تعداد بازدید : 5131
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۷/۲۸
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۴/۴
کاربران آنلاین : 0
یاسی 222222
۱۳۹۹/۷/۲۸ ۱۳:۲۲:۲۶
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۷/۲۸ ۱۳:۳۳:۵۶

معرفی گل های آپارتمانی *(بخش سوم)

(ویرایش)

 
امروزه افراد زیادی به گل آپارتمانی علاقه پیدا کرده اند و دوست دارند در خانه هایشان گلدن هایی از گل و گیاهاد داشته باشند. بیشتر طراحان دکوراسیون داخلی نیز برای طراحی بهتر از گل آپارتمانی با گدانی شیک استفاده می کنند. 
با خرید گیاه مناسب آپارتمان می توانید به خانه خود علاوه بر زیبایی طراوت و تازگی ببخشید. این را بدانید که هر گل یا گیاهی برای آپارتمان مناسب نیست و ممکن است زود خشک شود. البته باید بدانید گل آپارتمانی نیز شرایط نگهداری خاصی دارد و شرایط نگهداری هر گل آپارتمانی با دیگری متفاوت است. گیاهی ممکن است نیاز به نور زیاد داشته باشد و گیاهی با نور زیاد خشک شود. 
بنابراین قبل از خرید گل آپارتمانی حتما اطلاعات لازم درباره شرایط نگهداری گل مورد نظر را کسب کنید. این کار باعث می شود گلی که برای آپارتمانتان مناسب تر است را پیدا کیند و با رعایت نکات نگهداری موجب رشد کردن آن شوید. 
اگر شرایط نگهداری را به درستی رغایت نکنید موجب خشک شدن و از بین رفتن گیاهتان می شوید، بنابراین نکات مورد نظر را به درستی رعایت کنید. در این مطلب ما شما را با چند گیاه مناسب آپارتمان و نکاتی که باید برای نگهداری از آن رعایت کنید را آشنا می کنیم، پس با ما همراه باشید. 

گیاه شفلرا 
چنانچه شما به دنبال گلی که برای اتاق پذیرایی با نور متوسط مناسب است میگردید، گل شلفرا را به شما معرفی می کنم. این گل با دیگر گل زینتی فرق دارد زیرا که این گل برخلاف گل های دیگر که به وسیله حذف جوانه های انتهای شاخه های فرعی خود شروع به رشد کردن می کنند، این گل تنها از یک شاخه اصلی تشکیل شده است که به وسیله ی همان شاخه رشد می کند. 
شرایط نگهداری این گل به این صورت است: این گیاه مناسب آپارتمان به نور غیر مستقیم نیاز دارد. هر چند وقت یک بار گل را در آفتاب صبح قرار دهید. مثلا صبح ها برای ساعتی گلدان را در تراس قرار دهید. برگ های این گیاه در صورت کم بودن مقدار نور بیحال می شوند. برای آبیاری نیز توجه داشته باشید که خاک آن خشک باشد، سپس آبیاری کنید. نکته مهم برای این گل آپارتمانی مقاوم این است که در زمستان آبیاری آن بایستی کمتر باشد. 
در بیشتر ابلق گیاهان آبیاری زیاد موجب خفگی ریشه می شود و خفگی ریشه نیز موجب به وجود آمدن نقطه هایی سیاه روی قسمت سفید رنگ و ابلف برگ می شود. اگر با چنین شرایطی روبه رو شدید، بایستی آبیاری را کمتر کنید و همچنین سم کاپتان به خاک گیاه بزنید. علاوه بر این کار ها باید گل را در نور زیاد نگهداری کنید و تغذیه همراه با اسید هیومیک را شروع کنید. شما می توانید با ارسال گل شفلرا به عزیزانتان آنها را سوپرایز کنید. 

گل قاشقی 

یکی از گل های محبوب و پر طرفدار و همیشه سبز، گل قاشقی است. این گل به نور متوسط و هوای خنک نیاز دارد و در ادارات و بانک ها بسیار کاربرد دارد. رشد این گیاه کند می باشد و در جنگل های تقریبا تاریک پیدایش می شوند.به همین خاطر است که سایه های آپارتمان ها را به خوبی تحمب می کنید. شما می توانید با ارسال گل قاشقی به عزیزانتان آنها را خوشحال کنید. ممکن است تمایل داشته باشید مطلب آشنایی با فواید نگهداری گیاه مناسب آپارتمان را نیز مطالعه کنید. 
بهترین جایی که برای این گیاه بسیار مناسب است، کنار پنجره است زیرا که شیشه از ورود نور مستقیم جلوگیری می کند. 

برای آبیاری توجه داشته باشید که خاک گلدان خشک باشد. همچنین این گیاه به وسیله آبیاری زیاد به در فصل زمستان باشد، دچار پوسیدگی و در نتیجه موجب حمله ی قارچ بیماری زا ی بوتری تیس می شود. 
روز یک بار و در زمستان هر توجه داشته باشید در فصل تابستان هر 2 الی 3 روز یک بار آبیاری نمایید. شما می توانید با ارسال گل قاشقی یا هر گل دیگر و توضیح دادن شرایط نگهذاری آن به عزیزانتان آنها را خوشحا کنید. همچنین به وسیله سایت هایی مثل وی آی پی شاپ می توانید خیلی ارسال گل به هر منطقه را به صورت آنلاین انجام دهید. 

۱۳۹۹/۱۲/۳ ۲۳:۰۹:۰۷
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۳:۰۲:۳۶
۱۴۰۰/۴/۴ ۱۷:۴۱:۳۷
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۲/۵ ۱۷:۲۱:۴۴
(ویرایش)

سلام اگر که قصد روشنایی و نورپردازی مناسب برای گیاه و گل دارید به صورت حرفه ای و مدرن میتوانید نگاهی به صفحه زیر بندازید:

https://saveelectric.ir/product-category/lamp-and-lighting/led-lamp/plant-growth-led-bulbs/

امیدوارم در این پست برای شما و دیگران دوستان مفید و موثر واقع بشه

ساوه الکتریک مشاکره ،صحبت و انتخاب حرفه ای و مناسب در خرید محصولات
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران