تعداد بازدید : 1009
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۴/۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۳/۲۱
کاربران آنلاین : 0
mozhi00
۱۳۹۹/۴/۸ ۱۶:۰۵:۳۵
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۲/۲۵ ۱۶:۴۴:۲۶

انواع ویزای کانادا

(ویرایش)



آشنایی با انواع ویزای کانادا

ویزای کانادا انواع مختلفی دارد که بسته به نیاز های افراد می باشد. به عنوان مثال ویزای کانادا دارای موارد زیادی مثل ویزای تحصیلی، ویزای توریستی و ... می باشد. در این مطلب قصد داریم شما را انواع ویزا ها آشنا دسته بندی کامل آن را برای شما شرح دهیم. به طور کلی ویزای کانادا به دو دسته کلی تبدیل می شوند:

  1. ویزای موقت کانادا
  2. ویزای اقامت دائم کانادا


برای ثبت درخواست و دریافت هر یک از این ویزا ها می توان از دو طریق اقدام کرد. اولین روش این است که می توان به صورت آنلاین ویزای کانادا ثبت نام کرد و دومین روش این است که می توان با مراجعه حضوری به سفارت کانادا و ارائه مدارک به شکل دستی و همین طور پر کردن مدارک در محل سفارت کانادا می باشد.توجه داشته باشید که به دلیل بسته بودن سفارت های کانادا متقاضیان ویزای کانادا برای دریافت ویزا بایستی برای انگشت انگاری و یا بیومتریک ویزای کانادا تحصیلی به یکی از دفاتر VFS در کشورهای اطراف ایران مراجعه کنند. به همبن خاطر بهترن روش برای دریافت ویزای کانادا ثبت درخواست به صورت آنلاین است.

ویزای موقت کانادا

یکی از انوع ویزای کانادا ویزای موقت کانادا می باشد. این نوع ویزا به این معنا است که فرد می تواند طی زمان محدود و مشخص شده در خاک کانادا بماند. ویزای موقت کانادا نیز خود 3 زیر مجموعه دارد:

  • ویزای تحصیلی کانادا
  • ویزای توریستی کانادا




ویزای همراه کانادا



ویزای توریستی کاناداهمانطور که از نام ویزای توریستی مشخص است این ویزا برای اهاف توریستی صادر می شود. نکته دیگری که درباره این ویزا وجود دارد این است که در ایران به نام های مولتی و ویزای 5 ساله نیز معروف شده است. البه به سفارت های کانادا اعلام شده است که تا جای ممکن به صورت ویزای مولتی صادر شود.ویزای توریستی کانادا یا (Visitor Visa) همانگونه که از نام آن بر‌آید با اهدافی توریستی صادر می‌شود. نکته جالب در خصوص این ویزا این است که در حال حاضر این ویزا به شکل ویزای مولتی کانادا (Canada Multiple Visa) که در ایران با نام‌هایی همچون ویزای ۵ ساله کانادا نیز معروف شده، صادر می‌شوند. در واقع بنابر اعلام وب سایت سفارت کانادا به افسران مهاجرت این کشور توصیه شده‌است 
ویزای توریستی کانادا را تا جای ممکن به شکل ویزای مولتی صادر کنند.افرادی که ویزای مولتی کانادا را دارند می توانند تا زمانی که ویزایشان یا پاسپورتشان اعتبار دارد در خاک کانادا بمانند و هر بار می توانند تا مدت 6 ماه در این کشور بمانند. پس از 6 ماه کافی است فرد دارنده ویزا برای 6 ساعت از کشور کانادا خارج شود ک دوباره ب مدت 6 ماه اقامتش تمدید شود.


ویزای نرمال کانادا

در ویزای نرمال تحویل دادن دعوت نامه بر عهده خود شخص درخواست کننده است و روند گرفتن ویزای کانادا مثل قبل ارائه میگردد. بعد از کامل شدن مدارک لازم که نمونه آن در بخش فرم های درخواست ویزا دراین صفحه موجود است این مدارک ب دارالترجمهرهلدینگ نیلگام ک در ساختمان مجموعه قرار دارد تحویل داده میشود و ب صورت آنلاین ک با تیم مجرب اجرایی نیلگام برای درخواست ویزای کانادا اقدام میشود.

بعد از خواندن مطلب انواع ویزای کانادا با آنها به خوبی آشنا خواهید شد



سوپر ویزای کانادا

یکی دیگر از انواع ویزا های کانادا سوپر ویزای کانادا است. این ویزا برای افرادی است که یکی از والدین یعنی پدر مادر و یا پدر بزرگ یا مادربزرگ در کانادا اقامت دائم دارد.یعنی گسی که قرار است برای این نوع از ویزا درخواست دهد بایستی موه یا فرزند کسی باشد که در کانادا اقامت دائم دارد. نکته ی دیگری که وجود دارد این است که که کسی در کانادا اقامت دائم دارد و قرار است نوه یا فرزنداش را دعوت کند بایستی حقوقی بالای 24000 دلار در ماه داشته باشد و مدارک لازم شخص دعوت کننده که این حقوق را تضمین می کند بایستی ضمینه پرونده شود.

زندگی زیباست
۱۴۰۰/۶/۲۲ ۱۶:۲۲:۳۵
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۷/۴ ۱۳:۱۷:۵۰
(ویرایش)

با سلام ببخشید شما اطلاعاتی درباره شغل های مطرح برای مهاجران دارید؟

ممنون میشم راهنماییم کنید

victory

استاد تی وی : متخصص تعمیر تلویزیون
۱۴۰۱/۳/۲۱ ۱۵:۴۹:۳۱
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۴/۱ ۱۵:۵۱:۱۴
(ویرایش)

منم برای ویزای استارتاپ کانادا اقدام کردم دیگه تقریبا کارهاش انجام شده دعا کنید تو این یک ماه باید ویزام دربیاد خواستم بگم انقدرام دور از انتظار نیستvalentine

self confidence is power
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران