تعداد بازدید : 666
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۵/۱۴
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۵/۱۵
کاربران آنلاین : 0
Pegi565758
۱۳۹۹/۵/۱۴ ۱۶:۲۷:۰۴
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۷/۲۷ ۱۸:۵۹:۱۷

احتمال بارداری چه قدر وجود دارد؟

(ویرایش)

سلام ببخشید من با دوست پسرم رابطه مقعدی داشتم یه قطره از مایع منی سر خورد و با دهانه واژن برخورد داشت من بعدش قرص اورژانسی خوردم احتمال بارداری چه قدره؟

۱۳۹۹/۵/۱۴ ۱۶:۵۵:۳۱
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۵/۱۵ ۱۴:۴۱:۲۲
(ویرایش)

سلام. خیلی احتمالش ضعیفه (در حد صفر )که این ارتباط باعث بارداری شما بشه.خوردن قرص باعث برهم زدن هورمون هاتون میشه.بعدش اگه شما در زمان رابطه دردوره امن بودید احتمالش صفربوده واصلا نیاز به استفاده از قرص نبوده.اگر قرص اورژانسی رو درست مصرف کرده باشید صفر درصد.

۱۳۹۹/۵/۱۴ ۱۷:۰۹:۳۶
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۲/۱۱ ۱۹:۰۷:۵۵
(ویرایش)

troll      یعنی سوال و جواب شما عجیب و غریبه . اسم قرص اورژانسی شما چه بوده ؟

۱۳۹۹/۵/۱۵ ۱۲:۰۳:۵۸
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۵/۱۷ ۱۱:۲۵:۱۴
(ویرایش)

مصرف چربی در بارداری همیشه هم بد نیست؛ درواقع این موضوع بستگی به نوع چربی‌های مصرفی شما دارد. برخی از چربی‌ها مضر هستند و باعث افزایش چربی خون در بارداری می‌شوند و سلامت شما و جنین را به خطر می‌اندازند. اما چربی‌های سالم منبع خوبی از انرژی هستند و به بدن برای جذب برخی مواد مغذی کمک می‌کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند اسیدهای چرب ضروری را که بدن شما قادر به ساخت آن نیست‌، فراهم آورند که برای رشد کودک شما در طول بارداری بسیار مهم است. در این مقاله همه چیز را درباره نوع و اندازه مجاز مصرف چربی در بارداری به شما خواهیم گفت.

۱۳۹۹/۵/۱۵ ۱۲:۱۴:۵۳
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۵/۱۷ ۱۱:۲۵:۱۴
(ویرایش)

خواص گوشت بلدرچین برای زن باردار بسیار زیاد است و از آنجایی که بلدرچین انتخاب غذایی رایجی نیست، یافتن اطلاعات در مورد بی‌خطر بودن آن برای بیشتر افراد دشوار است. زنان باردار غالبا از لیست مواد غذایی مضر در دوران بارداری و غذاهای مناسب در بارداری برای تغذیه سالم استفاده ‌می‌کنند. در همگی آن‌ها، مصرف گوشت بلدرچین در دوران بارداری کاملاً بی‌خطر بوده و برخی از مواد مغذی با ارزش را در اختیار جنین در حال رشد شما قرار می‌دهد. در هنگام مصرف گوشت بلدرچین در بارداری نیز باید اقدامات احتیاطی لازم را رعایت کنید. برای آگاهی از تمام نکات با ما همراه باشید.
https://gahvare.net/articles/NBK2g/%D8% ... 8%A7%D8%B1

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران