تعداد بازدید : 458
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۸/۱۴
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۱/۳/۸
کاربران آنلاین : 0
azm
۱۳۹۹/۸/۱۴ ۱۷:۰۴:۴۵
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۸/۲۷ ۱۷:۳۵:۳۶

بهترین کفش برای کلاس ورزش بچه ها

(ویرایش)

زنگ های ورزش، ترکیبی از انجام تمامی تمرینات استقامتی، سرعتی و هوازی است و فشار مختلفی بر نقاط مختلف پا وارد می شود. یکی از راه های حفظ سلامتی فرزندان در هنگام زنگ ورزش، انتخاب کفش ورزشی مناسب برای آنهاست. از آنجایی که تنوع حرکات در هنگام انجام حرکات آمادگی جسمانی و زنگ ورزش بالاست، کفش های چند منظوره، انتخابی مناسب برای کودکان در زنگ ورزش است.

کفش چند منظوره ورزشی، ترکیبی از چندین نوع کفش ورزشی است. ممکن است دارای بالشتک پاشنه‌ی کفش مخصوص دویدن ، ثبات جانبی کفش تنیس یا کفش ورزشی بسکتبال و بالشتک جلوی کف کفش والیبال باشند. ممکن است تماماً از نوع چرم ساخته شده باشند ، یا ممکن است مانند کفش دویدن مواد انعطاف پذیری در اطراف انگشت یا طرفین داشته باشند. مزیت کفش چند منظوره این است که کفش همه کاره است و می تواند برای فعالیت های مختلف و کسانی که در فعالیت های مختلف شرکت می کنند اما در یک رشته ورزشی تخصص ندارند، مورد استفاده قرار گیرد.

عمده ترین تفاوت بین کفش های دویدن و کفش های چند منظوره، افتادگی قسمت پاشنه و انعطاف پذیری کف پا است. حتی اگر ظاهری مشابه داشته باشند، هر کفش برای انجام کاری متفاوت طراحی شده است.

آیا می توانید از کفش های دویدن به جای کفش چند منظوره استفاده کنید؟

از لحاظ تئوری، بله. شما می توانید از کفش های مخصوص دویدن برای زنگ ورزش استفاده کنید ، اما ممکن است برای خودتان خطرناک باشد. به عنوان مثال ، کفش های دویدن شما هنگام بالا بردن وزنه ها فشرده می شوند ، این امر می تواند شما را بی ثبات کند.

به همین ترتیب ، کفش های مخصوص دویدن برای حرکت پاشنه تا انگشت طراحی شده اند ، نه حرکت عرضی. بنابراین اگر در یک کلاس بدنسازی هستید که انتظار می رود مرتباً (و به سرعت کنار هم) حرکت کنید ، ممکن است کفش های مخصوص دویدن خود حرکت شما را کمی کندتر کند.

سرانجام ، اگر از کفش های دویدن خود برای آمادگی جسمانی و زنگ ورزش استفاده کنید ، سریعتر فرسوده می شوند و از ظرفیت 500 مایل دویدن آنها استفاده کامل نخواهید کرد.

منبع: وبسایت دکتر غلامرضا نادری، متخصص ارتوپدی

ادامه میدم حتی با پاهای زخمی
۱۴۰۱/۳/۸ ۲۱:۰۴:۰۲
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۶/۲۸ ۱۴:۴۷:۳۳
(ویرایش)

سلام وقت بخیر. 

برای ورزش کردن دوچرخه‌سواری بسیار لذت بخش میشه. شما که متخصص این حوزه هستین این سایت برای خرید دوچرخه خوب هست. قیمت هاشون که خوبه. 

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران