تعداد بازدید : 1167
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۹/۲
کاربران آنلاین : 0
khaki1140
۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ۰۸:۳۵:۳۵
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ ۱۲:۲۳:۵۵

مشاوره ازدواج در کرج که کارش خوب باشه کسی میشناسه؟

(ویرایش)

سلام ممنون میشم اگه کسی مشاوره ازدواج در کرج میشناسه به من معرفی کنه

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ۱۳:۵۵:۴۵
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۱۰/۱۹ ۱۴:۰۰:۵۹
(ویرایش)

با سلام اگه دنبال ی مشاوره ازدواج در کرج هستید من به شما پیشنهاد میکنم که به یک کلینک روانشناسی معتبر مراجعه کنید چونکه یک مشاور خوب واقعا میتونه به شما کمک کنه تا انتخاب درستی داشته باشید منم پارسال که نامزد داشتم پیش ی مشاوره ازدواج در کرج رفتم و واقعا خیلی کمکمون کرد واقعا ازش الانم تشکر میکنم چونکه علاوه بر اینکه به ما کمک کرد تا بیشتر همدیگه رو بشنایم و دیدمون نسبت به هم منطقی تر و درست در باشه

بهمون کمک کرد تا معیار ها و اهدافمونو کنار هم بزاریم و کلی راهنماییمون کرد تا در هنگام مواجه شدن با مشکلات چطوری بتونیم رفتار کنیم واقعا یک مشاوره قبل از ازدواج تاثیر زیادی تو زندگیتون میتونه داشته باشه و به شما کمک میکنه تا بتونید به نحو احسنت در برابر مشکلاتتون ایستادگی کنید و راه درست رو انتخاب کنید تا در آینده با مشکلات بیشتری مواجه نشید و حرمت ها میان شما برداشته نشه

بنابراین از هزینه مشاوره ازدواج نگران نباشید و اینو بدونید که یک زندگی مشترک واقعا نیاز داره تا فردی دانا و با تجربه شما رو راهنمایی کنه و بهتون کمک کنه تا بتونید در مسیر زندگیتون موفق باشید وقتی دونفر تصمیم به ازدواج با هم دیگه رو میگیرن به فکر همه چی هستند جز مشاوره ازدواج وقت زبادی رو صرف کارهای بیهوده و الکی میکنن اما مشاوره ازدواج رو که میتونه تو مسیر زندگی و درست زندگی کردن خیلی کمکشون کنه رو نادیده میگرن بنابراین حتما مشاوره ازدواج رو انجام بدید و چند جلسه مشاوره ازدواج برید زیرا که مشاوران زمان زیادی رو در این رابطه داشتن و تجربه ی زیادی با زوج های مختلف داشتند و میتونن راه های درست برخورد کردن رو به شما یاد بدن همینجوری که پیشگیری همیشه بهتر از درمانه پس حتما مشاوره ازدواج رو شرکت کنید و میتونید به کلینیک روانشناسی رویا که من رفتم و واقعا راضی بودم برید منم تو گوگل سرچ کردم روانشناس خوب و مشاوره ازدواج با این مشاور اشنا شدم و بهشون مراجعه کردیم و واقعا راضی بودیم.

بنابراین خوشحالم که شما هم همچین راه مناسبی رو انتخاب کردید و انقد دیدتون نسبت به زندگی بازه و به دنبال موفقیت هستید که مشاوره ازدواج رو انتخاب کردید و منم براتون آرزوی خوشبختی روز افزون رو دارم.

مشاوره ازدواج واقعا میتونه دید شما رو باز کنه چونکه شما قبلا تجربه ی ازدواج و برخورد با مشکلات زناشویی رو نداشتید و قطعا خیلی از موارد رو هم نمیدونید در حالی که مشاوران ازدواج تجربه ای چندین ساله دارند و به زوج های مختلفی مشاوره داده اند و مشاوران ازدواج قطعا در زمینه ی مشاوره خانواده و مشاوره طلاق هم اطلاعاتی دارند که میتونن با دید وسیعی راه درست زندگی کردن رو به شما آموزش بدن.

با امید موفقیت شما و همه ی جوانایی که قصد ازدواج دارند.

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ ۱۲:۲۱:۴۸
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ ۱۲:۲۳:۵۵
(ویرایش)

سلام ممنونم که جواب دادید خیلی متچکرم

۱۴۰۱/۹/۲ ۱۱:۲۰:۲۲
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۹/۲۳ ۱۴:۱۹:۵۵
(ویرایش)

من یه کلینیک میشناسم توی تهران که قبل از ازدواجم رفتم. با همسرم خیلی مشکلات داشتیم بیشتر با خانوادش. همش توی کوچکترین مسائل ما دخالت میکردن حتی مسائل جنسی تا جایی که داشتیم جدا میشدیم. اسمش افراکلینیک بود سمت صادقیه. مشاورش یه خانومی بود من که تجربه خیلی خوبی داشتم. خدا خیرش بده. شمارش تو سایتش هست. لینک سایتش رو برات میزارم:

https://afraclinic.com/

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران