تعداد بازدید : 419
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۸/۱۸
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۸/۱۸
کاربران آنلاین : 0
bitasha
۱۳۹۹/۸/۱۸ ۱۱:۰۸:۰۹
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۸/۲۷ ۱۵:۳۴:۱۵

ورزش در منزل

(ویرایش)

همه می‌دانیم که ورزش روزانه تا چه اندازه مفید و ضروری است. پس ماندن در خانه نباید باعث شود از ورزش کردن غافل شویم. در واقع با ورزش در خانه می‌توانیم کم‌تحرکی خود را جبران و سلامت خود را حفظ کنیم.

قدرت بدنی یکی از الزامات هر ورزش است. و تمام ورزش‌ها نیز در جهت افزایش قدرت بدنی پایه ریزی شده‌اند و ورزشکار را بگونه‌ای در تمریناتی خاص تحت فشار قرار می‌دهد تا قدرت بدنی‌اش افزایش یابد. شاید هر وقت بحث افزایش قدرت باشد، خیلی‌ها فکر کنند داروهای افزایش قدرت تنها راه‌حل این موضوع است، در صورتی که این کاملاً غلط است و راه حل‌های ساده اما کارآمدی هم هست که شاید نیاز به زمان داشته باشند اما عوارض آن داروها را نخواهند داشت. یک نکته را همیشه یادتان باشد هر چیز که یک شبه بدست بیاید یک شبه هم از دست می‌رود! مخصوصاً در ورزش بدنسازی!

پس اگر شما هم می‌خواهید قدرت بدنی‌تان را افزایش دهید این مقاله را با دقت بخوانید و تکنیک‌ها و نکات گفته شده را رعایت کنید و مطمئن باشید با ممارست و صبر بطور چشم گیری قدرت بدنی‌تان افزایش می‌یابد و به قدرت بدنی پایدارتر و بادوامی دست پیدا خواهید یافت.

س بهتره که این ورزش را زیر نظر مربی شروع کنید و ادامه دهید..

با شادزی کلاب میتونید دوره های ورزشی انلاین رو رزرو کنید و با بهترین اساتید و مربی ها به قیمت مناسب کلاس وردارین. لینکشو این پایین براتون میزارم و در صورت نیاز با پشتیبانی هم میتونید تماس بگیرین

https://shadzi.club/

شماهم تجربه ها و نظراتتون رو با ما درمیون بگذارید

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران