تعداد بازدید : 1847
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۲۰
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۸/۱۲/۲
کاربران آنلاین : 0
ناصر
۱۳۹۴/۳/۲۰ ۱۰:۴۲:۴۸
آخرین حضور: ۱۳۹۴/۵/۱۶ ۲۲:۳۶:۴۰

ارنباط پدر و فرزند دختر

(ویرایش)

سلام از دوستان عزیز خواهش میکنم لطفا تجربیاتشون را در مورد ارتباط پدرها با دختربچه هاشون به اشتراک بگذارند.

تا شقایق هست زندگی باید کرد...
۱۳۹۸/۱۲/۲ ۱۶:۳۹:۱۹
آخرین حضور: ۱۳۹۸/۱۲/۲ ۱۶:۳۹:۲۱
(ویرایش)

سلام دوست خوبم. به مناسبت روز پدر یه مطلب در مورد ایده های هدیه برای شوهریا یا پدرای عزیزمون میگذارم. امیدوارم به دردتون بخوره.valentine

کتاب

هدیه روز پدر - هدیه روز پدر ارزان - هدیه روز پدر برای پدر شوهر - هدیه برای پدر - کادوی روز پدر - کادوی مناسب برای پدر - کتاب

اگر پدرتان فرهنگی است یا علاقه زیادی به مطالعه دارد. حتما خوشحال می‌شود اگر یک یا چند جلد کتاب جدید هم از فرزندانش هدیه بگیرد. کتاب‌هایی با موضوعات روانشناسی، تاریخی، شعر و یا کتابی مرتبط با شغل و ورزش مورد علاقه‌ از جمله موضوعاتی هستند که آقایان معمولاً از آن‌ها استقبال می‌کنند، پس برای کادوی روز پدر نیز می‌توانید به سراع چنین کتاب‌هایی بروید.

ابراز و وسایل سلامت

این هدیه بیشتر برای پدربزرگ‌ها و پدرهای مسن و سن بالا مناسب است. معمولا هرچه سن بالاتر می‌رود احتمال بروز بیماری‌هایی چون فشار خون، تپش قلب و ... بالاتر می‌رود و نگرانی افراد نیز درباره سلامتی‌شان بیشتر می‌شود. بنابراین اگر شماهم نگران سلامتی پدر و پدربزرگ خود هستید می‌توانید به عنوان هدیه روز پدر یک وسلیه یا ابزار کترل سلامتی مثل فشارسنج، دستگاه اندازه گیری قند خون و وسایلی از این قبیل به آن‌ها کادو دهید و طریقه کار کردن با آن وسیله را نیز بهشان آموزش دهید.

عطر و ادکلن

هدیه روز پدر - هدیه برای پدر - کادو روز پدر - کادوی مناسب روز پدر - عطر و ادکلن

دیگه کم کم داریم به فصل بهار و تابستان نزدیک می شویم و چه چیزی بهتر و مناسب تر از یک عطر مردانه خوشبو و خنک به عنوان هدیه روز پدر و مرد؟

بیشتر آقایان عطر‌های تلخ یا گس خنک را ترجیح می‌دهند اما اگر پدرتان همیشه از یک عطر خاص استفاده می‌کند بهتر است همان عطر را تهیه کنید.

کیک برای روز پدر

هدیه روز پدر - ایده برای هدیه روز پدر - هدیه مناسب برای روز پدر - هدیه برای پدر - کادوی روز پدر - کادوی مناسب برای روز پدر - کیک روز پدر

اگر هنوز فرصت خرید کادو برای روز پدر را پیدا نکرده‌اید یا اینکه پدرتان سخت پسند است و انتخاب هدیه برایش دشوار است و معمولا هدایایی که برایش می خرید بدون استفاده می‌ماند، می‌توانید به جای خرید یک وسیله خاص یک کیک خوشمزه و با طعم مورد علاقه پدرتان تهیه کنید و علاقه‌تان را به شکلی شیرین به او ابراز کنید.

توجه: در صورت دلخواه می‌توانید کیک خودتان را به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی کیکانه سفارش دهید. برای ثبت سفارش خود روی لینک زیر کلیک کنید:

سفارش کیک برای روز پدر

کیف پول یا کیف مدارک

هدیه روز پدر - هدیه برای پدر - کادوی روز پدر - هدیه روز مرد - کادوی شیک برای روز مرد - هدیه کاربردی روز پدر - گادوی مناسب برای روز پدر - کیف پول - کیف مدارک

کیف پول و کیف مدارک هر دو جزء وسایلی هستند که تقریبا همه آقایان به داشتن آن نیاز دارند بنابراین اگر به دنبال یک هدیه شیک و کاملاً کاربردی برای پدرتان هستید کیف پول یا کیف مدارک هر دو از جمله گزینه‌های محبوب و مناسب به عنوان کادوی روز پدر هستند که می‌توانید در نظر بگیرید.

ساعت مچی مردانه

هدیه روز پدر - هدیه برای پدر - هدیه روز پدر برای پدر شوهر - هدیه روز مرد - کادوی روز پدر - کادوی روز مرد - روز مرد چی هدیه بخریم - هدیه شیک برای روز پدر - ساعت مچی مردانه

ساعت مچی یکی از اکسسوری‌هایی است که اکثر آقایان فارغ از سن و سالشون از آن استفاده می‌کنند. هرچند امروزه با وجود گوشی‌های هوشمند دیگر کمتر کسی برای دانستن زمان نیاز به ساعت دارد اما با این وجود هنوز هم می‌توان روی ساعت مچی به عنوان هدیه کلاسیک و شیک یک حساب ویژه باز کرد. ساعت مچی مردانه انواع مختلفی از اسپورت تا رسمی دارد. در انتخاب مدل ساعت بهتر است که تیپ و استایل و همچنین سلیقه پدرتان را در نظر بگیرید.

ماگ قهوه و چای

هدیه روز پدر - کادو برای روز پدر - هدیه روز مرد - روز پدر چی هدیه بخریم - کادوی روز پدر ارزان - ماگ قهوه و چایی

اگر به دنبال یه هدیه ارزان قیمت‌تر ولی کاربردی برای پدرتان هستید یک ماگ قهوه و چای که بتواند مواقعی که سر کار است همراه خود ببرد می‌تواند ایده خوبی باشد.

کیف و کفش

هدیه روز پدر - هدیه برای پدر - کادوی روز مرد - هدیه خاص روز مرد - هدیه شیک روز مرد - کیف و کفش

کیف و کفش نیز گزینه‌های خوب و معقولی به عنوان هدیه روز مرد محسوب می‌شوند. البته در خرید کفش (از نظر سایز و سلیقه) باید بسیار دقت کرد از این رو  بهتر است پدرتان هنگام خرید، حضور داشته باشد.

اگر پدرتان کارمند است می‌توانید به جای کفش به سراغ خرید یک کیف اداری بروید. با توجه به تنوع مدل و قیمت کیف‌های موجود در بازار، انتخاب آن کار مشکلی به نظر نمی‌رسد و خیلی راحت و بدون نیاز به حضور پدرتان می‌توانید یک کیف شیک و زیبا برای او بخرید.

پاور بانک

هدیه روز پدر - خدیه برای پدر - کادوی روز پدر - هدیه شیک برای پدر - پاوربانک - شارژر قابل حمل

این روزها استفاده از وسایل دیجیتال مثل تلفن‌های هوشمند و تبلت دیگر پیر و جوان نمی‌شناسد. از این رو نیاز به یک پاور بانک همراه برای شارژ کردن وسایل الکترونیکی که احتیاج به شارژ دارند حالا دیگر تبدیل به یک نیاز اساسی شده است. با این تفاصیل اگر پدر شماهم زیاد با تلفن همراهش سر و کار دارد و زود به زود نیاز به شارژ کردن گوشی اش پیدا می‌کند، به نظر می‌رسد پاور بانک نیز یکی از گزینه‌هایی است که به عنوان هدیه روز پدر می‌توانید به آن فکر کنید.

ست لوازم اصلاح مردانه

هدیه روز پدر - کادو روز پدر - هدیه برای پدر - هدیه روز مرد - کادوی مناسب برای روز پدر - کادوی مناسب برای آقایان - ست لوازم اصلاح مردانه

یکی دیگر از هدایای رایج و کاربردی برای پدرها ست اصلاح است. ست‌های اصلاح معمولا شامل فرچه، افترشیو و بیفور شیو و تیغ اصلاح هستند و می‌توان گفت بهترین کادو برای روز پدر و سایر مناسبت‌های خاص محسوب می‌شوند.

ست خودنویس و دفترچه یادداشت

هدیه روز پدر - کادوی روز پدر - هدیه روز پدر ارزان - کاد روز پدر ارزان - ست خونویس و دفترچه یاداشت

اگر که پدرتان علاقه زیادی به نوشتن دارد یا به اصطلاح خودمان دستی بر قلم دارد این می‌تواند کادوی خوبی برای او باشد. با این هدیه خاص در روز پدر می‌توانید او را بیشتر به نوشتن تشویق کنید. علاوه بر علاقهU موقعیت شغلی او نیز می‌تواند در انتخاب این هدیه تاثیر گذار باشد، به عنوان مثال اگر پدرتان دبیر، استاد دانشگاه، یا یک کارمند اداره باشد احتمالا نیاز به یک دفتر برای نوشتن یادداشت‌های روزانه خود پیدا خواهد کرد.

لوازم جانبی موبایل و لپ تاپ

با توجه به شرایط اقتصادی فعلی ممکن است خرید یک تلفن همراه یا لپ تاپ جدید برای پدرتان از توان شما خارج باشد، در این صورت به جای خرید خود تلفن همراه و لپ تاپ می‌توانید لوازم جانبی آن‌ها را مثل یک گارد جدید، یک هدست بلوتوثی، موس بی سیم، میز لپ تاپ، پایه نگه دارنده موبایل و ...به عنوان کادوی روز پدر برای پدرتان بخرید.

در این پست سعی کردیم تنها فهرستی از کاربردی‌ترین و مناسب‌ترین هدایا برای روز پدر را که احتمال می‌‌رود پدران از دیدن آن‌ها خوشحال شوند را برایتان به اشتراک بگذاریم. اگر که به دنبال ایده‌های بیشتری برای هدیه روز مرد هستید می توانید سری به مقاله هدیه تولد مردانه نیز بزنید و از ایده‌های آن بهره ببرید.

منبع: کادو برای پدر

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران