تعداد بازدید : 1019
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۸/۲۲
تاریخ آخرین پست : ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۳۹۹/۸/۲۲ ۱۵:۱۰:۰۱
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

خانه های کوچک را چگونه بچینیم؟

(ویرایش)

دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی بهتر است که چگونه باشد؟ اگر شما هم مثل ما ساکن خانه های کوچک آپارتمانی هستید و نمی دانید که چطور چیدمانی مناسب داشته باشید تا کوچکی فضا زیاد به چشم نیاید. پیشنهاد می کنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید چون در اینجا به راهکارهایی برای مناسب شدن دکوراسیون خانه های کوچک اپارتمانی پرداخته شده است.

 

دکوراسیون منزل ضرورت اجرای دکوراسیون مخصوص خانه های آپارتمانی

خانه پناهگاهی برای دور هم بودن، رفع خستگی ها و کسب حس آرامش و آسایش است.زندگی در شهرهای بزرگ و گرانی قیمت زمین و مسکن باعث شده که اکثر ما در خانه های کوچک آپارتمانی زندگی کنیم و چون  این خانه ها کوچک و کم جا هستند باید هنگام چیدمان، نکاتی را در نظر بگیریم تا حداکثر استفاده از فضای حداقلی شود تا چیدمان دکوراسیون خانه های کوچ آپارتمانی سنجیده و درست باشد به حدی که کمی مساحت جبران شود.

همچنین بخوانید: بهترین گل های آپارتمانی

همچنین بخوانید:  هدیه برای آقایان چی بخریم؟

 

راهکارهایی برای چیدمان بهتر دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی

1. اول از همه باید بپذیرید که خانه شما کوچک است و در خانه شما جایی برای وسایل بی استفاده و کم استفاده نیست، پس وسایلی را که در طول سال به ندت کاربرد دارند را یا نخرید، یا در دسترس نگذارید و یا اگه کهنه و بی کاربرد شده اند را دور بریزید.

2.  به اندازه و متراژ اتاق ها بی توجه نباشید و با اقدامات نسنجیده، چیدمان خانه خود را کاریکاتوری نکنید مثلا از مبل های بزرگ استیل سلطنتی سبک کلاسیک برای اتاق های پذیرایی مستطیل شکل استفاده نکنید. بهتر است برای خانه هایی مستطیلی شکل حتی الامکان از مبل های کوچک به سبک مدرن، راحتی و ال مانند استفاده کنید و برای ست ناهار خوری اگر آشپزخانه اپن است به اپن بعنوان میز و چند صندلی پایه بلند اکتفا کنید.

3. از هیچ فضایی غافل نشوید و چند منظوره از مکان و وسابل استفاده کنید: فضاهایی که در دید کمتری هستند را از دست ندهید مانند فضای بالای کابینت ها، فضاهای پرت زیر پله ها ( برای قرار دادن قفسه کتاب ها ) ، فضای زیر تخت خواب ( چه بهتر است که اگر زیر تخت شما کشو و دراور داشته باشد تا بسیاری از وسایل ها مرتب در آنها قرار بگیرند ).

4. قدرت نور و رنگ را دست کم نگیرید : استفاده از رنگ های روشن برای دیوار ها و درب ها باعث بزرگ جلوه دادن فضا می شود بویژه رنگ های سفید، شیری و استخوانی. برای پنجره ها از پرده های بلند و نازک استفاده کنید تا با کم شدن نور اتاق، فضا کوچکتر جلوه نکند. نکته مهم اینکه برای نورپردازی بیشتر از وجود آینه ها در دکوراسیون خانه های کوچک آپارتمانی حتما استفاده کنید چون باعث انعکاس بیشتر نور می شود.

5. اکسسوری ها و دکوری ها را به طور نامنظم و پراکنده قرار ندهید چون اولا بسیار منسوخ شده و دوما اینکه فضا را شلوغ و کوچک نشان می دهد.

دکوراسیون منزل

6. در مورد چیدمان خانه‌های کوچک به شما پیشنهاد می‌کنیم خانه را به صورت اتاق اتاق طراحی نکنید. این روزها با استفاده از پارتیشن‌ها به راحتی می‌توان فضا را به چند بخش تقسیم کرد. یا اگر تمایل داشته باشید می‌توانید از لوازم به صورت خطی بهره ببرید؛ یعنی با کمی فاصله از لوازم آشپزخانه بدون اینکه دیواری در ما بین وسایل قرار داشته باشد از چیدمان برای اتاق نشیمن بهره بگیرید. این کار به شما فضای بیشتری برای حرکت می‌دهد و مانع از ترافیک در رفت و آمد می‌شود ( منبع :  https://tookamart.com/ ) .

7. انتخاب وسایل کم جا : آن زمان گذشت که مادرها و مادربزرگ ها کمد ها و بوفه های بزرگی در گوشه اتاق داشتند و درونش را پر می کردند از ظروف چینی و کریستال. شلف ها و قفسه های دیوارکوب گزینه های بسیار مناسبی برای جایگزینی کنسول و بوفه هستند. در عین حال که جاگیر نیستند، جدید، پر کاربرد و زیبا هستند.

8. اگر خانه آپارتمانی شما بالکن یا تراس دارد که خوشبحالتان شده چون می توانید با کمی خلاقیت از این فضا بعنوان اتاق مطالعه یا اتاق کار استفاده کنید. یا اینکه با ایجاد سقفی کاذب، فضایی نیم طبقه انبار مانند را درست کنید و بسیاری از خرت و پرت ها و وسایل اضافی را در آن نگهداری کنید.

دکوراسیون خانه های کوچک

ارام با پشتکار زود رنج
۱۳۹۹/۱۲/۱۶ ۰۰:۰۲:۵۱
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۳:۰۲:۳۶
(ویرایش)

سلام دوستان!

ما در شرکت دیجی تیز  در تلاش هستیم که خدماتی را در عرصه ی طراحی سایت به شما ارائه دهیم.

همانطور که می دانید برای  طراحی سایت،  بسیاری از نکات را باید در نظر بگیرید. اگر بخواهید برا موتور های جستجو کننده گوگل بهینه شوید باید سئو سایت را انجام دهید و قطعا برای سئو سایت نیاز به بک لینک دارید.

از دیگر خدمات در عرصه طراحی سایت  می توانیم به طراحی لوگو ی سایت اشاره کنیم.  و اگر شما عزیزان می خواهید در کنار سایت در شبکه های اجتماعی دیده شوید نیاز به مدیر دیجیتال مارکتینگ دارید.

تمام خدمات بالا به اضافه آن که خدماتی همانند تولید مقاله و پشتیبانی سایت و غیره...  خدمات در این زمینه تیم ما انجام می دهد. برای معطل شدن از نکاتی درباره طراحی سایت دنبال آن ها می گردید به سایت ما مراجعه کنید.

بک لینک

سئو سایت

طراحی لوگو

دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت

 

۱۴۰۰/۳/۲ ۲۳:۰۳:۲۳
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۲/۵ ۱۷:۲۱:۴۴
(ویرایش)

سلام بهتون پیشنهاد میکنم اگر که خانه کوچکی دارید و نمیدونید اتاق خواب خودتون رو چجوری به بهترین نحو نورپردازی کنید میتونید نگاهی به مقاله ارزمشند زیر بندازید تا ایده های نابی و حرفه ای رو دریافت کنید که با پیاده سازیشون به کل روشنایی متفاوتی را داشته باشید

https://saveelectric.ir/small-bedroom-lighting/

امیدوارم براتون کاربردی و مفید باشه برای نگارش این محتوا تیم نویسنده بلاگ ساوه الکتریک با دقت زیادی اقدام به نگارش انها کرده است

ساوه الکتریک مشاکره ،صحبت و انتخاب حرفه ای و مناسب در خرید محصولات
۱۴۰۰/۳/۲ ۲۳:۱۳:۰۷
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۴/۱۱ ۲۳:۳۵:۲۵
(ویرایش)

چه جالب بود ممنون نظمو به خودش جلب کرد

امید به زندگی بهتر با کمک به یکدیگر برای اینده ای زیبا تر چه زیبا گفت خیام شاعر :
بنی ادم اعضای یکدیگرند که در افرینش ز یک گوهرند
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۱۴:۱۵:۱۳
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ ۱۴:۲۳:۱۲
(ویرایش)

سلام بهتون پیشنهاد می کنم حتما توی چیدمان فضای کوجک خانه به محل قرارگیری تلویزیون دقت کنید و سعی کنید جایی قرار بدید که در معرض نور خورشید نباشه من خودم خونه ام کوچک مجبور شدم تلویزیون بزار جلویی پنجره پذیرایی یک روز که اومدم تلویزیون روشن کنم دیدم روشن نمیشه زنگ زدم به تعمیر کار تعمیر تلویزیون در منزل وقتی اوم گفت به علت قرار گیری در جای نا مناسب تلویزیون در معرض گرد و خاک و نور قرار گرفته سوخته با این گرونی الان مجبورم یک تلویزیون قسطی بخرم 

هر لحظه در لحظه
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران