تعداد بازدید : 557
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
تاریخ آخرین پست : ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
کاربران آنلاین : 0
sepidnaz1
۱۳۹۹/۱۰/۳۰ ۰۱:۰۸:۱۹
آخرین حضور: ۱۴۰۱/۴/۱۳ ۲۱:۱۶:۲۷

افزایش سایز آلت

(ویرایش)

اگر از منظر علمی بخواهیم به موضوع نگاه کنیم در ابتدا بایستی چند حقیقت را در مورد آلت تناسلی بدانیم:

1- آلت تناسلی از 3 بخش تشکیل شده است: اجسام غاری که دو عدد بوده و حاوی عضلات و حوضچه های خونی هستند و توسط غلاف خاصی احاطه شده اند و بهنگام تحریک جنسی، خون در حوضچه های خونی تجمع یافته و باعث افزایش حجم آلت و در نهایت نعوظ و بعبارتی سیخ شدن آلت تناسلی می گردد. بخش سوم مجرای ادراری است که در زیر اجسام غاری قرار گرفته و البته خود مجرای ادراری نیز توسط بافت اسفنجی احاطه شده است.

2- آلت تناسلی در مردان تنها عضوی است که به هنگام تحریک جنسی افزایش سایز می یابد. بعبارتی هیچ عضوی در بدن نیست که با تحریک جنسی بزرگ شود. پرخون شدن حوضچه های خونی و خاصیت ارتجاع پذیری اجسام غاری این قابلیت را به آلت می دهد تا بتواند در فعالیت های جنسی بزرگ شود. لذا در بحث جراحی برای افزایش سایز آلت نمی توان بخش دیگری از بدن را به آلت پیوند زد تا بزرگتر شود. چون از این قانون (یعنی بزرگ شدن بهنگام تحریک جنسی) پیروی نمی کند و با تحریکی جنسی بزرگ نمی شود.

3- سایز آلت تناسلی مثل دیگر ویژگی های بدنی انسان تابع نژاد، ژنتیک یا وراثت است و عواملی محیطی تاثیر قابل ملاحظه ای بر روی آن ندارند.

4- هورمون جنسی مردانه یا همان تستوسترون عامل اصلی رشد آلت تناسلی در دوره ی بلوغ می باشد ولی میزان رشد آلت و اثربخشی هورمون از همان قانون وراثت پیروی می کند. بعبارتی اگر در قبل از شروع دوران بلوغ به یک پسر تستوسترون داده شود، نه تنها باعث بلوغ زودرس می شود، بلکه باعث افزایش سایزی بیشتر از آنکه قرار است بعد از بلوغ رخ دهد نخواهد شد.

اندازه الت تناسلی بر اساس سن چقدر است؟

در يك مطالعه عنوان مي شود كه تعداد مرداني كه با شكايت از كوچكي آلت برای درمان جراحي به كلينيك هاي آندرولوژي مراجعه مي كنند، در حال افزايش است.  اما جالب است كه در اين مطالعه با توجه به نوموگرام، هيچ كدام از بيماران واقعاً داراي آلت كوتاه نبوده اند. تعداد پزشكان عمومي و يا متخصصان آندرولوژي و 

این جراحی اگر توسط ارولوژیست آشنا به تکنیک های جراحی پلاستیک و ترمیمی انجام شود، عارضه ی جدی از جمله آسیب آلت و ناتوانی جنسی به همراه نداشته و رضایت مندی فرد را به همراه خواهد داشت.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید

برای شرکت در گفتگو باید وارد سایت شوید.×

پاسخ سوالات بر اساس تاریخ پرسش سوال

اردیبهشت 1403
ش ی د س چ پ ج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
یک زن وبسایت تخصصی بهداشت و سلامت زنان و مادران