تعداد بازدید : 641
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۶/۳
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۶/۳
کاربران آنلاین : 0
bboomm6
۱۳۹۹/۶/۳ ۱۰:۲۷:۰۱
آخرین حضور: ۱۴۰۲/۱۲/۷ ۱۴:۴۴:۳۰

انواع میز آینه ای و کاربردهای آن ها در دکوراسیون

(ویرایش)

کارایی و زیبایی با میز آینه ای
پیرامون ما وسایل مختلفی وجود دارند که می‌توانند کاربردها و استفاده‌های متفاوتی داشته باشند. وجود برخی از آن‌ها ضروری است و برخی دیگر جنبه تزیینی دارند. در این میان ذکر این نکته بسیار حیاتی است که زیبایی و شکوه محیط کار و منزل عاملی بسیار تاثیرگذار در عملکرد افراد و حس رضایت آن‌ها خواهد بود. در ادامه قصد داریم درباره میز آینه ای که به دلیل آینه ای بودن نقش مهمی در دکوراسیون و انعکاس نور دارد و به دلیل میز بودن نقش پراهمیتی به جهت کاربرد دارد، نکات مهمی مطرح کنیم.

انواع میز آینه ای و کاربردهای آن ها
یک قاعده کلی و بسیار مرسوم بین طراحان این است که آینه‌های بزرگ اگر به درستی نصب شوند، با ایجاد توهم بُعد، عمق فضا را بیشتر جلوه می‌دهند و همچنین فضا را روشن و درخشان‌تر می کنند. این موضوع کاربردهای مختلفی دارد مثلاً در اتاق‌های کوچک با استفاده از آینه می‌توانید هم ارتفاع و هم عمق اتاق را بیشتر نشان دهید. 
یکی دیگر از کاربردهای آینه حذف اشیا و وسایلی است که جذابیت بصری ندارند، با روش شناورسازی می‌توان آینه‌ها را به نوعی تعبیه کرد که برخی وسایل محیط به ندرت به نظر بیایند این تکنیک در دستشویی‌ها کاربرد بیشتری دارد.

برای سفارش انواع میز آینه ای و آگاهی از قیمت میزهای آینه ای با اردلان گلس تماس بگیرید.

میزهای آینه ای مانند قالب میزها انواع مختلفی دارند که بسته به نیاز خود و نظر طراح دکوراسیون داخلی می‌توانید اقدام به تهیه آن‌ها کنید:

1- میز عسلی آینه ای
مشابه میزهای عسلی رایج که در ذهن دارید، با این تفاوت که سطح آن از آینه است و ممکن است در برخی طراحی‌ها این آینه کاری تا پایه‌ها نیز ادامه داشته باشد. اغلب روی آن تلفن، مجسمه، گلدان‌های کوچک و... قرار می‌دهند. توجه کنید در صورتی که برای پذیرایی از مهمانان خود از میز عسلی آینه ای استفاده می‌کنید حتماً از تمیز و براق بودن آن اطمینان حاصل کنید.

2- میز جلو مبلی آینه ای
در قسمت پذیرایی و نشیمن هر خانه اغلب یک میز جداگانه برای قرار دادن میوه، شیرینی، شکلات و... وجود دارد، اگر این میز را آینه ای انتخاب کنید شوه بیشتری به محیط پیرامون بخشیده‌اید.

3- میز وسط مبل آینه ای 
دسته دیگری از میزها وجود دارند که قابلیت استفاده به عنوان یک میزناهارخوری کوچک را دارند، پس اگر تمایل دارید وعده غذایی خود را با انعکاس نور آینه میل کنید این گزینه برای شما ایده‌آل خواهد بود.

4- میز تلویزیون آینه ای
از منظر اصول طراحی دکوراسیون داخلی تلویزیون‌ها می‌توانند داخل کتابخانه، روی دیوار یا روی میز تلویزیون قرار گیرند؛ اگر دنبال یک میز تلویزیون خاص هستید نوع آینه ای آن پیش روی شماست.

5- باکس آینه ای
ست‌های روشویی در حمام و دستشویی به همراه کابینت‌های براق معمولاً در رنگ‌های سفید، نقره‌ای و طلایی استفاده می‌شود، که نوع طلایی رنگ آن در هتل‌ها و رستوران‌های بین المللی رایج‌تر است.

6- کنسول آینه ای
چه کسی می‌تواند ادعا کند که قبل از خارج شدن از منزل جلو آینه خودش را بررسی نمی‌کند؟ یک کنسول به شکل آینه ای و قدی شما را جذاب‌تر نشان می‌دهد و اعتماد به نفس بیشتری به شما می‌دهد.

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران