تعداد بازدید : 709
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۲/۲۱
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۵/۲
کاربران آنلاین : 0
صاد جان(...)
۱۳۹۹/۲/۲۱ ۱۹:۴۳:۰۷
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۲/۲۲ ۱۷:۳۲:۱۰

دلم خیلی گرفته...ذکر چی بگم؟

(ویرایش)

سلام بچه ها...من تو پروسه طلاقمم.دلم خیلی گرفته از همه.از مادرشوهری که با همدستی پسرش کل طلاهامو قایم کردن نمیدن بم حتی اونایی که پدر مستاجر من به سختی برام خریده بود طی سالها...از پدرشوهری که کلی اشنا داره تو نیرو انتظامی و وکیله و میگه نمیذارم به حقت برسی.از شوهری که فقط اسمش شوهر بود ولی یه جمله عاشقانه بم نگف یه بار هوامو نداشت درکم نکرد طی شش سال.بچه هم ندارم خوشبختانه البته.ولی دلم از اینهمه زور و قلدری گرفته.همه چیمو بالا کشیدن و کتکمم زده و به خانوادم هر حرفی از دهنش دراومد گف با اینکه همه جوره از ما پایین تر بودن...بچه ها ظلم و ستم کی تموم میشه پس؟خیلی تنها افتادم و فقط ذکر میگم شبانه روز همدمم خدا شده.شما جای من بودین چه کار میکردین؟ذکری بلدین که استجابت کنه دعا رو و حق مظلوم و از ظالم بگیره؟

۱۳۹۹/۴/۹ ۱۴:۵۷:۰۷
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۴/۹ ۲۲:۵۷:۰۹
(ویرایش)

ذکر یونسیه یعنی گفتن: «لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین»flowerbook

آثار و برکات ذکر یونسیهvictoryanim2-ad54ad

1- پیامبر گرامى صلى الله علیه و آله وسلم : هر بیمار مسلمانى که این دعا را بخواند، اگر در آن بیمارى (بهبودى نیافت و) مرد پاداش شهید به او داده مى شود و اگر بهبودى یافت خوب شده در حالى که تمام گناهانش آمرزیده شده است .

2-. رسول خدا صلى الله علیه و آله وسلم : آیا به شما خبر دهم از دعایى که هرگاه غم و گرفتارى پیش آمد آن ادعا را بخوانید گشایش ‍ حاصل شود؟ اصحاب گفتند: آرى اى رسول خدا. آن حضرت فرمود: دعاى یونس که طعمه ماهى شد: «لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین»

3- امام صادق علیه السلام : عجب دارم از کسى که غم زده است چطور این دعا را نمى خواند «لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین» چرا که خداوند به دنبال آن مى فرماید: ما او را پاسخ دادیم و از غم نجات دادیم و این چنین مؤ منان را نجات مى دهیم .

4- مرحوم کلینى نقل مى کند: مردى خراسانى بین مکه و مدینه در ربذه به امام صادق علیه السلام برخود و عرضه داشت : فدایت شوم من تا کنون فرزند دار، نشده ام ، چه کنم ؟حضرت فرمود: هرگاه به وطن برگشتى و خواستى به سوى همسرت روى آیه ( 78 سوره انبیا) را بخوان انشاء الله فرزند دار خواهی شد .

برای تقویت نفس و قلب و مکاشفات بسیار خوب است وبرای رفع حجب و نورانیت موثر است و استجابت دعا و نجات مؤمنین از طرف خدا شامل گوینده آن می شود.

۱۳۹۹/۵/۲ ۱۰:۱۵:۱۱
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۵/۴ ۰۱:۴۷:۲۸
(ویرایش)

Moon20 سلام! برای اینکه وام و قرض و گرفتاری حل شه چی؟ یه دعا که معجزه کنه.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران