تعداد بازدید : 787
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
کاربران آنلاین : 0
مخ طلا
۱۳۹۹/۱۰/۱۷ ۱۷:۵۰:۵۷
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۱۲:۵۶:۴۲

اجاق گاز چی بخرم؟

(ویرایش)

در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی های اجاق های برقی یا المنتی اعم از مزایا و معایب آن بیشتر آشنا نماییم تا بتوانید هنگام خرید راحت تر تصمیم گیری کنید.

مقایسه اجاق گاز برقی و المنتی 

استفاده و کار با اجاق گازهای برقی بسیار آسان است ، اما معمولاً غذا را با سرعت کمتری از اجاق گازهای معمولی، پخت می کنند. صفحه شیشه ای اجاق برقی می تواند به راحتی لک شود و گاهی اوقات وقتی مواد غذایی روی مشعل گرم ریخته می شود، اما به همان نسبت هم تمیز کردن آن راحتتر است. بدیهی است که شما در زمان قطعی برق دیگر نمی توانید از اجاق گاز خود استفاده کنید، زیرا برخی از ژنراتورهای پشتیبان نیز نمی توانند توان برقی را که اجاق های برقی استفاده می کنند، تأمین کنند.

گاز المنتی برقی گزینه ایمن تری است اما گاهی پس از خاموش شدن مشعل ها خطر سوختگی وجود دارد. دلیل این امر این است که مشعل ها پس از خاموش شدن مدت زمان زیادی طول می کشد تا خنک شوند و باید کاملاً در استفاده از آن هشیار باشید.

دمای نامتوازن یکی از شکایات رایج در مورد اجاق های برقی است. اجاق های برقی قدیمی که ممکن است دارای سیم پیچ باشند ممکن است درجه حرارت نا متعادلی را در سطح صفحه گاز ایجاد کنند اما در گازهای برقی جدید این مشکل رفع شده است. گرم شدن اجاق های برقی به طور معمول بیشتر از اجاق گاز است و در نتیجه مدت زمان پخت نیز بیشتر است. در صورت استفاده از گازهای برقی بی کیفیت، قطعات به دلیل گرمای سیستم برقی سریعتر خراب می شوند.

نکات خرید اجاق المنتی برقی

هنگام خرید اجاق علاوه بر هزینه باید به تعدادی از پارامترها ی اساسی از جمله: جنس صفحه، نمای ظاهری، خدمات پس از فروش برند انتخابی، سیستم ایمنی، تعداد شعله ، اندازه اجاق و… توجه داشته باشید

بهترین اجاق گاز المنتی کدام است؟

این سؤال یکی از پرتکرار ترین سوالاتی است که از ما پرسیده می شود بنابراین اجازه دهید مزایای گاز زیگما را باهم بررسی کنیم. این اجاق ها دارای ظاهری بسیار زیبا می باشند و دارای صفحه ای از جنس سرامیک مشکی مات/مشکی ساده و سرامیک سفید خاکستری است.این اجاق ها مجهز به سیستم ایمنی دمای بالا، قفل ایمنی ، توقف خودکار، سیستم ایمنی سرریز غذا، چراغ هشدار و تایمر هستند.

صفحه برقی ۴ المنته زیگما

بهترین اجاق گاز صفحه ای برقی

برای خرید گاز المنتی زیگما کلیک کنید

من عشق میکنم اون شبی که حرف میکشم ازت
۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۰۲:۱۲:۰۶
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۳:۰۲:۳۶
۱۳۹۹/۱۲/۱۵ ۰۲:۱۲:۰۸
آخرین حضور: ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۳:۰۲:۳۶
برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

فروردین 1403
چ پ ج ش ی د س
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران