۸:۵۷
(ویرایش)

توصیه های مراقبتی برای شستشو لباس نوزادان

شستشوی صحیح لباس های کودکان و نوزادان بسیار اهمیت دارد، زیرا شما باید قبل از شستن لباس های نوزاد خود برخی از توصیه های مراقبتی و مهم را مورد توجه قرار دهید.  توصیه های مراقبتی برای شستشو لباس نوزادان وجود دارد که شما باید هنگام شستشو ملاحضه کنید:

هنگام شستشوی لباس های کودک، از نرم کننده لباس استفاده نکنید
برای خشک کردن لباس ها از ورق های خشک کننده شیمیایی استفاده نکنید
از به کار بردن مواد شوینده شیمیایی خودداری کنید
لباس های کودک و نوزاد را جدا از لباس های دیگر اعضای خانواده بشویید
لباس ها را در نور آفتاب خشک کنید
اگر لباس های شسته شده باعث بروز حساسیت کودکان و نوزادان تان شدند، با پزشک خود مشورت کنید
دستورالعمل های شستشوی لباس ها را با دقت مطالعه کنید
در حین شستشو از مواد شوینده ای که عطر و اسانس قوی دارند، استفاده نکنید

سوالات متداول در مورد توصیه های مراقبتی برای شستشو لباس نوزادان
در اینجا پاسخ تعدادی از سوالات متداول شما در مورد شستشو لباس های کودک تان وجود دارد.

هپی لند ۱٫آیا لازم است لباس های کودک را اولین بار قبل از استفاده آن بشویم؟

بله، بهتر است لباس های جدید کودک را قبل از اولین استفاده بشویید، زیرا لباس های کودک، در معرض باکتری های بیشمار موجود در فروشگاه ها، خط تولید، بسته بندی و سایر عوامل خارجی، قرار می گیرند. خرید لباس نوزاد دختر خرید لباس نوزاد پسر

ایده‌ های کاربردی برای سیسمونی نوزاد پسر
۲٫ آیا استفاده از ورق های خشک کن و نرم کننده لباس بی خطر است؟
خیر، نرم کننده لباس محصولی است که برای نرم تر کردن لباس و در کنار مواد شوینده استفاده می شود که پر از مواد شیمیایی است و می تواند به پوست کودک شما آسیب برساند. هم چنین ورق های خشک کن به منظور کاهش الکتریسیته ساکن لباس در مرحله خشک کن استفاده می شوند، این ورق ها هم چنین حاوی مواد شیمیایی هستند که برای پوست کودک شما مضر می باشند. بهتر است لباس های کودک را در نور طبیعی آفتاب خشک کنید یا آن ها را آویزان کنید. بهتر است از شستن لباس های کودک با نرم کننده لباس خودداری کنید.

۳٫ اگر کودک حساسیت پوستی دارد چه باید کرد؟
اگر کودک شما حساسیت پوستی دارد، بهتر است برای فهمیدن دلیل آن با پزشک مشورت کنید، هم چنین توصیه می شود برای نوزادانی که حساسیت پوستی دارند از شوینده های مخصوص کودک استفاده کنید. این شوینده ها را می توانید در اکثر داروخانه ها پیدا کنید، البته پزشک ممکن است در صورت احساس نیاز، استفاده از شرکت یا برند بخصوصی را پیشنهاد کند. خرید لباس پسر بچه خرید لباس دختر بچه

چگونه لباس و پوشاک کودک یکساله را عوض کنیم؟
توصیه‌های پایانی 
بسیار مهم است که هرگز فراموش نکنید که مواد شیمیایی می توانند واکنش های شدیدی را برای پوست کودک شما به همراه داشته باشند، این امر به این معنی است که واکنش های آلرژیک و عفونت هایی می توانند به وجود بیاند که منجر به جوش ها، زخم ها و بریدگی ها می گردد. اگر شما هر کدام از موارد بالا را در نوزاد خود مشاهده کردید، لطفا بلافاصله با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

 هم چنین بسیار حائز اهمیت می باشد که هنگام شیر دادن به کودک تان از لباس هایی که با شوینده های معطر شسته شده اند، استفاده نکنید. این موضوع به این دلیل است که مواد شیمیایی موجود در لباس شما می تواند به کودک تان منتقل شود. این موضوع وقتی که شما کودک را بغل می گیرید و دهان او با لباس تماس پیدا می کند، خطرناک تر می باشد، زیرا آن ها می توانند این مواد شیمیایی را از طریق دهان، وارد بدن خود بکنند. لطفا قبل از انتخاب شوینده برای لباس های کودک تان تحقیق کنید.

دستورالعمل های ذکر شده را دنبال کنید و به یاد داشته باشید که چگونه پوست کودک شما نسبت به مواد شوینده واکنش نشان می دهد. صابون های مختلف می توانند از ترکیبات مختلفی استفاده کنند که در حالت های مختلف روی کودک شما واکنش نشان می دهند. آزمون و خطا می تواند به شما کمک کند تا یک شوینده خاص را برای استفاده طولانی مدت لباس های کودک و نوزاد خود انتخاب کنید.

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۵:۵۷:۰۸
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۵:۵۹:۲۰
(ویرایش)

 

یک مادر شوق و انتظار برای تولد یک نوزاد را لمس می‌کند. در این گیر و دار،  یک اتفاق هیجان انگیز وجود دارد، آن هم خرید سیسمونی است. چیزی که شاید قبل از اینکه بچه‌ای باشد یا حتی بابای بچه باشد، از ذهن‌مان گذشته است. برای پیراهن‌های چین چینی و تور توری غش کرده‌ایم. قربان صدقه‌ٔ شلوارک‌های جین پیش بندی رفته‌ایم و سوار بر اسب خیال شده‌ایم و گفتیم:«اگر بچه‌ای داشتیم، این را برایش می‌خریدیم». حالا آن روز فرا رسیده. در اینجا برایتان از چیزهایی نوشته‌ایم که تکلیف کاملاً مشخص شود و لیست را در دست بگیرید و با خیال راحت به خرید بروید و بدانید چه چیزی دقیقاً لازم است و چه چیزی باید خرید که کم یا زیاد نباشد و خرج اضافه نتراشیده باشید. امین مقدم از معدود معمارانی به شمار می‌رود که علاوه بر طراحی، علاقه بسیاری جهت اجرای ایده های خود در پروژه ها نشان داده و این امر باعث شده است که پروژه های او همواره در حین اجرا، بسیار منطبق با طراحی و سازگار با محیط به اتمام برسد. اکنون پروژه های این معمار (طراحی دکوراسیون داخلی ـ ساخت ویلا در شمال)، توسط گروهی از هنرمندان و دیگر گروه های ساختمانی به مدیریت و نظارت مستقیم او در حال انجام است.

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۶:۰۲:۴۸
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۶:۰۳:۴۲
(ویرایش)

شما می‌توانید به جای سرهمی از پیراهن و شلوار برای پوشاندن نوزادتان استفاده کنید. در صورتی‌که سرهمی نخرید به حداقل شش شلوار و چهار پیراهن نیاز دارید.  پوشاندن لباس‌هایی که از جلو دکمه دارند و مثل مانتو هستند، به مراتب آسان‌تر است. در صورتی که لباس از جلو دکمه ندارد، موقع خرید دقت کنید که یقه مناسبی داشته باشد. تنگ یا گشاد نباشد. اگر دوست داشته باشید، می‌توانید برای دلبندتان لباس مجلسی هم بخرید، اما برای نوزاد زیر سه ماه واقعا خیلی کاربردی نیست. به یکی دو دست اکتفا کنید. برای پسرهای زیر سه ماه شلوار جین اصلا راخت نیست. برای دخترها هم پیراهن‌های چین چینی اصلا خوشایند نیست. وقتی هم چهار دست و پا برود، این پیراهن اذیتش می‌کند. واقعیت این است که کودک نمی‌تواند ساعات زیادی این لباسها را تحمل کند.سئو چیست؟ یا بهینه سازی وب سایت چیست؟ سوالی است که معمولا پس از طراحی وب سایت پرسیده می شود. در پاسخ به این سوال باید گفت سئو یعنی اینکه وب سایت شما از نظر گوگل خوب باشید. زمانی که وب سایت شما از نظر گوگل خوب باشد بنابراین رتبه سایت شما در رتبه های بالا قرار می گیرد. پس از طراحی سایت حرفه ای سئو کردن یک وب سایت بسیار مهم و ضروری است. بنابراین باید روی سئوی یک وب سایت سرمایه گذاری کنید. برای مثال اگر شما اقدام به طراحی سایت فروشگاهی کرده باشید. باید روی بازاریابی اینترنتی روی بازاریابی محتوا و دیجیتال مارکتینگ وب سایت خود تمرکز کنید. زیرا علاوه بر امکانات فروشگاهی که یک وب سایت باید داشته باشد باید به جذب مخاطب بپردازید و آنها را تبدیل به مشتری کنید.

 

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۶:۰۶:۵۵
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ۱۶:۰۶:۵۷
(ویرایش)

چیزی را جا نیاخته ایم؟

در هفته‌های نخست، شاید کودک شما به همان تعداد دفعاتی که به پوشک تمیز احتیاج پیدا می‌کند، به لباس تمیز نیز احتیاج پیدا کند. بنابراین نیاز به مقدار زیادی پوشاک نوزاد خواهید داشت. وقتی این نوزاد شیرین و کوچک، تبدیل به کودکی نوپا و فعال شد، نیاز به لباس‌هایی راحت و آزاد دارد. اما تعداد لباس‌های لازم خیلی کمتر خواهد شد. کودک شما چنان سریع رشد می‌کند که خریدن لباس‌های زیاد یا کفش با اندازه‌ٔ درست برای او، چندان فایده‌ای ندارد. خیلی زود کوچک می‌شود، حتی قبل از اینکه کهنه شوند.آموزش نوشتن مقاله ISI از پایان نامه انجام پروژه یادگیری ماشین انجام پروژه یادگیری عمیق انجام پروژه شبکه عصبی انجام پروژه هوش مصنوعی

 

۱۳۹۹/۷/۸ ۱۲:۳۲:۵۸
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۲/۲۲ ۱۲:۵۳:۲۲
(ویرایش)

مهم ترین معیار های انتخاب لباس نوزادی

  1. اولین و مهم ترین معیار خرید لباس نوزاد، بدون شک جنس و نوع پارچه مصرفی در لباس است. پوست کودک بدلیل نرم و لطیف بودن، میتواند موجب بروز انواع حساسیت ها مانند پسوریازس یا ایجاد لک روی پوست شود. پس در اولین قدم جنس و کیفیت لباس تولیدی را مدنظر قرار دهید.
  2. راحتی لباس نوزاد نیز از فاکتور های مهم هنگام خرید لباس سیسمونی است. اگر سایز لباس نوزاد کوچک باشد، به دلیل تنگی امکان بروز مشکلات تنفسی در کودک ایجاد میشود. از طرفی توصیه به استفاده از یک سایز بزرگتر برای لباس نوزاد میشود.
  3. خرید سرهمی دخترانه، به نوعی بهترین انتخاب برای نوزادان دختر و سرهمی پسرانه برای آقایون کوچولوی ما هستند.
  4. لباس ساده و بدون تزئینات باشد! زنگوله، گیره و یا حتی دکمه های زیاد روی لباس باعث میشود کوچولوی کنجکاو ما هنگام بازی یا خدای نکرده بلعیدن آنها دچار مشکل شوند.
  5. رنگ مناسب؛ ساده و زیبا؛ خرید رنگ های شاد برای فرزندتان توصیه میشود و از طرفی اگر هنوز به جنسیت نوزاد خود آگاه نیستید ترجیحا رنگ های خنثی مانند سفید بخرید که بعد دچار مشکل تعویض نشوید.
  6. همیشه جنس با کیفیت را به قیمت پایین تر ترجیح بدهید، او فرزند شماست و استفاده از اجناس تقلبی سبب میشود پول بیشتری برای رفع حساسیت های نوزاد خود بپردازید.
  7. برند کارترز به نشانی carters.com جزو مطرح ترین تولید کننده های لباس نوزادی در دنیاست. شما محصولات اصل این شرکت را میتوانید از کارترزلند ایران تهیه بفرمایید.
کارترزلند بهترین سایت خری لباس نوزادی و سیسمونی کودک
۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۱۴:۰۳:۵۳
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۲/۶ ۱۶:۱۸:۰۰
(ویرایش)

هنگامی که کودکی متولد میشود به همراه او هزار امید آرزو و اشتیاق به زندی در دل پدر مادر متولد میشود. برای خرید لباس این فرشته کوچک خیلی باید حساس باشید و وقت بگذارید.بهتر است از لباس های نخی برای کودک دلبندتون استفاده کنید . همچنین هنگام شستشوی لباس نوزاد از نرم کننده م ضدعفونی کننده مخصوص لباس نوزاد اسفاده کنید. چون این فرشته های کوچولو خیلی حساس هستن.من رامسین هستم.شرکت رامسین به آدرس اینترنتی www.decoramsin.com یکی از بهترین وبسایت ها در زمینه خدمات ساخت ویلا، طراحی ویلا و طراحی دکوراسیون است.

عاشق یادگیری
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران