تعداد بازدید : 656
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۸/۷
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۸/۷
کاربران آنلاین : 0
farnazba645
۱۳۹۹/۸/۷ ۱۴:۳۱:۳۰
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۸/۷ ۱۴:۳۲:۱۴

جاذبه‌های گردشگری چین

(ویرایش)




آشنایی یا بهترین جاذبه‌های گردشگری چین


چین کشوری است که با طیف گسترده‌ای از جاذبه‌های گردشگری مختلف، هر ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران تور چین بوده و تاریخ غنی این کشور و مکان‌های تاریخی آن، نقشی اساسی را در جذب توریست و فروش بالای بلیط خارجی و بلیط داخلی این کشور ایفا می‌کنند. از آثار تاریخی و باستانی گرفته تا شهرهای مدرن و جاذبه‌های تفریحی جدید، همه و همه دلیلی برای محبوبیت تور چین به حساب می‌آیند.


برای مثال ۹ هزار خدمتکار و اعضای خانواده سلطنتی زمانی در شهر ممنوعه سکونت داشته و زندگی می‌کردند. از دیگر جاذبه‌های بی‌رقیب کشور چین که یکی از دلایل اصلی خرید بلیط داخلی و بلیط خارجی این کشور محسوب می‌شود، دیوار بزرگ چین است که در دنیا بی‌نظیر است. هر ساله میلیون‌ها نفر با خرید تور چین از این دیوار که بزرگ‌ترین سیستم دفاعی در دنیا است دیدن می‌کنند. در ادامه قصد داریم تعدادی از معروف‌ترین مکان‌های دیدنی و توریستی چین را به شما معرفی کنیم.


منطقه هوآنگ لونگ چین


هوآنگ لونگ به عنوان یکی از مکان‌های دیدنی که در شانگهای چین قرار دارد دارای پنج جاذبه اصلی است. پس از خرید بلیط خارجی چین و سفر به این منطقه حتما از دریاچه رنگین‌کمان، شن و ماسه‌های سنگ آهکی، کوه‌های پوشیده از برف، دره‌های عمیق و تنگ و جنگل‌های بکر هوآنگ لونگ دیدن کنید. علاوه بر گردشگران خارجی بسیاری از مردمان چین برای بازدید از جاذبه اصلی این منطقه که به گلدن دراگون والی معروف است، اقدام به خرید بلیط داخلی کرده و از بی‌شمار دریاچه‌های سنگی آهکی با قله‌ای به ارتفاع ۵.۵۸۸ متر در پس زمینه دریاچه‌ها دیدن می‌کنند.

معبد بهشت چین

این مکان دیدنی که در جنوب پکن واقع شده است، عنوان دومین جاذبه محبوب گردشگری تور چین در این شهر را به خود اختصاص داده است. مجموعه پارک و معبد بهشت توسط «یانگ لی» امپراتور سلسله مینگ در سال ۱۴۰۶ ساخته شد و با معماری بسیار زیبا و مکان‌های سمبولیک فراوان نظر بسیاری از خریداران بلیط خارجی چین را به خود جلب کرده است. این مکان به دلیل گنبد آبی رنگ و شکل خاصی که دارد، «معبد بهشت» نامیده می‌شود.

شهر قدیمی لیجیانگ چین

این شهر قدیمی که در شهر یون‌نان چین قرار دارد بهترین شهر باستانی به جا مانده از دوران گذشته چین است. پیشینه تاریخی لیجیانگ به بیش از ۸۰۰ سال قبل باز‌می‌گردد و در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. در گذشته این شهر قدیمی به دلیل داشتن مسیر تجاری باستانی Tea Horse Road رونق بسیاری داشته و مملو از مغازه‌های صنایع دستی بوده است، همچنین کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر با سنگ‌هایی به رنگ قرمز فرش شده بودند. با خرید بلیط خارجی چین از این مکان باستانی و شگفت‌انگیز دیدن کنید.




کوه امی و بودای غول‌پیکر چین



امی شان مکانی مقدس و کوهستانی است که در ۱۳۰ کیلومتری جنوب غرب چنگدو قرار دارد. عکس این مکان در بسیاری از مجلات و سایت‌های گردشگری در کنار دیوار چین، به عنوان شاخص‌ترین جاذبه‌های تور چین، به چشم می‌خورد. بلندترین مجسمه بودای دنیا در لشان که یک شهر در کنار ساحل رودخانه است قرار دارد، اما این رودخانه از کوه امی سرچشمه نمی‌گیرد. بسیاری از مردمان چین با خرید بلیط داخلی شب‌ها را در امتداد ساحل رود بینه لو می‌گذرانند و از مناظر بی‌نظیر این منطقه لذت می‌برند.

جنگل سنگی چین


این جاذبه دیدنی در شهر یون‌نان چین قرار دارد. ۲۷۰ میلیون سال قبل هنگامی که زمین از هم باز شد و خشکی اقیانوس‌ها را بوجود آورد، سنگ‌هایی در بستر دریا پدیدار شد. آب و بارش باران‌های اسیدی باعث فرسایش این سنگ‌ها شده و پس از آن جنگل‌هایی تنگ و باریک بوجود آمدند و منظره‌ای بی‌نظیر را خلق کردند. بسیاری از خریداران بلیط داخلی و خارجی چین تماشای این جنگل سنگی زیبا و بی‌نظیر را به همه توصیه می‌کنند.

...
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران