تعداد بازدید : 440
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۷/۲۱
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۷/۲۱
کاربران آنلاین : 0
سارا محمدی
۱۳۹۹/۷/۲۱ ۲۲:۱۳:۴۷
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۱۲/۷ ۱۶:۵۳:۱۶

عوارض تزریق ژل لب و صورت

(ویرایش)

عوارض تزریق ژل هیالورونیک اسید به لب و صورت موضوع این مطلب آموزشی است. اگر می خواهید با عوارض تزریق ژل لب و صورت آشنا شوید، این مطلب آموزشی را بخوانید.

 

فرم دهی ، بازسازی و بهبود ظاهری پوست و پیشگیری و درمان نشانه های پیری یکی از اصلی ترین موارد استفاده و تزریق ژل های صورت است. با بالا رفتن سن و تاثیرات محیطی از مقدار کلاژن و هیالورونیک اسید پوست به طور چشمگیری کاسته شده و این قضیه ، ظاهر شدن چین و چروک ، خشکی و زبری پوست را به دنبال دارد. این امر سبب شده که تزریق ژل و فیلر پوستی یکی از راه حل ها و روش های درمانی زیبایی سریع و غیرتهاجمی ترمیم و بهبود پوست باشد که از استقبال و محبوبیت زیادی برخوردار است. حجم دهی و حالت دهی به اجزای صورت نظیر گونه ها ، لب ها ، فک و چانه مهم ترین موارد کاربرد عمده ژل ها به حساب می آیند. ولی آن چیزی که در این میان اغلب بحث برانگیز و نگران کننده است ، عوارض و اثرات جانبی تزریق ژل هاست.

عوارض جانبی تزریق ژل کدام است؟

اثرات جانبی تزریق ژل ها خود را به صورت های متفاوتی ظاهر می سازد. عموماً تزریق ژل ها و فیلرها دربردارنده ی اسید هیالورونیک و کلاژن امکان دارد در بیشتر بیماران اثرات و نتایج مقبول و سودمندی حاصل کند و در این اشخاص هیچ کدام از اثرات و عوارض جانبی تزریق ژل ظاهر نشود. با این وجود تعداد اشخاصی که هر یک صورت های مختلفی از اثرات جانبی تزریق ژل را تجربه کرده اند ، چشمگیر و غیر قابل انکار است.

گاهی خود عملیات تزریق ژل ، اثرات و مشکلاتی به دنبال ندارد و به کارگیری ژل ها و فیلرهای ارزان ، نامعتبر و غیراستاندارد و یا اجرای تزریق به وسیله ی اشخاص غیرمتخصص است که سبب بروز عارضه های پس از تزریق می شود. عارضه هایی که گاهی افراد آن ها را به اثرات جانبی تزریق ژل و فیلر ربط می دهند که اشتباه است. همچنین رعایت مسائل بهداشتی در فرایند تزریق ، یکی دیگر از نکات کلیدی است که اگر نادیده گرفته شود به ایجاد عفونت در موضع منتهی خواهد شد. گرچه عفونت های منتج از این موارد ، اغلب به راحتی با دارو برطرف می شوند. ولی بعضی اوقات امکان دارد تزریق ژل در شماری از بیماران همانا اثرات و عوارض جانبی ظاهری در پی داشته باشد.

اشخاصی که دچار عوارض جانبی تزریق ژل شده اند امکان دارد در محل تزریق و ناحیه پیرامونی آن با یک یا چند علائم از موارد زیر رو به رو شوند:

  • التهاب
  • درد
  • قرمزی
  • کبودی

ژل ۱۰ سی سی

 

ژل ژوویدرم تقلبی و اصلی

آموزش تزریق ژل فیلر

مراقبت پس از تزریق ژل لب

http://nikmedco.com/

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران