عملیات با موفقیت انجام شد.×
تعداد بازدید : 893
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۷/۲۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۸/۷
کاربران آنلاین : 0
sdar
۱۳۹۹/۷/۲۴ ۰۱:۴۵:۰۴
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۴/۲۲ ۱۴:۴۷:۱۰

انتخاب شرکت دکوراسیون داخلی مناسب

(ویرایش)

 

این موضوع از این جنبه اهمیت دارد که به عنوان مثال اگر طراحان یک مجموعه در طراحی به سبک کلاسیک مهارت داشته باشند، طبیعتا در اجرای یک طراحی مدرن به نتیجه مطلوب و دلخواه نخواهیم رسید.

مرحله سوم با طرح این سوال صورت می گیرد؛ تصمیم دارید چه مقدار هزینه و وقت صرف طراحی دکوراسیون کنید؟

از مهم ترین نکات در انجام پروژه های معماری دکوراسیون داخلی ، هزینه و زمانی است که صرف می شود. میزان هزینه و زمان صرف شده در اجرای پروژه برای هر کارفرما و مشتری متفاوت است و فرد باید با توجه به شرایط یک شرکت طراحی را انتخاب کند.

انواع شرکت دکوراسیون داخلی

پس از بررسی های لازم در بین شرکت ها و پاسخ به این سه سوال مهم ، باید لیست خود از شرکت های دکوراسیون داخلی را بررسی کنید. در این مرحله باید با توجه به پاسختان برای سوالات مطرح شده، تصمیم بگیرید که کدام شرکت برای اهداف شما مناسب تر است؟ برای طراحی محیط مورد نظرتان ، سابقه کار و تجربه مهم تر است یا وجود خلاقیت و پویایی؟

چیزی که مسلم است هر کدام از این دو فاکتور در جایگاه خود اهمیت بالایی دارد. در ادامه بررسی خواهیم کرد که هر یک از این دو فاکتور چه نکات مثبت و منفی با خود به همراه دارند و چگونه در انتخاب شرکت معماری و دکوراسیون داخلی برای مشتریان اثر می‌گذارند. در ادامه با ما همراه باشید.

 

شرکت دکوراسیون داخلی با سابقه کار بالا

این شرکت ها با داشتن پروژه های موفق انجام شده و تجربه عملی بالا ، با بسیاری از چالش ها برخورد داشته و توانسته اند آنها را پشت سر بگذارند. این امر کمک می کند که نتیجه نهایی با کمترین خطا به انجام برسد. این قبیل شرکت ها مزایا و معایبی دارند که در ادامه به برخی از این موارد می پردازیم.

مزایای انتخاب شرکت دکوراسیون داخلی با سابقه کار بالا

  • اطمینان خاطر مشتریان
    وقتی کارفرما ویژگی های مورد نظر خود برای محیط ، به عنوان مثال سلیقه خود در مورد رنگ ها و کارایی محیط را برای طراحان بازگو می‌کند، آن ها با توجه به پروژه های پیشین خود یک پیش زمینه از نتیجه کار و سلیقه کارفرما در ذهن خود تداعی می کنند و می توانند طرح های مشابه که در گذشته انجام داده اند را به کار فرما نمایش دهند. این امر به کارفرما کمک می‌کند دید بهتری از طرح مورد نظر خود داشته باشد.

به عنوان مثال کارفرمایی برای طراحی سالن ماساژ به یک شرکت طراحی داخلی مراجعه می کند. اگر آن مرکز سابقه طراحی داخلی سالن ماساژ را داشته باشد، مشتری با اطمینان خاطر از این که طراحان ویژگی های خاص طراحی چنین محیطی را می دانند، این پروژه را به آن ها می سپارد.

  • سرعت بالای تحویل کار
    مراکز قدیمی و با سابقه معمولا نیروهای زیادی با تخصص های مختلف دارند که در انجام قسمت های مختلف هر پروژه با هم همکاری می کنند. این امر کمک می کند روند کار طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی با سرعت بیشتری انجام شود و نتیجه نهایی مطلوب باشد.

به عنوان مثال در طراحی یک مدرسه یا مهد کودک فعالیت های زیادی از جمله طراحی ابتدایی معماری ، ساخت وسایل آموزشی مورد نظر و رنگ آمیزی متناسب با فضای کودکانه انجام می شود و اگر این فعالیت ها توسط یه گروه متخصص در هر بخش انجام شود، نتیجه مطلوب با سرعت مناسب حاصل می گردد.

معایب انتخاب شرکت دکوراسیون داخلی با سابقه بالا

  • هزینه بالا
    گاهی پیش می آید که یک برند طراحی داخلی یا یک طراح با سابقه ، شهرت بالایی پیدا می کند. زمانی که بخواهید با چنین شرکت ها و افرادی کار کنید، باید خود را برای پرداخت هزینه ای بیشتر از حد معمول آماده کنید. برند های مطرح معمولا قیمت بالاتری برای انجام فعالیت مورد نظر دارند. بنابراین ممکن است برای انجام کاری ساده قیمتی بیشتر از حد معمول دریافت کنند.
  • تکراری بودن برخی طرح ها
    یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که اغلب شرکت های طراحی دارند این است که پس از مدتی دچار تکرار می شوند و به سختی می توانید نوآوری و خلاقیت را در پروژه های آنها ببینید. گاهی هم ممکن است نوعی از طراحی پس از اینکه در دوره ای مورد توجه قرار می گیرد، از مد بیفتد؛ این امر گاهی باعث می شود طرح های شرکت های با سابقه قدیمی به نظر برسد.

 

شرکت دکوراسیون داخلی با محوریت خلاقیت

در میان شرکتهای طراحی داخلی ، برخی از شرکت ها هستند که سابقه چندانی ندارند، اما سعی در ارائه خدمات خود با محوریت خلاقیت دارند. می توانید از چنین شرکت ها و طراحانی انتظار ارائه طرح هایی پویا، جذاب و منحصر به فرد داشته باشید. این نوع شرکت ها نیز مزایا و معایبی دارند که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.

مزایای انتخاب شرکت دکوراسیون داخلی خلاقیت محور

  • خلاقیت در طراحی
    این نوع شرکت ها که با محوریت خلاقیت و نوآوری طراحی می کنند، اغلب توسط افراد جوان به فعالیت خود ادامه می دهند؛ به همین دلیل در طراحی ایده های خلاقانه زیادی مطرح می کنند؛ در بسیازی از موارد دیده می شود که ایده های پیشنهادی آنها با جدیدترین الگو های روز جهان همسو است.
    این طراح های به روز و خلاقانه ، معمولا برای افراد ، خصوصا افراد جوان تر جذاب است.
  • هزینه کمتر
    اغلب این شرکت ها نوپا هستند و برای جذب مشتری و تبلیغات فعالیت های طراحی خود ، پروژه ها را با کمترین هزینه انجام می دهد؛ یعنی شما هزینه اضافی برای نام و برند آنها نمی پردازید.
    این ویژگی ، شرکت های اینچنینی را در بین زوج های جوان به گزینه ای محبوب تبدیل می کند؛ به طوریکه اغلب زوج های جوان این شرکت ها را به خاطر قیمت مناسب شان انتخاب می کند. چرا که از این طریق هم هزینه قابل توجهی نمی کنند و هم دکوراسیون خانه‌شان بسیار شیک و مدرن خواهد بود.
    البته لازم به تاکید است که همه شرکت ها حاضر نیستند خلاقیت و نوآوری خود را ارزان در اختیار شما قرار دهند!

معایب انتخاب شرکت دکوراسیون داخلی خلاقیت محور

  • نبود اطمینان و اعتماد به طراحان
    گاهی اعتماد به چنین شرکت هایی و سپردن وظیفه طراحی دکوراسیون مکان مورد نظر به آنها ساده نیست؛ به این دلیل که این که این شرکت ‌ها سابقه کمی دارند و ممکن است برای طراحی و اجرای دکوراسیون مورد نظرتان زمان زیادی را صرف کنند. همچنین ممکن است در نهایت کار به نتیجه دلخواه کارفرما نرسد.

به عنوان مثال تصور کنید کارفرما برای طراحی یک سالن آرایش به این شرکت ها مراجعه کند. ممکن است این شرکت ها سابقه طراحی چنین محیطی را نداشته باشد و برای طراحی و اجرای محیط آرایشگاه نیاز به زمان بیشتری نسبت به شرکت های با سابقه داشته باشند. چرا که از چالش ها و نیاز های طراحی یک سالن آرایش به خوبی آگاه نیستند و ممکن است در مراحلی آزمون و خطا کنند.
این شرکت ها برای کمرنگ کردن این ضعف خود معمولا در قراردادها بندهایی را اضافه می‌کنند که اگر در نهایت ، طرح ، مورد پسند کارفرما نبود تغییراتی ایجاد کنند یا برای مشتری تخفیف قائل شوند و از این راه اعتماد مشتری را بیشتر جلب کنند.

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ۲۳:۰۰:۰۷
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۳:۰۲:۳۶
۱۴۰۱/۸/۷ ۱۲:۲۰:۴۶
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۸/۷ ۱۲:۳۰:۲۱
(ویرایش)

درود و احترام دکوراسیون یکی از تاثیرگذارترین موراد یک شرکت می باشد و قطعا در این میان شرکت هایی که دکوراسیون شیک و برتری دارند بسیار ارزش مندی بیشترزی ار دارا می باشند و از جهتی بسیاری از افراد و مشتریان برای آن اعتماد بیشتری را می دهند. 

در میان دکوراسیون هایی که شما اجرا می کنید به لوازم و کالاهایی برای تزیین فضا نیازمند می باشید که در این میان پیشنهاد ما استفاده از محصولات لوکس و صنایع دستی می باشد. قطعا قرار گیری این جنبه از محصولات در میان شرکت شما سبب گیرایی بالا در دکوراسیون می گردد . از همین رو پیشنهاد ما به شما مراجعه به فروشگاه اینترنتی صنایع دستی بوده است . تا به راحتی بتوانید این محصولات را تهیه و خریداری نمایید. 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران