تعداد بازدید : 677
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۴/۲۳
کاربران آنلاین : 0
یه دونه بهار
۱۳۹۸/۱۱/۱ ۰۷:۴۳:۳۲
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۱۱/۱ ۰۷:۵۲:۵۲

مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان (بدون نیاز به سرمایه)

(ویرایش)

مشاغل خانگی پر درآمد برای زنان” یکی از مقوله‌هایی است که همیشه می‌خواستم به آن بپردازم. درصد بسیاری از صاحبان کسب و کارهای خانگی را زنان تشکیل می‌دهند. از طرفی بسیاری از خانم‌های خانه دار یا حتی شاغل به دنبال راه اندازی کسب و کار خود هستند. فرزند داری، رسیدگی به کارهای منزل و حتی ویژگی‌های روحی روانی بانوان از جمله مهم‌ترین دلایل تمایل بانوان برای اشتغال خانگی است. با این وجود بسیاری از ایشان ایده‌ای برای راه اندازی کسب و کار خانگی مناسب زنان ندارند و یا با چگونگی راه اندازی کسب و کار خانگی مشکل دارند.

اگر شما هم جزو این دسته از مخاطبان گرامی ما هستید، مقاله پیش رو برای شما نوشته شده است. در این مقاله به بررسی ایده‌های عملی و البته پردرآمد خواهیم پرداخت. ایده‌هایی که اگر به درستی اجرایی شوند بدون شک درآمد قابل توجهی را نصیب شما خواهند کرد. پس با ادامه مقاله همراه باشید.

۱- تبلیغات

در فضای آنلاین فعالیت می‌کنید؟ شاید وبلاگ دارید. شاید هم یک صفحه اینستاگرامی و یک کانال پرمخاطب. آیا تابحال به کسب درآمد از فضای مجازی فکر کرده‌اید؟ روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از فضای مجازی وجود دارد. افراد زیادی هم از این طریق درآمد کسب می‌کنند. برخی از این کسب و کارها به قدری فوق‌العاده هستند که به عنوان شغل اول، تمام وقت افراد را به خود اختصاص داده‌اند و پتانسیل قرار گرفتن در لیست مشاغل خانگی پر درآمد برای زنان را دارند.

از میان روش‌های مختلف کسب درآمد، تبلیغات یکی از معمول‌ترین روش‌هاست. در این روش با قرار دادن تبلیغات دیگران در وبلاگ، صفحه اینستاگرامی یا کانال‌تان می‌توانید درآمد کسب کنید. البته برای اینکه دیگران (کسب و کارهای دیگر) فضای مجازی شما را برای تبلیغ انتخاب کنند باید روش اصولی فعالیت در فضای مجازی و کسب درآمد از آن را یاد بگیرید.

۲- همکاری در فروش (بازاریابی پورسانتی یا Affiliate Marketing)

همکاری در فروش

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از فضای مجازی‌تان، عضویت در سیستم‌های همکاری در فروش است. همکاری در فروش یا بازاریابی پورسانتی اولین بار در سال ۱۹۹۶ توسط وبسایت Amazon اجرا شد. با اجرای این سیستم نه تنها آمازون میلیون‌ها تبلیغ کننده با هزینه بسیار کم برای خود پیدا کرد و فروش خود را چندین برابر افزایش داد بلکه هزاران نفر نیز از این طریق توانستند کسب درآمد کنند.

همکاری در فروش به زبان ساده، معرفی و هدایت مشتری به وبسایت یا فروشگاه مبدا و دریافت پورسانت در ازای خرید مشتری است. در این روش با ثبت نام در سرویس همکاری در فروش وبسایت (فروشگاه) مبدا و قرار دادن لینک‌های ویژه (مخصوص شما و دارای کد شناسایی ویژه شما) آن در وبسایت، صفحه یا کانال مجازی خود به معرفی و تبلیغ محصولات وبسایت و فروشگاه مبدا پرداخته و بسته به سیستم همکاری در فروش به ازای هر فروش، ثبت نام یا بازدید از سایت مبدا، پورسانت دریافت کنید. یکی از سیستم‌های همکاری در فروش معتبر ایرانی، سیستم همکاری در فروش فروشگاه بزرگ دیجی کالا است.

۳- کپی رایتینگ

نویسندگی

نوشتن را دوست دارید؟ همه ما نویسندگان بزرگی چون خانم جی کی رولینگ را می‌شناسیم که مجموعه هری پاتر او جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیاست. زنان نویسنده زیادی هم با نوشتن کتاب برای کودکان، خود مراقبتی، رمان و حتی آشپزی به موفقیت دست یافته‌اند. پس فرصت‌های بسیاری برای کسب درآمد از نویسندگی وجود دارد. نگران نباشید، برای کسب درآمد از نویسندگی، مجبور نیستید حتما یک کتاب بنویسید. حتما می‌پرسید چطور؟

جواب کپی رایتینگ است!

یک سوال دیگر، کپی رایتینگ چیست؟

کپی رایتینگ به زبان ساده به معنای نوشتن محتوای تبلیغاتی با هدف ترغیب مخاطبان به یک عمل خاص است. این عمل می‌تواند خرید، انتخاب محصول یا شروع رابطه با شرکت یا کسب و کار باشد. در حقیقت کپی رایترها فروشندگانی هستند که از کلمات برای جلب مشتری استفاده می‌کنند. کپی رایتینگ امروزه به یک صنعت پردرآمد تبدیل شده است و البته بازار کار بسیار خوبی را برای کپی رایترهای باتجربه بوجود آورده است.

 

پیشنهاد می‌کنم مقاله “چگونه یک کپی رایتر شویم و از آن درآمد کسب کنیم؟” را حتما مطالعه کنید. در این مقاله مسیر تبدیل شدن به یک کپی رایتر را گام به گام شرح داده‌ایم.

۴- برنامه ریزی جشن تولد

برنامه ریز جشن تولد

در عصری زندگی می‌کنیم که اکثر والدین زمان کافی برای رسیدگی به فرزندان خود را ندارند، برگزاری یک جشن تولد شیک و همه چیز تمام که جای خود را دارد. اگر توانایی هماهنگی یک جشن تولد فوق العاده را دارید و خلاقیت بالایی دارید، این گزینه می‌تواند درآمد بسیار خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

یک برنامه ریز جشن تولد باید توانایی برنامه ریزی، سازماندهی و اجرای همه جوانب آن (دعوت از میهمانان، تدارکات اولیه، پذیرایی و …) را داشته باشد تا والدین با خیال راحت به مشغله‌های خود برسند و کودکان نیز به جشن تولد رویایی خود.

۵- وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی

توانایی نویسندگی بالایی دارید؟ همه دوست دارند نوشته‌های شما را بخوانند؟ وبلاگ نویسی را امتحان کرده‌اید؟ وبلاگ نویسی یکی از ساده‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد از خانه و شروع یک کسب و کار خانگی است. بی نهایت موضوع وجود دارد که می‌توانید درباره آن بنویسید و البته راه‌های بسیاری که از طریق آن بتوانید از وبلاگ‌تان درآمد کسب کنید. تبلیغات یکی از این راه‌هاست که در ابتدای همین مقاله به آن اشاره کردیم.

۶- کیک پزی

کیک پزی

در بین مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان، این گزینه خوشمزه‌ترین گزینه است! اگر پخت کیک یکی از تفریحات شماست؟ دستور پخت محرمانه و مخصوص خود را دارید؟ پس تفریح خود را به کسب و کار درآمدزای خود تبدیل کنید. فرصت‌ها بینهایت هستند، جشن تولد، جشن عروسی، جشن بازنشستگی، جشن فارغ التحصیلی و … . پای ثابت همه این مراسم‌ها “کیک” است. پس کیک‌های شما هیچوقت بدون مشتری نخواهند ماند. البته که پختن یک کیک خوشمزه شروع کار است. نگران نباشید در ادامه مسیر ما همراه شما هستیم.

۷- مشاوره

در رشته خود یک حرفه‌ای هستید؟ آیا دوست دارید به دیگران کمک کنید تا به هدف‌هایشان برسند؟ پس می‌توانید به کسانی که به تخصص و توانایی شما نیازمند هستند مشاوره بدهید.

۸- ویرایشگری/ ویراستاری

اگر نگاهی به لیست مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان کنید، متوجه خواهید شد که اکثر مشاغل این لیست با نوشتن و متون ارتباط دارند. هر متنی به ویرایش نیاز دارد اگر آدم دقیق و ریزبینی هستید و از غلط‌های املایی و نگارشی بیزارید و مهارت بالایی در ویرایش متون دارید، نویسندگان و ناشران به این مهارت و هنر شما نیاز مبرم دارند. حتی بزرگترین شاهکارهای ادبی هم تا زمانی که پر از غلط املایی و نگارشی باشند، ارزشی ندارند، پس هنر خود را دست کم نگیرید.

۹- ساخت جواهر و زیورآلات

قطعا به جواهر و زیورآلات علاقه زیادی دارید. به ساخت آن‌ها چطور؟ از این علاقه حداکثر استفاده را ببرید و به یک کارآفرین تبدیل شوید. اگر به دنبال کسب مهارت ساخت جواهر و زیورآلات هستید می‌توانید در کلاس‌های مهارت آموزی شرکت کنید. حتی اگر به چنین کلاس‌ها و امکاناتی دسترسی ندارید با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید به دنیایی از آموزش‌های کاربردی ساخت جواهر و زیورآلات دست پیدا کنید. خوشبختانه برای فروش هم گزینه‌های زیادی دارید:

  • فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید.
  • به دوست و فامیل بفروشید.
  • به مغازه‌ها و فروشگاه‌های سطح شهر که به فروش چنین محصولاتی مشغول هستند بفروشید.
  • در مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه محصولاتتان را عرضه کنید (عرضه خانگی).

۱۰- دستیاری (متخصص) بازاریابی

در لیست مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان، این یکی مورد علاقه ویژه من است (من مرد هستم :)).

آدم سمج و با پشتکاری هستید؟ به جزئیات توجه زیادی دارید؟ مثل من شیفته بازاریابی هستید؟ متخصص یا دستیار بازاریابی با انجام فعالیت‌های مانند نوشتن اطلاعیه‌های مطبوعاتی، ایجاد خبرنامه‌ها، وبلاگ‌ها و پادکست‌ها، ارائه خدمات کپی رایتینگ، تحقیقات بازاریابی و یکپارچه سازی شبکه‌سازی اجتماعی با استراتژی‌های بازاریابی به کسب و کارهای دیگر کمک بسیار زیادی می‌کند. خدماتی که اشاره کردیم تنها بخش کوچکی از خدمات قابل ارائه توسط یک متخصص بازاریابی است. بسته به سابقه و تخصص شما و حوزه تخصصی که در آن کار می‌کنید خدمات بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانید به عنوان یک متخصص بازاریابی به مشتریان خود ارائه کنید.

۱۱- راه اندازی وبسایت عضویت محور

اگر انسان با دانش و متخصصی هستید، این گزینه یکی از بهترین و ایده‌ال ترین کسب و کارهایی است که اکیدا توصیه می‌کنم. اشتراک دانش و تخصص‌تان در بستر یک وبسایت. قطعا و تاکید می‌کنم قطعا افراد زیادی هستند که به دانش و تخصص شما نیاز دارند و حاضرند در ازای آن پول پرداخت کنند. راه اندازی یک وبسایت عضویت محور که افراد در ازای پرداخت حق اشتراک ماهیانه یا سالانه بتوانند به مقالات، وبینارها، سمینارها، ویدیوها، آموزش‌ها، کتاب‌های الکترونیک و … دسترسی پیدا کنند یک ایده کسب و کار بسیار عالی است.

عاشقانه زندگی می کنم
۱۳۹۸/۱۱/۱ ۰۹:۵۱:۱۸
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۱۱/۱ ۱۰:۴۷:۰۰
(ویرایش)

 با سلام منم میخاستم یکی از مشاغل خانگی پر در امد رو بهتون معرفی کنم خانم های خانه داریی که فرصت کار در بیرون از خانه را ندارند میتوانند در خانه ی خود یک کسب و کار موفق و  پر درامد داشته باشند امروزه کارافرینی و خودکفایی و ایجاد شغل بسیار هموار است و با خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی و یاصنعتی میتوانید از هر محیطی استفاده کنید و میوه های خشک شده را تولید و به فروش برسانید برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید میتوانید با خرید دستگاه میوه خشک کن در ظرفیت های کوچکتری کار خود را استارت بزنید

میوه های خشک شده دارای مزایای منحصر به فردی هستند که میتوانند سود زیادی را برای شما داشته باشند این فعالیت سودزا میباشد زیرا که نه خرابی دارد و نه مضر است و مصرف میوه برای همه ی افراد جامعه میباشد و با توجه به این که میوه خشک شده طول عمر بالایی دارد فرصت برای بازاریابی و پیدا کردن مشتری را نیز دارید.

همچنین با یک دستگاه میوه خشک کن میتوانید سبزی ها را نیز خشک کنید . دستگاه سبزی خشک کن و میوه خشک کن برای مشاغل خانگی از جمله پر سود ترین فعالیت هاست

۱۴۰۰/۴/۲۳ ۱۵:۵۰:۱۱
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۴/۲۳ ۱۵:۵۱:۴۹
(ویرایش)

چقدر متن خوبی بود . خیلی خوبه که خانم ها به دنبال کسب درآمد و استقلال باشن و سعی کنن حضور سازنده و موثری در جامعه داشته باشن.

از مهمترین اهدافی که هر فرد در طول زندگی آن را دنبال می‌کند، موفقیت و پیشرفت مالی است تا با اطمینان خاطر از آینده و با آسودگی بیشتر زندگی کند. با نگاهی به بازار بورس خواهیم دید، بورس بیشترین بازدهی را در سال‌های اخیر در مقایسه با سرمایه‌گذاری در بازارهای مسکن، طلا و دلار داشته است. پیشنهاد میکنم وارد این صفحه بشید و کمی بیشتر راجع به ثبت نام و فعالیت توی بورس بخونید. بورس برای خانم های خانه دار خیلی خوب هست و راحت میتونن توی اون فعالیت کنن. اگر همین امروز تصمیم گرفته اید وارد بورس شوید و نمی دانید که برای موفقیت در بورس از کجا باید شروع کنید، نگران نباشید. ما اینجا هستیم تا شما را برای ثبت نام بورس و موفقیت در آن آماده کنیم.

سرمایه گذار
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران