تعداد بازدید : 470
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۸/۲۲
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۸/۲۲
کاربران آنلاین : 0
sepideh1374
۱۳۹۹/۸/۲۲ ۱۵:۱۲:۱۳
آخرین حضور: ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ۱۵:۰۶:۴۶

چه چیزهایی زنان دوست دارند شوهرشان بداند؟ بفرست برای شوهرت

(ویرایش)
  1. زنان دوست دارند که همسرانشان تاریخ های وقایع مهم و عاطفی زندگی مشترکشان را به یاد داشته باشند مثل اولین روز آشنایی، اولین مکانی که حضوری همدیگر را دیده اند، سالگرد ازدواج و عقد، تاریخ تولد شان و …

2.همسرانی که گوش شنونده باشند: زنان نسبت به مردان در طول روز حداقل 3برابر مردان از کلمات استفاده می کنند. چون زنان با کمک حرف زدن و به کارگیری کلمات، احساسات خود را به راحتی بروز می دهند و با درد دل کردن، سبک می شوند. زنان در بسیاری موارد با حرف زدن از همسر خود تقاضای ارائه راه حل منطقی ندارند بلکه فقط می خواهند همسرشان شنونده ای خوب و همراه برایش باشد و با او همدردی کند پس مردان محترم بجای پریدن وسط حرف همسرانتان و ارائه راهکارهای منطقی، فقط گوش شنوا باشید که همین دلگرم کننده است.

12 نکته که زنان دوست دارند همسرانشان بدانند؟

12 نکته که زنان دوست دارند همسرانشان بدانند؟

  1. یک مرد ایده آل باید در شرایط مختلف با تعریف و تمجید از اعمال همسرش، حس اعتماد به نفس او را افزایش دهد و هنگامی که زنی برای شوهرش لباس زیبایی می پوشد و آرایش می کند، انتظار دارد که از همسرش این جمله را بشنود : ( چقدر زیبا شده ای عزیزم ).
  2. زنان دوست دارند که همسرشان اهل دروغ نباشند و به او دروغ نگویند چون دروغ گویی ریشه ی اعتماد را در زندگی مشترک می خشکاند و وقتی اعتماد بین زن و شوهر از بین برود، محبت هم جایی ندارد برای ماندن.
  3. زنان دوت ندارند که همسرشان به آنها برچسب زیادی حساس بودن را بزنند. برخی مردان با لحنی بد در اعتراض به رفتارهای ریز و درشت همسرشان به او برچسب حساس بودن را می زنند و این برای زنان این پیام را می رساند که از نگاه مردانشان سختگیر و غر غرو و زود رنج افراطی اند . و همه اینها چه پیام های زجر دهنده ای برای یک زن می تواند باشد.
  4. زنان دوست دارند که همسرشان بدانند که آنها می خواهند همسرشان مقداری از کارهای فنی تاسیساتی خانه را بتوانند انجام دهند چرا که از دیدگاه زنان، توانایی انجام این قبیل کارها نشانه قدرت مردانگی و اصطلاحا ( جنم داشتن ) است. برای یک زن قابل تحسین است که ببیند همسرش می تواند واشر شیر آب را تعویض کند یا اینکه کولر را سرویس کند و راه بیاندازد.
  5. نکته ای مهم که هر زنی دوست دارد که همسرش بداند این است که خانواده اش برایش مهم است و دلش می خواهد شد همسرش به خانواده او احترام بگذارد و در جشن ها و دور همی های خانوادگی اش شرکت کند و برای خانواده اش ارزش قائل باشد و در صورت احترام گذاشتن به خانواده همسرش در مقابل درخواست احترام زنش به خانواده خودش را داشته باشد، منصف باشد نه اینکه یکطرفه فقط از زن بخواهد که با خانواده شوهر رفت و آمد کند و احترام بگذارد.
  6. تکیه گاه و حامی عاطفی همسر باشید: زنان می خواهند که همسرشان از او در شرایط مختلف فراز و نشیب زندگی حمایت کند و او را تنها نگذارد و همسرش هرگز او را با عشق سابق یا مادر خود مقایسه کنند. مردان محترم دست از این کارها بردارید چون موجب تحقیر و دلشکستگی زن می شود.

12 نکته که زنان دوست دارند همسرشان بدانند

12 نکته که زنان دوست دارند همسرشان بدانند

    1. گفتن جمله دوستت دارم تا حدی احساس عشق شما را به او انتقال می دهد اما زن ها نیاز دارند که در عمل این را ببینند و درک کنند. این یعنی در کنارشان حضور داشته باشید و برنامه ریزی ها را با او انجام دهید. حضور و مشارکت و وقت گذراندن شما چیزی است که زن ها بیشتر از گفتن جملات زیبا و عاشقانه به آن نیاز دارند تا به دوست داشتن شما پی ببرند. عشق در عمل یعنی با ملاحظه بودن، مراقب بودن، سخاوتمند بودن و سازش. جملات عاشقانه بگویید اما در کنارش در عمل نیز دوست داشنتان را به او نشان دهید
ارام با پشتکار زود رنج
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران